Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Zo, ik heb weer wat gemist gisteren zeker, was druk?
Ik hoop dat ik er a.s donderdag weer bij kan zijn, eens kijken of ik dan met 3 wielen die rotonde bij de BP kan nemen, ik hoop dan de cupschokbrekers eronder te hebben

Ik hoop dat ik er a.s donderdag weer bij kan zijn, eens kijken of ik dan met 3 wielen die rotonde bij de BP kan nemen, ik hoop dan de cupschokbrekers eronder te hebben

krijg je nieuw fahrwerk pat,ben eens benieuwd boyke
ja er waren nu een man of eh thomas met vriend,marco wilco,hajong,riel,ralf met vriendin(corrado),dave een nieuwe jongen met een clio zie topic probleem met toeren,ollie die ken je wel viel wel mee maar het wordt wel leuker zo met iets meer mensen.
ik blijf die van thomas bijzonder mooi vinden,vooral onder de kap ziet ie ere toppie uit man
wij zien ons

ja er waren nu een man of eh thomas met vriend,marco wilco,hajong,riel,ralf met vriendin(corrado),dave een nieuwe jongen met een clio zie topic probleem met toeren,ollie die ken je wel viel wel mee maar het wordt wel leuker zo met iets meer mensen.
ik blijf die van thomas bijzonder mooi vinden,vooral onder de kap ziet ie ere toppie uit man

wij zien ons
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
Ja meer mensen is leuk, hoe is het met Rob? heeft ie dat andere blok al in zijn gt gehangen?
hee guys ben benaderd door rudo om es een klein verslagje te maken over het tnm meeting.
gewoon ff beknopt weergeven van het beeld wat er nu is en wat wij er van proberen te maken.
moet kunnen lukken toch,ff samen as donderdag een verhaaltje ineen stampen om in de nieuwsbrief te plaatsen om meetings als deze onder de aandacht te brengen.
lijkt me leuk en zeker ook handig als we iets meer mensen zouden kunnen trekken.
laat eens wat horen.
gewoon ff beknopt weergeven van het beeld wat er nu is en wat wij er van proberen te maken.
moet kunnen lukken toch,ff samen as donderdag een verhaaltje ineen stampen om in de nieuwsbrief te plaatsen om meetings als deze onder de aandacht te brengen.
lijkt me leuk en zeker ook handig als we iets meer mensen zouden kunnen trekken.
laat eens wat horen.
kritische noot van de redactie: wel een beetje "serieus" jongens... 

Immer wieder die verdammte Holländer
Ik begrijp het!
Afgelopen donderdag kwam ik dus wat later als normaal aan op onze vaste stek bij de parkeerplaats van de macdonalds bij de geusselt in maastricht.
Marco, patrick, ollie, wilco thomas en een ander die ik niet kende waren al daar.
Ff hoi he enne hoi hallo! Meteen begonnen ollie's koeltemp. sensor door te meten, al was hier niet veel aan te zien verder, leverde constant 0 weerstand denk dat de sensor kapot is trouwens. Verder nog onder de auto gekropen om de uitlaat te checken, en toen kwam een andere clio aanrijden! Jawel weer een nieuw rt.com lid! Dave.
Nog zijn astronomisch hoor toerental proberen op te wekken maar hij deed ut weer even gewoon...
Na wat gechat zo op de parkeerplaats maar op 't terras gaan zitten, wat eten je krijgt 'r toch wel honger he, daar nog wat slap gelul
en toen owja kwam Rob a.k.a. Hajong nog aanlopen helemaal ontzet omdat ie net een boete had gekregen omdat zijn clipje van de helm op de brommer los was en 10 min later de brommer er ook maar mee ophield
ow sorry mag 'k nie mee lachen. Nou na gegeten te hebben weer terug naar de auto, ollie en wilco nog een gtt-rit gemaakt, ollie had een gtt nog nie gevoeld. Beviel geloof ik wel. Daarna nog met pat een rit in de 21 da's nog vetter
en toen was 't wel tijd om naar huis te gaan geloof ik, zo tegen half 11.
Maar is 't gewoon... gezellig!
Goed zo?
Maar is de bedoeling dat we elke donderdag een verslag inleveren? Mot kènne.
Afgelopen donderdag kwam ik dus wat later als normaal aan op onze vaste stek bij de parkeerplaats van de macdonalds bij de geusselt in maastricht.
Marco, patrick, ollie, wilco thomas en een ander die ik niet kende waren al daar.
Ff hoi he enne hoi hallo! Meteen begonnen ollie's koeltemp. sensor door te meten, al was hier niet veel aan te zien verder, leverde constant 0 weerstand denk dat de sensor kapot is trouwens. Verder nog onder de auto gekropen om de uitlaat te checken, en toen kwam een andere clio aanrijden! Jawel weer een nieuw rt.com lid! Dave.
Nog zijn astronomisch hoor toerental proberen op te wekken maar hij deed ut weer even gewoon...
Na wat gechat zo op de parkeerplaats maar op 't terras gaan zitten, wat eten je krijgt 'r toch wel honger he, daar nog wat slap gelul

