PATBAD'S clio S

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Dit is mijn clio. Want vinden jullie er van??
Ik weet het er moet nog veel aangedaan worden.
Het is een clio S uit 1992 met nu 77.000 op de teller. 80pk met een top van 175 a 180km p/u. Er zit geen roest bij de wielkasten want dat heb ik laten weg halen. Er zitten geen deuken in of krassen op.
Laten we het zo zeggen ik ben er blij mee en het rijd op zich goedkoop :D
Laatst gewijzigd door Patrick RS op do 10 okt 2002 8:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

Ziet er netjes uit hoor.
Die traanplaten op de hoedenplank vind ik wel een leuke vondst.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Tja... De velgen zijn wel mooi, maar verder nog niet echt interessant... (maar wat nie is, kan nog komen) :wink:
Laatst gewijzigd door Moontje Mégane Coupé op zo 8 sep 2002 21:57, 2 keer totaal gewijzigd.
thoompie

leuk bakkie maar moet nog wel wat aan
gebeuren. 8) 8) 8)
Anonymous

Moontje Mégane Coupé schreef:Tja... De velgen zijn wel mooi, maar verder miet echt interessant... :-*
Gaan we weer :( Houdt dit nou nooit een op ? Of moet ik zeggen dat ik jouw auto ook een pisbak vind ?? Sorry hoor maar hier heeft iedereen het nu wel uitgespoken over gehad, ik vind dit wel een waarschuwing waard !!!!!!!!!!!
cliomaniac

moontje zal hem wel kennen en een geintje uit halen of zo ik snap anders inderdad niet waar iemand het lef vandaan haalt als ze zelf in een auto rijdt waar helemaal niets aan is 8)
if it isn't possible it is not impossible
Patrick RS
Moderator

Matthijs schreef:
Moontje Mégane Coupé schreef:Tja... De velgen zijn wel mooi, maar verder miet echt interessant... :-*
Gaan we weer :( Houdt dit nou nooit een op ? Of moet ik zegegn dat ik jouw auto ook een pisbak vind ?? Srry hoor maar hier heeft iedereen het nu wel uitgespoken over gehad, ik vind dit wel een waarschuwingwaard !!!!!!!!!!!
Tanx.

En idderdaad dat traanplaat was een idee van me pa ik vin het echt vet eruit zien alleen het valt wel veel op. :)

Wat nog aan me auto gaat gebeuren:
- phase II lampen met carbonstrip
- Zij skirts in kleur
- Bumpers laten spuiten of ander design bumpers in kleur
- k&n filter
- booskijkertjes
En voor de rest zie ik het wel
Anonymous

cliomaniac schreef:moontje zal hem wel kennen en een geintje uit halen of zo ik snap anders inderdad niet waar iemand het lef vandaan haalt als ze zelf in een auto rijdt waar helemaal niets aan is 8)
;)

Anonymous

PATBAD schreef:
Matthijs schreef:
Gaan we weer :( Houdt dit nou nooit een op ? Of moet ik zegegn dat ik jouw auto ook een pisbak vind ?? Srry hoor maar hier heeft iedereen het nu wel uitgespoken over gehad, ik vind dit wel een waarschuwingwaard !!!!!!!!!!!
Tanx.

En idderdaad dat traanplaat was een idee van me pa ik vin het echt vet eruit zien alleen het valt wel veel op. :)

Wat nog aan me auto gaat gebeuren:
- phase II lampen met carbonstrip
- Zij skirts in kleur
- Bumpers laten spuiten of ander design bumpers in kleur
- k&n filter
- booskijkertjes
En voor de rest zie ik het wel
Ik vind hem nu al wel wijs, clio met mooie velgen is altijd leuk :) Succes ermee !

Patrick RS
Moderator

cliomaniac schreef:moontje zal hem wel kennen en een geintje uit halen of zo ik snap anders inderdad niet waar iemand het lef vandaan haalt als ze zelf in een auto rijdt waar helemaal niets aan is 8)
Ik ken hem niet maar ja als dat zijn mening moet hij dat weten. Ik ben blij met mijn auto niet iedere 19jarige heeft het geld om zo'n auto te rijden. En ik ben dus gewoon een trotse renault rijder. :) 8)
Anonymous

PATBAD schreef:
Ik ken hem niet maar ja als dat zijn mening moet hij dat weten. Ik ben blij met mijn auto niet iedere 19jarige heeft het geld om zo'n auto te rijden. En ik ben dus gewoon een trotse renault rijder. :) 8)
En dat trots dat snap ik 100%

cliomaniac

nu wordt het helemaal leuk moontje is geen hem maar een zij :-* 8)
if it isn't possible it is not impossible
Anonymous

cliomaniac schreef:nu wordt het helemaal leuk moontje is geen hem maar een zij :-* 8)
Is hem niet eens opgevallen moet je nagaan :lol:

Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ben je jaloers ?? Tja, niet iedereen kan zich een Mégane Coupé permitteren... >-)

En lees eens het begin van de topic... Er wordt gevraagd naar een mening... dus ????
LIG NIET ZO TE ZEIKEN....
Tom
Moderator
Car: MB

no comment
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Anonymous

Moontje Mégane Coupé schreef:
Ben je jaloers ?? Tja, niet iedereen kan zich een Mégane Coupé permitteren... >-)

En lees eens het begin van de topic... Er wordt gevraagd naar een mening... dus ????
LIG NIET ZO TE ZEIKEN....
Uh sorry hoor maar jij had toch een 8V ?? kon je zeker geen 16V veroorloven ??

