Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Merijn.V
Contacteer:

jeroen.k schreef: Ik neem hem (en alle "RTC-Officials") erg serieus en vindt het juist fijn dat ze laten blijken "mensen" te zijn!

Oftwel de hamvraag: "Ooit een normaal mens ontmoet?...en beviel het?"

Oftwel, iedereen zit hier voor zijn plezier inclusief de mod's mogen die dan ook een grapje maken?

Gelukkig is iedereen anders en zijn hier zowel serieuze mensen als minder serieuze mensen en laat iedereen gewoon in zn waarde!

Net als zovaak gezegd alle uitspraken die volgens iemand als storend opgevat worden zijn vaak niet zo bedoeld! Het is een kwestie van klemtoon! So chill, lay back and enjoy!
Niks chill.

Mensen worden gevraagd om vrijwillig een bijdrage aan de orde te geven op een dergelijk forum.

Dat is goed en nodig.

Mogen zij ook geintjes maken, tuurlijk!!! Dat staat niet ter discussie. (Zelfs niet voor Ploegah)

Excessies gedrag wordt hier ter discussie gesteld.

En Mickael en ik zijn zeker niet de enige 2 op het forum, die zich onderhand dagelijks dood ergeren aan het gedrag van een aantal mensen. En daarbij is Ploegah inderdaad een "official" die ALLEEN maar nonsense, commentaar, geintjes, afkraken en andere "opbouwende" bijdrages aan het posten is.

Ik wilde geen namen noemen, omdat het niet gaat om een zwarte piet uit te delen aan Paul Ploegah, maar om te signaleren dat er een aantal dingen voor verbetering vatbaar zijn.

En de wellisnietus-discussie over Paul werkt daarin alleen maar storend. Nobody is perfect, maar ga nu eens 1 keer bij jezelf te raden en doe eens iets positiefs met de kritiek die je krijgt, ipv altijd naar een ander te wijzen.
Mickael

Het is weer jammer dat bepaalde mensen niet kunnen lezen. Ik had een vraag aan de mod., maar dit loopt dankzij mij zelf ook weer helemaal uit de hand.

Ach blijkbaar vinden sommige mensen dit soort discussie leuk, IK NIET. Maar moest het wel even kwijt.

Ben het nu zo goed als kwijt de rest bespreek ik zelf wel op de FNB. :)
Anonymous

Marinus16V schreef:Conclusies trekken is niet je sterkste punt Paul.
En blijkbaar ben je je ook niet bewust van enige voorbeeld functie als RTC-official.
Ik begrijp wel wat jij als voorbeeldfunctie ziet van een RTC official, daar ben ik het echter niet mee eens. Ik vind dat ik gewoon kan posten, en dat ik daar ook gewoon op aangesproken kan worden. Dat jij misschien liever hebt dat wij als brave borsten alleen maar aardig zijn is leuk maar zo werkt het niet. Het bestuur is er van & voor de leden, en om ons te helpen herinneren betalen wij ook gewoon contributie elk jaar. ;-)
Marinus16V schreef:Jammer dat je alleen jezelf serieus neemt.
Dat zijn jou woorden, ik heb jou in het blue sport topic ook behoorlijk serieus genomen, evenals nu.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 4 sep 2002 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

Excessief gedrag wordt hier ter discussie gesteld.
Maar wat is excessief gedrag ?
Dat is toch weer een persoonlijke kwestie he, dus daar kom je zelfs met 1000 posts hier nog niet uit.

Ik denk dat ieders meningen onderhand wel duidelijk zijn, ik mag hopen dat dit iig het laatste topic hierover is.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Merijn.V
Contacteer:

Ploegah schreef: Ik vind dat ik gewoon kan posten,

*KNIP*

Dat jij misschien liever hebt dat wij als brave borsten alleen maar aardig zijn is leuk

*KNIP*
I rest my case
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Hans schreef:Dat is toch weer een persoonlijke kwestie he, dus daar kom je zelfs met 1000 posts hier nog niet uit.

