Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Contacteer:
Yep, was weer gezellig... 

AAAAARRRRGGH !!!
Ik zat tot laat in Brussel en heb het hele feest kunnen missen,ben ontroostbaar !!
Ik zat tot laat in Brussel en heb het hele feest kunnen missen,ben ontroostbaar !!

De Groente,tot sinas en een prettige zaadlozing 
Powered By CLioooo de Janeiroooh !

Powered By CLioooo de Janeiroooh !
Hier nog een ontroostbaar iemand!
Kwam vanalles tussen gisteren...en moest ook nog eens wat voor school afhebben! aahhhh..
En zo te horen was het lekker druk en gezellig! Heb ik nog niet de dempers van patrick kunnen voelen! (niet aan de dempers zelf natuurlijk, maar het rijgedrag! viezeriken!
)
Nou ja, donderdag is weer een dag....

Kwam vanalles tussen gisteren...en moest ook nog eens wat voor school afhebben! aahhhh..
En zo te horen was het lekker druk en gezellig! Heb ik nog niet de dempers van patrick kunnen voelen! (niet aan de dempers zelf natuurlijk, maar het rijgedrag! viezeriken!

Nou ja, donderdag is weer een dag....
-
- Contacteer:
Ik ook niet !!!! Maarre, wat voor verhaal ???Rudo schreef:Patrick, ik heb nog niets gezien?patrick 21TURBO schreef:ik ga vandaag een verhaal in elkaar vogelen

-
- Contacteer:
Sorry, was te snel met reactie... 

-
Was leuk gisteren wa, aardig wat opkomst, vooral Thomas is langgebleven hè T..
En ook Ollie, was leuk dat je er was kerel, not...
Dat ritje in mijn Clio kun je nu wel vergeten
Just kidding!
Ik ga vanmiddag naar de Belgische costa voor een paar daagjes, ff uitwoeien, dusse,
Ajuu met een duu!

Ik ga vanmiddag naar de Belgische costa voor een paar daagjes, ff uitwoeien, dusse,
Ajuu met een duu!

Hey Mannen! ( en dame
. Ik moet binnenkort voor de eerste keer naar de APK met mijn autootje....spannend dus! Iemand een tip met voorkeuren voor een bepaalde garage of "keur-instelling"? Ergens waar ik bijvoorbeeld de (eventuele) herkeuring niet hoef te betalen of ergens waar ik zeker NIET moet gaan?
Meteen ander vraagje....iemand een idee hoeveel ik ongeveer voor mijn auto zou kunnen krijgen? Ik ben namelijk langzaam eens aan het rond kijken voor een clio 16V (thanks to Patrick L.!!
).

Meteen ander vraagje....iemand een idee hoeveel ik ongeveer voor mijn auto zou kunnen krijgen? Ik ben namelijk langzaam eens aan het rond kijken voor een clio 16V (thanks to Patrick L.!!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ga voor al niet bij autobedrijf robert de hoen in eijsden dat is echt een klote firma met klote monteurs
en als je een bedrag weet voor je clio heb ik misschien een koper 

Geleen, garage geva op de dr. lemmensstraat. Kwam ik met een kapot wiellager nog door de keuring heenOllie schreef:Hey Mannen! ( en dame. Ik moet binnenkort voor de eerste keer naar de APK met mijn autootje....spannend dus! Iemand een tip met voorkeuren voor een bepaalde garage of "keur-instelling"? Ergens waar ik bijvoorbeeld de (eventuele) herkeuring niet hoef te betalen of ergens waar ik zeker NIET moet gaan?
Meteen ander vraagje....iemand een idee hoeveel ik ongeveer voor mijn auto zou kunnen krijgen? Ik ben namelijk langzaam eens aan het rond kijken voor een clio 16V (thanks to Patrick L.!!).