Nee tuurlijk zo kunnen we nog ff doorgaan. :( Ik hou er nu mee op, maar ik vind je dom, stom en belachelijk bezig Moon.
Patrick RS
Moderator

Kijk het verhaal is gewoon nou eenmaal zo dat je niet iemand z'n auto gaat afkraken. En ik ga ook niet jou auto afkraken.Ik probeer zo veel mogenlijk zelfte doen aan me auto.
Patrick RS
Moderator

Het is triest dat moon zich zelf zo geweldig vind.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Er wordt gevraagd om een mening... Ik zeg dat ik de velgen wel leuk vind, maar verder is het niet echt bijzonder... Ik vind zelf: Als de eigenaar van de auto er zelf trots op is, is het toch goed !!

Maar als er een mening gevraagd word, geef ik die.. en dan ga ik niet iets zeggen, wat helemaal niet waar is... Mening = mening...

En kan men niet tegen een negatieve reactie, dan zet deze topi er niet op.. :evil:
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Moontje Mégane Coupé schreef:En kan men niet tegen een negatieve reactie, dan zet deze topi er niet op.. :evil:
met het risico een ouwe discussie tevoorschijn te toveren:
als je zegt dat je de velgen mooi vind maar dat de auto niet jou stijl is weet de eigenaar ook wel dat je um niet mooi vind. maar is ff wat vriendelijker dan\:
En dit soort reacties helpen dit forum om zeep
denk eens na voor je op submit ramt.....
Patrick RS
Moderator

Ik begrijp je een geef je ook wel een beetje gelijk maar nou meteen deze :-* smile te gebruiken dat roept weer negatieve reacties op.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Matthijs schreef: Uh sorry hoor maar jij had toch een 8V ?? kon je zeker geen 16V veroorloven ??

Hahahahaha... De auto heb ik gekregen... ik hoef hem niet eens zelf te betalen !!! :D
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

PATBAD schreef:Ik begrijp je een geef je ook wel een beetje gelijk maar nou meteen deze :-* smile te gebruiken dat roept weer negatieve reacties op.
Daar geef ik je ook weer gelijk in...

Zal er volgende keer een beetje op letten... :wink:
Jeroen V
Contacteer:

Mooie auto man , ziet er gewoon strak uit
Patrick RS
Moderator

Moontje Mégane Coupé schreef:
Matthijs schreef: Uh sorry hoor maar jij had toch een 8V ?? kon je zeker geen 16V veroorloven ??

Hahahahaha... De auto heb ik gekregen... ik hoef hem niet eens zelf te betalen !!! :D
Waarom zeg je dan tegen cliomaniac dat hij de megane niet kan permiteren als je hem zeluf ook maar gehad heb?????
Jeroen
Contacteer:

***Edit***

Mijn commentaar op Moontjes gedrag is het niet waard om deze topic te verkloten.

Patbad, mooie clio en met je plannen zal die vast nog veel mooier worden.
Laatst gewijzigd door Jeroen op zo 8 sep 2002 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick RS
Moderator

Jeroen V schreef:Mooie auto man , ziet er gewoon strak uit
Tanx mate :wink:
twingoturbo

heej, dat met dat traanplaat is eigenlijk wel tof gedaan. bij sommige zie je de hele hoedenplank van traanplaat gemaakt, maar dit staat beter.
Patrick RS
Moderator

twingoturbo schreef:heej, dat met dat traanplaat is eigenlijk wel tof gedaan. bij sommige zie je de hele hoedenplank van traanplaat gemaakt, maar dit staat beter.
Dat vond ik ook tanx :) :D
Vos

Here we go again............
Clio 16v.....
gille
Contacteer:

vrouwen he ,zal de tijd van de maand zijn zeker. 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol:
Patrick RS
Moderator

:lol: :lol: :lol: :D
Nick (germanstyle)

Auto ziet er erg mooi uit!!

Vooral dat traanplaat.

Misschien wel een goed idee om je bumpers ook te spuiten, word hij misschien nog wel mooier.

Ff over dat berichtje van Moontje, dat vink echt niet kunnen. En in de volgende posts van haar vind ze zich volgens mij allemaal beter dan ons. :(
twingoturbo

er staat bij jou, " op naar de 16v " ik ken nog wel iemand die m verkoopt. is n witte voor 3.500 euro's
Patrick RS
Moderator

Tanx voor het aanbod maar het zou mij op dit moment t eveel geld aan verzekering kosten ik ben pas 19 dus ja. Ik blijf lekker in deze rijden goedkoop en ik ga hem mooier maken :) :) 8) 8)
Plaats reactie