Ik denk dat ieders meningen onderhand wel duidelijk zijn, ik mag hopen dat dit iig het laatste topic hierover is.
Het topic gaat niet gesloten worden, dit mag best besproken worden.
Dit gaat wel het enige topic worden waarin dit besproken wordt (dus overige topics van deze strekking worden wel gesloten).
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Mickael

Ik ga naar huis en wil graag dit topic morgen ook nog leesbaar is. Omdat er ook mensen zijn die alleen sávonds online zijn en dit ook zullen lezen en comentaar erop willen geven.
Ad van Haperen
Contacteer:

kom ik toch weer ff tussendoor sorry kan het echt nie laten. Doe dit nie om op te naaien ofzo maar ben gewoon echt benieuwd. Zoals ik hier allemaal kan lezen zit het best diep allemaal bij jullie, Maar ik (en miss ook wel meerdere rtc-ers) zou graag weten waar dit nu eigenlijk allemaal over gaat. Zijn er veel persoonlijke dingen gezegt? miss buiten het forum om ofzo dat we elkaar niet echt als beste vrienden beschouwen? want dit gaat er toch nie allemaal over dat er soms opmerkingen worden geplaatst die eigenlijk nie echt nut hebben op het topic. (tenminste ik verwacht nie dat daar zo'n rel van zou komen)
Riël
Über-Spammer

Nou kijk wat je hier boven schrijft en hier beneden:

Mickael schreef:Het is weer jammer dat bepaalde mensen niet kunnen lezen. Ik had een vraag aan de mod., maar dit loopt dankzij mij zelf ook weer helemaal uit de hand.
Riël
Über-Spammer

Hooliead schreef:kom ik toch weer ff tussendoor sorry kan het echt nie laten. Doe dit nie om op te naaien ofzo maar ben gewoon echt benieuwd. Zoals ik hier allemaal kan lezen zit het best diep allemaal bij jullie, Maar ik (en miss ook wel meerdere rtc-ers) zou graag weten waar dit nu eigenlijk allemaal over gaat. Zijn er veel persoonlijke dingen gezegt? miss buiten het forum om ofzo dat we elkaar niet echt als beste vrienden beschouwen? want dit gaat er toch nie allemaal over dat er soms opmerkingen worden geplaatst die eigenlijk nie echt nut hebben op het topic. (tenminste ik verwacht nie dat daar zo'n rel van zou komen)

Nee man volgens mij is dit pure internet-forum sjtress, verbaast me niet dat ze mekaar hier 'afzeiken' en straks op een meeting een pintje samen drinken omdat ze nie weten wie wie is...
Anonymous

Riël schreef:Nee man volgens mij is dit pure internet-forum sjtress, verbaast me niet dat ze mekaar hier 'afzeiken' en straks op een meeting een pintje samen drinken omdat ze nie weten wie wie is...
;-)

Dat van dat pintje dat zit er dik in, maar we kennen mekaar wel.
Riël
Über-Spammer

Da was wel de bedoeling toch? ;)
Mickael

Ploegah schreef:
Riël schreef:Nee man volgens mij is dit pure internet-forum sjtress, verbaast me niet dat ze mekaar hier 'afzeiken' en straks op een meeting een pintje samen drinken omdat ze nie weten wie wie is...
;-)

Dat van dat pintje dat zit er dik in, maar we kennen mekaar wel.
Dat dacht ik NIET :lol:

Ik drink geen bier. :p
Ad van Haperen
Contacteer:

je had beter ff een paar minuten kunne wachten met ik drink geen bier was de rel nog verder gegaan hahah. :lol:

maar nu is mijn NOG STEEDS NIET duidelijk geworden waarom dit "relletje" is ontstaan!
Riël
Über-Spammer

Moderators die moderaten
Ad van Haperen
Contacteer:

Riël schreef:Moderators die moderaten
oja da vind ik ook nie kunne :lol: waar zijn ze adners voor? om het een beetje druk te maken op de site?
Robert dB.

Hmm als ik het goed samenvat:

Het wissen van topic's wordt niet getolereerd (iets wat ik nog nooit gedaan heb maja).

Mod.'s moeten zich correct gedragen, maar op z'n tijd is het ok als ze ook ff lol hebben.

Iedereen komt hier voor zijn lol, dus niets is verplicht.

Klopt dit een beetje?
Ad van Haperen
Contacteer:

Robert dB. schreef:Hmm als ik het goed samenvat:

Het wissen van topic's wordt niet getolereerd (iets wat ik nog nooit gedaan heb maja).

Mod.'s moeten zich correct gedragen, maar op z'n tijd is het ok als ze ook ff lol hebben.

Klopt dit een beetje?

is dit een reactie op mij robert? hoop het nie want ik vind alles best eigenlijk! en wil me er voor de rest niet echt in mengen als jullie da nie erg vinden :D
Bas
Bestuurslid

Jullie hebben het godverdomme voor elkaar hoor, ik heb nu al 1 moderator die er geen zin meer in heeft.

Laat ik duidelijk zijn; als dit zo doorgaat hoeft het van mij ook niet meer en dan gaat het scherm op zwart.