Wat wil die potentiële koper er voor uitgeven dan??wilco blue schreef:ga voor al niet bij autobedrijf robert de hoen in eijsden dat is echt een klote firma met klote monteursen als je een bedrag weet voor je clio heb ik misschien een koper
Nou, daar ben ik dus geweest om toentertijd mijn wiellager te laten vervangen...bleken er toen ook nog eens 3 ! te zijn en heeft me toen een hele smak geld gekost! Was niet van plan daar nog naar toe te gaan, aangezien ik het idee had een beetje bezeikt te zijn!Riël schreef:Geleen, garage geva op de dr. lemmensstraat. Kwam ik met een kapot wiellager nog door de keuring heen(hé jong waal ff wiellager vervange he)

Maarruh...niemand een idee hoeveel mijn autootje zou kunnen opbrengen??
nou volgende donderdag ben ik waarschijnlijk oook weer van de parti. deze ker wel met mijn eigen auto. dus jongens en meisje tot de volgende he.
-
- Contacteer:
Heeeeeeej hallo..
Aanstaande donderdag zijn we (= Roger en ikke ) weer van de partij.. Dusse, tot donderdag hé !!!!
Aanstaande donderdag zijn we (= Roger en ikke ) weer van de partij.. Dusse, tot donderdag hé !!!!
Welke?saturn schreef:nou volgende donderdag ben ik waarschijnlijk oook weer van de parti. deze ker wel met mijn eigen auto. dus jongens en meisje tot de volgende he.

nou mensen het is weer donderdag jippie
wie komen er vanavond allemaal,ik zal er zekers zijn en patrick b denk ik ook wel ,eens kijken of het nu net zo gezellie wordt als vorige week ,was een leuke opkomst toen en hoop dat dat nu weer zo is
greetz en tot vanavondt

wie komen er vanavond allemaal,ik zal er zekers zijn en patrick b denk ik ook wel ,eens kijken of het nu net zo gezellie wordt als vorige week ,was een leuke opkomst toen en hoop dat dat nu weer zo is

greetz en tot vanavondt
-
- Contacteer:
Wij (Roger, Bjorn en ik) zijn er vanavond ook... Hopelijk dat het nie gaat regenen... Of wel natuurlijk, hoef ik mijn auto niet te poetsen.. Hahahahaha...
Tot strakzzzzzzzzz mensen........

Tot strakzzzzzzzzz mensen........
als ik straks mijn stukken heb en vandaag nog kan monteren,dan mogen jullie me ook verwachten,zoniet tja dan zal het voor next week zijn.

Ik ben er ook vanavond
Gille je moet komen he de banden liggen in de weg!!
dus maken die bak van je, en je bent niet de enige belg ...
Gille je moet komen he de banden liggen in de weg!!

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ik kom ook ebn ollie ik heb goed nieuws vioor je trouwens als je nog een snelle clio wilt hebben 
Ben net terug van MAASTRICHT,'t was kort maar gezellig,er was wat volk ,ik weet nu nie al die namen.maar de paar ik ken,Michel.S,Patrick 21T,Marco,Riel,Saturn.en na mij is PAT.L nog binnengekomen.groetjes.
-
Was wat lat vanwege uitstapje naar de Ardennen, leuk rijden daar
Ben in de buurt van Vielsalm een GTT tegen het lijf gelopen, stond in de showroom van een dorps-Renaultgarage. Een ph2 parelmoer witte in perfecte staat zo wat ik kon zien. Mischien dat ik nog eens terug ga 

Heej mense was weer gezellig he! En dave zet je ut fototje snel online? Groete!
Het was idd best (hendig) leuk. Voor mij was het pas de 2de keer dat ik erbij was maar als de microbe bijt, tja wat doe je er dan nog aan. 

ja gister was echt toppie mensen,het begint nu echt te groeien,heb weer wat afgelachen,gille bedankt voor je komst man,echt super,enne nu moeten wij ook een keertje naar een van jullie meetings komen he
voor de rest volgende week weer mensen,
greetz marco
voor de rest volgende week weer mensen,
greetz marco
.Ja, het was weer toppie gisteren, toppie snottie voor mij dan!
Jammer dat Patrick L pas is gekomen na dat ik weg was, had willen testen of zijn nieuwe dempertjes ollie-nies-bestendig zijn
Maar het is hoe dan ook wel vet iedere donderdag met al die Renootjes bij elkaar!

Jammer dat Patrick L pas is gekomen na dat ik weg was, had willen testen of zijn nieuwe dempertjes ollie-nies-bestendig zijn

Maar het is hoe dan ook wel vet iedere donderdag met al die Renootjes bij elkaar!
wat te hell is een microbe??saturn schreef:Het was idd best (hendig) leuk. Voor mij was het pas de 2de keer dat ik erbij was maar als de microbe bijt, tja wat doe je er dan nog aan.
maarre het was idd hendig leuk

en pat jammer dat je er pas zolaat kon zijn jongen.
verders een leuke avond
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87