ik had 1 plekje iets dikker gedaan omdat ik nog een miereneukerig ietsje zag zodat dat straks nog weggeschuurd kon wordne en dat is nog niet droog

ik zit de hele tijd americasarmy te spelen omdat ik niet kan schuren
soms wel, soms niet...gille 21TURBO schreef:wat je zelf doet,doe je beter
altijd, nie soms maar, always hahahahahahaahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.snap je hem???????,Moontje Mégane Coupé schreef:soms wel, soms niet...gille 21TURBO schreef:wat je zelf doet,doe je beter
halve EURO he limburgerkeMoontje Mégane Coupé schreef:Ja ja ja ... Het 0,50 muntje is doorgevallen...
Ja.. Een half euroke... Ut is maar hoet ge ut noemt hé !!gille 21TURBO schreef:halve EURO he limburgerkeMoontje Mégane Coupé schreef:Ja ja ja ... Het 0,50 muntje is doorgevallen...![]()
![]()
Omdat die rubberen strip erop terug komt. Ik vind het geen pan zo'n bumper zonderstrip. Dan is die bumper niet compleet.Rob aka hajong schreef:Waarom heb je eigenlijk die rand voor de stootstrips niet weggewerkt?
Als je toch bent aan het spuiten en plamuren. (hopelijk in de omgekeerde volgorde)
Gewoon met wasbezine doen. Dat de plamuur kleverig wordt komt doordat de spuitplamuur oplost met thinner, thinner is een verdunner. Spuitwerk altijd schoonmaken met wasbezine.Ben schreef:Is het wel verstandig om het met thinner af te nemen? de plamuur wordt er weer kleverig van