Ik zit verdomme nu versie 3 in elkaar te proggen, waarin alle onvolkomenheden moeten verdwijnen (en dat lijkt leuk te lukken), maar als de sfeer zo blijft ga IK asperges telen (wilde ik altijd al doen) en kunnen JULLIE het verder gaan bekijken (of massaal lid worden van de RTC en daar gaan forummen).
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
marco

kijk dit is nu leuk leesvoer :D
ik ga me er lekker niet in mengen :p
ben het met beide partijen eens :wink: 8)
greetz marco
Merijn.V
Contacteer:

Robert dB. schreef:Hmm als ik het goed samenvat:

Klopt dit een beetje?
Kijk, eindelijk iemand die wakker wordt.

Ik zou het woordje OOK willen toevoegen:

Mod.'s moeten zich OOK correct gedragen, maar op z'n tijd is het ok als ze ook ff lol hebben.

Je kunt immers niet iemand aanspreken op gedrag wat je zelf nog VEEL ERGER vertoont. Mee eens Rob?
marco

ho ho ho bas ,,ff chillen man 8) ,en die mod ook 8) , laat je nu niet zo snel gek maken mannen :wink: ,kom op he , het gaat toch goed zo ,niet weer het scherm op zwart he ,
bas en de mods doen zich heel veel moeite om deze site een beetje draaiende te houden en dat moeten we respecteren,en dat doen de meeste ook ,maar om nu meteen te zeggen als er een beetje kritiek is op de mods dan gaat het scherm op zwart vindt ikw at te ver gaan ,mensen let's keep the peace,

greetz marco
Robert dB.

Hooliead schreef: is dit een reactie op mij robert? hoop het nie want ik vind alles best eigenlijk! en wil me er voor de rest niet echt in mengen als jullie da nie erg vinden :D
Nee hoor, helemaal niet, was 'zomaar' een post van me :D
Riël
Über-Spammer

Bas schreef:Jullie hebben het gvrd@#me voor elkaar hoor, ik heb nu al 1 moderator die er geen zin meer in heeft.

Laat ik duidelijk zijn; als dit zo doorgaat hoeft het van mij ook niet meer en dan gaat het scherm op zwart.

Ik zit verd@#me nu versie 3 in elkaar te proggen, waarin alle onvolkomenheden moeten verdwijnen (en dat lijkt leuk te lukken), maar als de sfeer zo blijft ga IK asperges telen (wilde ik altijd al doen) en kunnen JULLIE het verder gaan bekijken (of massaal lid worden van de RTC en daar gaan forummen).
Ja sorry hoor maar dan is die betreffende moderator toch ook een beetje zwak van geest ofzo ... Zijn hier kwee tniet hoeveel forummers en maar enkelen die eens wat zeiken. MOET KUNNEN ow man hé deze opmerking vind ik weer overdreven ... snap dat je het voor je plezier doet en dat heb je er ook van, stom als je door kleine dingen als dit je de fun laat weghalen.
Robert dB.

Kee iedereen zijn mening geuit.....pfff zo lucht op, hé :)

Misschien kunnen we nu verder met leuke Renault zaken en hier (mocht het nodig zijn) later op terug komen tijdens een meeting of andere ontmoeting.
Bas
Bestuurslid

Fijn dat je hem overdreven vindt, die opmerking. Tis echter wel jouw mening en die mag je dus geven wat mij betreft.

Wat ik bedoel: als ik geen moderators overhou kap ik er mee, want alleen heb ik er echt geen zin in.
Matijs
Contacteer:

Ooit iemand gehoord van de uitdrukking 'van een mug een olifant maken'? Ik denk dat deze hele discussie er een uitmuntend voorbeeld van is. Moderators zijn ook mensen, en hebben dus ook recht op melige buien, slechte dagen, en wat verder nog de toon van je posts kan beinvloeden. Wij zouden hun dankbaar moeten zijn voor de tijd die zij in de site investeren!
Tijn
Contacteer:

Ik heb dit topic nu drie keer op en neer gelezen, maar ik kan maar niet ontdekken waar het om begonnen is...

Is er iets verwijderd ofzo ?? gaan we daarover uit ons dak?? gebeurde mij laatst ook hoor, hele topic pleite, jammer dan. Als de mods vinden dat iets aanleiding geeft tot nog meer gezeik hebben ze groot gelijk ook denk ik..... Voorbeelden zat dat de sfeer hier zomaar tot onder het vriespunt kan dalen ....
there is no spoon.
Riël
Über-Spammer

Bas,

maar ik kan dat niet begrijpen! Voor jou moet dit toch harstikke leuk zijn? Is het ook en maar af en toe een onenigheid als deze waar ik de ernst nog niet eens van inzie tja ... zal zo zeggen 't zou mij niet interesseren. 't is jouw forum het gaat jouw weg, en vrijwel alle gebruikers hier kunnen het daar prima mee vinden! Dus wat is nou dan echt het probleem?? Waarom je geen zin hebt dan he?

