Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Yep, was weer gezellig... :)
Rudo

patrick 21TURBO schreef:ik ga vandaag een verhaal in elkaar vogelen
Patrick, ik heb nog niets gezien?
D@ve Lee
Contacteer:

AAAAARRRRGGH !!!

Ik zat tot laat in Brussel en heb het hele feest kunnen missen,ben ontroostbaar !! :'(
De Groente,tot sinas en een prettige zaadlozing :-)

Powered By CLioooo de Janeiroooh !
Ollie

Hier nog een ontroostbaar iemand! :p

Kwam vanalles tussen gisteren...en moest ook nog eens wat voor school afhebben! aahhhh..

En zo te horen was het lekker druk en gezellig! Heb ik nog niet de dempers van patrick kunnen voelen! (niet aan de dempers zelf natuurlijk, maar het rijgedrag! viezeriken! :D )

Nou ja, donderdag is weer een dag....
marco

jaaaaaaaaaaaaaa gister was echt leuk man,heb weer wat afgelachen,en was best druk ,dit moet dus iedere week zo gaan eigenlijk,was echt cool gister,hoop dat het volgende week weer zo lekker drukkie is
greetz marco
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Rudo schreef:
patrick 21TURBO schreef:ik ga vandaag een verhaal in elkaar vogelen
Patrick, ik heb nog niets gezien?
Ik ook niet !!!! Maarre, wat voor verhaal ??? :D
Ollie

Wel effe op de hoogte blijven, hè moontje! Gewoon 1 of 2 pagina's terug effe lezen!
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Sorry, was te snel met reactie... >-)
Riël
Über-Spammer

Ollie schreef:Hier nog een ontroostbaar iemand! :p

Kwam vanalles tussen gisteren...en moest ook nog eens wat voor school afhebben! aahhhh..

YOU WILL NOT BE FORGIVEN :evil: :evil:
Patrick L.

Was leuk gisteren wa, aardig wat opkomst, vooral Thomas is langgebleven hè T.. :wink: En ook Ollie, was leuk dat je er was kerel, not... :p Dat ritje in mijn Clio kun je nu wel vergeten :lol: Just kidding!
Ik ga vanmiddag naar de Belgische costa voor een paar daagjes, ff uitwoeien, dusse,
Ajuu met een duu! 8)
Ollie

Nou ja, dan geen ritje in jouw clio!! Moet ik me zelf maar een 16V kopen!! Over een maand of tig.... :p
Wel jammer dat ik er niet ben als het druk is...of is daar een verband tussen te vinden, negatief exponentieel ofzo?
marco

exponie wie??????? :lol: :lol:
Ollie

Hey Mannen! ( en dame :) . Ik moet binnenkort voor de eerste keer naar de APK met mijn autootje....spannend dus! Iemand een tip met voorkeuren voor een bepaalde garage of "keur-instelling"? Ergens waar ik bijvoorbeeld de (eventuele) herkeuring niet hoef te betalen of ergens waar ik zeker NIET moet gaan?
Meteen ander vraagje....iemand een idee hoeveel ik ongeveer voor mijn auto zou kunnen krijgen? Ik ben namelijk langzaam eens aan het rond kijken voor een clio 16V (thanks to Patrick L.!! :wink: ).
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ga voor al niet bij autobedrijf robert de hoen in eijsden dat is echt een klote firma met klote monteurs :D en als je een bedrag weet voor je clio heb ik misschien een koper >-)
Riël
Über-Spammer

Ollie schreef:Hey Mannen! ( en dame :) . Ik moet binnenkort voor de eerste keer naar de APK met mijn autootje....spannend dus! Iemand een tip met voorkeuren voor een bepaalde garage of "keur-instelling"? Ergens waar ik bijvoorbeeld de (eventuele) herkeuring niet hoef te betalen of ergens waar ik zeker NIET moet gaan?
Meteen ander vraagje....iemand een idee hoeveel ik ongeveer voor mijn auto zou kunnen krijgen? Ik ben namelijk langzaam eens aan het rond kijken voor een clio 16V (thanks to Patrick L.!! :wink: ).
Geleen, garage geva op de dr. lemmensstraat. Kwam ik met een kapot wiellager nog door de keuring heen :D (hé jong waal ff wiellager vervange he)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rob

eemm, ff denken, Garage Walschot in Maastricht?
Vraag maar aan Marco en Patrick
Ollie

wilco blue schreef:ga voor al niet bij autobedrijf robert de hoen in eijsden dat is echt een klote firma met klote monteurs :D en als je een bedrag weet voor je clio heb ik misschien een koper >-)
Wat wil die potentiële koper er voor uitgeven dan??
Ollie

Riël schreef:Geleen, garage geva op de dr. lemmensstraat. Kwam ik met een kapot wiellager nog door de keuring heen :D (hé jong waal ff wiellager vervange he)
Nou, daar ben ik dus geweest om toentertijd mijn wiellager te laten vervangen...bleken er toen ook nog eens 3 ! te zijn en heeft me toen een hele smak geld gekost! Was niet van plan daar nog naar toe te gaan, aangezien ik het idee had een beetje bezeikt te zijn! :evil:

Maarruh...niemand een idee hoeveel mijn autootje zou kunnen opbrengen??
Anonymous

nou volgende donderdag ben ik waarschijnlijk oook weer van de parti. deze ker wel met mijn eigen auto. dus jongens en meisje tot de volgende he.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Heeeeeeej hallo..

