Niks chill.jeroen.k schreef: Ik neem hem (en alle "RTC-Officials") erg serieus en vindt het juist fijn dat ze laten blijken "mensen" te zijn!
Oftwel de hamvraag: "Ooit een normaal mens ontmoet?...en beviel het?"
Oftwel, iedereen zit hier voor zijn plezier inclusief de mod's mogen die dan ook een grapje maken?
Gelukkig is iedereen anders en zijn hier zowel serieuze mensen als minder serieuze mensen en laat iedereen gewoon in zn waarde!
Net als zovaak gezegd alle uitspraken die volgens iemand als storend opgevat worden zijn vaak niet zo bedoeld! Het is een kwestie van klemtoon! So chill, lay back and enjoy!
Mensen worden gevraagd om vrijwillig een bijdrage aan de orde te geven op een dergelijk forum.
Dat is goed en nodig.
Mogen zij ook geintjes maken, tuurlijk!!! Dat staat niet ter discussie. (Zelfs niet voor Ploegah)
Excessies gedrag wordt hier ter discussie gesteld.
En Mickael en ik zijn zeker niet de enige 2 op het forum, die zich onderhand dagelijks dood ergeren aan het gedrag van een aantal mensen. En daarbij is Ploegah inderdaad een "official" die ALLEEN maar nonsense, commentaar, geintjes, afkraken en andere "opbouwende" bijdrages aan het posten is.
Ik wilde geen namen noemen, omdat het niet gaat om een zwarte piet uit te delen aan Paul Ploegah, maar om te signaleren dat er een aantal dingen voor verbetering vatbaar zijn.
En de wellisnietus-discussie over Paul werkt daarin alleen maar storend. Nobody is perfect, maar ga nu eens 1 keer bij jezelf te raden en doe eens iets positiefs met de kritiek die je krijgt, ipv altijd naar een ander te wijzen.