En als mensen dan gaan afhaken, die geen zin hebben, dan weet ik zeker dat er enthousiatelingen zijn die hun plaats willen opvullen.
Laatst gewijzigd door Riël op wo 4 sep 2002 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Vos

Maaruh ff over dat GTT/GTE gebeuren......... :p :D GEINTJE!. Ik las op de vorige pagina iets over dat niet iedereen elkaar aardig kan vinden ben ik het mee eens, maar probeer wel zo normaal mogelijk te doen ook tegen diegene die je misschien dan niet zo erg mag (welke reden dat dan ook maar moge zijn).

:D Vosje
Clio 16v.....
-Ray-
Contacteer:

Tijn schreef:Ik heb dit topic nu drie keer op en neer gelezen, maar ik kan maar niet ontdekken waar het om begonnen is...

Is er iets verwijderd ofzo ?? gaan we daarover uit ons dak?? gebeurde mij laatst ook hoor, hele topic pleite, jammer dan. Als de mods vinden dat iets aanleiding geeft tot nog meer gezeik hebben ze groot gelijk ook denk ik..... Voorbeelden zat dat de sfeer hier zomaar tot onder het vriespunt kan dalen ....
Beste Bas,
Ervaar jij dit soort opmerkingen zelf niet als een beetje belerend?
hierom volgens mij. persoonlijk heb ik helemaal geen last op het forum, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. sfeer is af en toe ver te zoeken, scheidingslijn tussen goed bedoeld geintje en felle uithaal is moeilijk te zien.

maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds met veel plezier (iedere dag) op dit forum zit, dat doen we toch allemaal uit eigen beweging??? :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Robert dB.

Tjsa wederom: Zwart op wit staat/klinkt anders als wanneer je het zegt met een bepaalde toon en houding.

Neem de smilies dus ook altijd serieus...begrijp dat er meerdere mensen hier posten, met ieder hun eigen humor.
Erger je je ergens aan of aan iemands gedrag, probeer dit dan te negeren of praat het uit. Zie je wel dat het niet moeilijk hoeft te zijn! :)
Jeroen
Contacteer:

Waar het volgens mij over gaat is dat de topic "off topic posts" is verwijderd.

In principe ging deze topic over hetzelfde waar hier nu over wordt gediscuseerd.

Alleen ging het daar o.a. ook over dat het .com forum in principe niets met de Renault Tuning Club te maken heeft.
(behalve dan dat de club uit dit forum is ontstaan).

Ik had hier een reactie in dat er dan ook geen clubfuncties bij de namen op het .com forum moeten staan.
Als voorbeeld Chris, die hier meeting coordinator bij zijn naam heeft staan.

Waarom deze topic is verwijderd is mij een raadsel want hier werd netjes en constructief gediscuseerd.
(althans zover ik het heb kunnen volgen, kan natuurlijk zijn dat tussen de laatste keer dat ik gekeken had en het moment dat ik weer wou kijken en merkte dat de topic weg was er gekke dingen gebeurd zijn)
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

even 1 ding ik ben blij dat mijn topic over velgen even word genoemd goede reclame. :D zo en nu dat we de mod. hebben beziebeld gaan we ieder lid af wat hij/zij allemaal verkeerd doet o en begin maar bij mij ben ik er al vanaf :lol: :lol: :lol:
Arjen

Matijs schreef: Moderators zijn ook mensen, en hebben dus ook recht op melige buien, slechte dagen, en wat verder nog de toon van je posts kan beinvloeden.
Precies !!! Wij zijn ook maar gewoon mensen, hoor! :lol: IK betrap mezelf er ook vaak genoeg op dat ik per ongeluk reply in het foutieve topic of dat ik , uit enthousiasme, ook off-topic loop te "l-U-l'en. Ben ook maar gewoon een Renault-freak, die om wat te helpen moderator is geworden.

Wat men ook niet moet vergeten is dat het niet onze dagtaak is. Ik ga ook gewoon 's morgens met mijn bammetjes naar de baas. Ik lees soms wel eens een keer een opmerking van: moderators, lopen jullie te slapen ???

Maar misschien dat wij ook gewoon aan het werk/studeren/slapen/feesten zijn ?

Conclusie: geen (wilde dit gewoon ff kwijt)
Plaats reactie