Dit is mijn clio. Want vinden jullie er van??
Ik weet het er moet nog veel aangedaan worden.
Het is een clio S uit 1992 met nu 77.000 op de teller. 80pk met een top van 175 a 180km p/u. Er zit geen roest bij de wielkasten want dat heb ik laten weg halen. Er zitten geen deuken in of krassen op.
Laten we het zo zeggen ik ben er blij mee en het rijd op zich goedkoop
Laatst gewijzigd door Patrick RS op do 10 okt 2002 8:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Moontje Mégane Coupé schreef:Tja... De velgen zijn wel mooi, maar verder miet echt interessant... :-*
Gaan we weer Houdt dit nou nooit een op ? Of moet ik zeggen dat ik jouw auto ook een pisbak vind ?? Sorry hoor maar hier heeft iedereen het nu wel uitgespoken over gehad, ik vind dit wel een waarschuwing waard !!!!!!!!!!!
moontje zal hem wel kennen en een geintje uit halen of zo ik snap anders inderdad niet waar iemand het lef vandaan haalt als ze zelf in een auto rijdt waar helemaal niets aan is
Moontje Mégane Coupé schreef:Tja... De velgen zijn wel mooi, maar verder miet echt interessant... :-*
Gaan we weer Houdt dit nou nooit een op ? Of moet ik zegegn dat ik jouw auto ook een pisbak vind ?? Srry hoor maar hier heeft iedereen het nu wel uitgespoken over gehad, ik vind dit wel een waarschuwingwaard !!!!!!!!!!!
Tanx.
En idderdaad dat traanplaat was een idee van me pa ik vin het echt vet eruit zien alleen het valt wel veel op.
Wat nog aan me auto gaat gebeuren:
- phase II lampen met carbonstrip
- Zij skirts in kleur
- Bumpers laten spuiten of ander design bumpers in kleur
- k&n filter
- booskijkertjes
En voor de rest zie ik het wel
cliomaniac schreef:moontje zal hem wel kennen en een geintje uit halen of zo ik snap anders inderdad niet waar iemand het lef vandaan haalt als ze zelf in een auto rijdt waar helemaal niets aan is
Gaan we weer Houdt dit nou nooit een op ? Of moet ik zegegn dat ik jouw auto ook een pisbak vind ?? Srry hoor maar hier heeft iedereen het nu wel uitgespoken over gehad, ik vind dit wel een waarschuwingwaard !!!!!!!!!!!
Tanx.
En idderdaad dat traanplaat was een idee van me pa ik vin het echt vet eruit zien alleen het valt wel veel op.
Wat nog aan me auto gaat gebeuren:
- phase II lampen met carbonstrip
- Zij skirts in kleur
- Bumpers laten spuiten of ander design bumpers in kleur
- k&n filter
- booskijkertjes
En voor de rest zie ik het wel
Ik vind hem nu al wel wijs, clio met mooie velgen is altijd leuk Succes ermee !
cliomaniac schreef:moontje zal hem wel kennen en een geintje uit halen of zo ik snap anders inderdad niet waar iemand het lef vandaan haalt als ze zelf in een auto rijdt waar helemaal niets aan is
Ik ken hem niet maar ja als dat zijn mening moet hij dat weten. Ik ben blij met mijn auto niet iedere 19jarige heeft het geld om zo'n auto te rijden. En ik ben dus gewoon een trotse renault rijder.
Ik ken hem niet maar ja als dat zijn mening moet hij dat weten. Ik ben blij met mijn auto niet iedere 19jarige heeft het geld om zo'n auto te rijden. En ik ben dus gewoon een trotse renault rijder.
Ben je jaloers ?? Tja, niet iedereen kan zich een Mégane Coupé permitteren...
En lees eens het begin van de topic... Er wordt gevraagd naar een mening... dus ????
LIG NIET ZO TE ZEIKEN....
Ben je jaloers ?? Tja, niet iedereen kan zich een Mégane Coupé permitteren...
En lees eens het begin van de topic... Er wordt gevraagd naar een mening... dus ????
LIG NIET ZO TE ZEIKEN....
Uh sorry hoor maar jij had toch een 8V ?? kon je zeker geen 16V veroorloven ??
Nee tuurlijk zo kunnen we nog ff doorgaan. Ik hou er nu mee op, maar ik vind je dom, stom en belachelijk bezig Moon.
Kijk het verhaal is gewoon nou eenmaal zo dat je niet iemand z'n auto gaat afkraken. En ik ga ook niet jou auto afkraken.Ik probeer zo veel mogenlijk zelfte doen aan me auto.
Er wordt gevraagd om een mening... Ik zeg dat ik de velgen wel leuk vind, maar verder is het niet echt bijzonder... Ik vind zelf: Als de eigenaar van de auto er zelf trots op is, is het toch goed !!
Maar als er een mening gevraagd word, geef ik die.. en dan ga ik niet iets zeggen, wat helemaal niet waar is... Mening = mening...
En kan men niet tegen een negatieve reactie, dan zet deze topi er niet op..
Moontje Mégane Coupé schreef:En kan men niet tegen een negatieve reactie, dan zet deze topi er niet op..
met het risico een ouwe discussie tevoorschijn te toveren:
als je zegt dat je de velgen mooi vind maar dat de auto niet jou stijl is weet de eigenaar ook wel dat je um niet mooi vind. maar is ff wat vriendelijker dan\:
En dit soort reacties helpen dit forum om zeep
denk eens na voor je op submit ramt.....
twingoturbo schreef:heej, dat met dat traanplaat is eigenlijk wel tof gedaan. bij sommige zie je de hele hoedenplank van traanplaat gemaakt, maar dit staat beter.
Tanx voor het aanbod maar het zou mij op dit moment t eveel geld aan verzekering kosten ik ben pas 19 dus ja. Ik blijf lekker in deze rijden goedkoop en ik ga hem mooier maken