Aanstaande donderdag zijn we (= Roger en ikke ) weer van de partij.. Dusse, tot donderdag hé !!!! :wink:
Riël
Über-Spammer

saturn schreef:nou volgende donderdag ben ik waarschijnlijk oook weer van de parti. deze ker wel met mijn eigen auto. dus jongens en meisje tot de volgende he.
Welke? :D
marco

nou mensen het is weer donderdag jippie :D
wie komen er vanavond allemaal,ik zal er zekers zijn en patrick b denk ik ook wel ,eens kijken of het nu net zo gezellie wordt als vorige week ,was een leuke opkomst toen en hoop dat dat nu weer zo is :D :wink:
greetz en tot vanavondt
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Wij (Roger, Bjorn en ik) zijn er vanavond ook... Hopelijk dat het nie gaat regenen... Of wel natuurlijk, hoef ik mijn auto niet te poetsen.. Hahahahaha... :lol: :lol:

Tot strakzzzzzzzzz mensen........ :wink:
gille
Contacteer:

als ik straks mijn stukken heb en vandaag nog kan monteren,dan mogen jullie me ook verwachten,zoniet tja dan zal het voor next week zijn. :wink: :wink:
Riël
Über-Spammer

Ik ben er ook vanavond

Gille je moet komen he de banden liggen in de weg!! :) dus maken die bak van je, en je bent niet de enige belg ...
Ollie

Bah, het is donderdag en ik voel me een beetje ziek! Zeker te weinig geslapen vannacht (hè Riël! :D ). Maar ik kom ook vanavond, met een pakje zakdoeken in de hand. Liter appelsientje calcium helpt ook niet echt! :D
marco

:lol: :lol: :lol: ollie als je die renaultjes ziet staan ben je meteen beters echt het helpt :wink: :p
greetz marco
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ik kom ook ebn ollie ik heb goed nieuws vioor je trouwens als je nog een snelle clio wilt hebben :wink:
gille
Contacteer:

Ben net terug van MAASTRICHT,'t was kort maar gezellig,er was wat volk ,ik weet nu nie al die namen.maar de paar ik ken,Michel.S,Patrick 21T,Marco,Riel,Saturn.en na mij is PAT.L nog binnengekomen.groetjes.
Patrick L.

Was wat lat vanwege uitstapje naar de Ardennen, leuk rijden daar :D Ben in de buurt van Vielsalm een GTT tegen het lijf gelopen, stond in de showroom van een dorps-Renaultgarage. Een ph2 parelmoer witte in perfecte staat zo wat ik kon zien. Mischien dat ik nog eens terug ga :p
Riël
Über-Spammer

Heej mense was weer gezellig he! En dave zet je ut fototje snel online? Groete!
Anonymous

Het was idd best (hendig) leuk. Voor mij was het pas de 2de keer dat ik erbij was maar als de microbe bijt, tja wat doe je er dan nog aan. :p
marco

ja gister was echt toppie mensen,het begint nu echt te groeien,heb weer wat afgelachen,gille bedankt voor je komst man,echt super,enne nu moeten wij ook een keertje naar een van jullie meetings komen he :wink:
voor de rest volgende week weer mensen,

greetz marco
Ollie

.Ja, het was weer toppie gisteren, toppie snottie voor mij dan! :lol:
Jammer dat Patrick L pas is gekomen na dat ik weg was, had willen testen of zijn nieuwe dempertjes ollie-nies-bestendig zijn :lol: :lol: :lol:
Maar het is hoe dan ook wel vet iedere donderdag met al die Renootjes bij elkaar!
Patrick

saturn schreef:Het was idd best (hendig) leuk. Voor mij was het pas de 2de keer dat ik erbij was maar als de microbe bijt, tja wat doe je er dan nog aan. :p
wat te hell is een microbe??
maarre het was idd hendig leuk :lol: leuk gille dat je toch gekomen was van zover zo laat man,en fijn dat je het ff met marco hebt geregld echt top :wink:
en pat jammer dat je er pas zolaat kon zijn jongen.
verders een leuke avond :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Gesloten