Maar is 't gewoon... gezellig!
Goed zo?
Maar is de bedoeling dat we elke donderdag een verslag inleveren? Mot kènne.
ome Rudo?? goed zo?
Immer wieder die verdammte Holländer
Rob's verslag:
Na enige vertraging door onze vrienden in het blauw
en na een klein onophoud met de brommer
was ik om +/- 9.30 uur eindelijk op de geusselt. na wat gebabbelt te hebben en bij "het-leuke-meisje-met-de-witte-lippestift-achter-de-rechter-kassa" was te eten besteld te hebben en mijn mooie lagertje laten zien terug gelopen naar de wagens.
Hier aangekomen zei de dochter van Patrick na het zien van de Corrado : "Die auto kijkt boos!"
Dit was voor mij de opmerking van de avond. Voor de rest is er niet echt iets bijzonders gebeurd.
Zo iets?
Na enige vertraging door onze vrienden in het blauw

Hier aangekomen zei de dochter van Patrick na het zien van de Corrado : "Die auto kijkt boos!"
Dit was voor mij de opmerking van de avond. Voor de rest is er niet echt iets bijzonders gebeurd.
Zo iets?
Rob aka hajong schreef:Rob's verslag:
Na enige vertraging door onze vrienden in het blauwen na een klein onophoud met de brommer
was ik om +/- 9.30 uur eindelijk op de geusselt. na wat gebabbelt te hebben en bij "het-leuke-meisje-met-de-witte-lippestift-achter-de-rechter-kassa" was te eten besteld te hebben en mijn mooie lagertje laten zien terug gelopen naar de wagens.
Zo iets?
nee het intereseerd anderen geen ruk wat er iemand is

het gaat zich erom dat we aandacht vestigen voor onze en eigenlijk alle metings die er nu plaastvinden.
een beknopt verslag wordt geplaatst in de nieuwsbrief
hopelijk voelen zich dan meer mensen uitgenodigd om es een kijkje te komen nemen en eventueel vaste meeter te worden.
ik ga vandaag een verhaal in elkaar vogelen maar moet wel ff wat fatsoendelijke en precieser info hebben over het ontstaan van de meeting op donderdagavond.
wie was er de eerste keer en hoe is afspraak ontstaan,ik weet het nog wel maar wide de boel nog ff nachecken voordat ik een lulverhaal ga opsturen.
help daarom ff,moet vandaag en op laaststmorgen opgestuurd.
ik hoor het wel,groeten.
wie was er de eerste keer en hoe is afspraak ontstaan,ik weet het nog wel maar wide de boel nog ff nachecken voordat ik een lulverhaal ga opsturen.
help daarom ff,moet vandaag en op laaststmorgen opgestuurd.
ik hoor het wel,groeten.
Ik kan best begrijpen dat ze een "serieus" verslag willen van de meetings in Maastricht. Maar er mag toch wel nog steeds "ge-auwehoerd" worden hier op het forum, of niet?!
Maar aangezien ik net kom kijken, kan ik daar jammergenoeg niet bij helpen. Ben wel goed in het in elkaar flansen van verhaaltjes, dus als ze over een tijdje weer eens een verslagje willen, dan ben ik wel bereid om er iets leuks van proberen te maken! Zet je het stukje dat je op gaat sturen ook effe hier in het topic??
Maar aangezien ik net kom kijken, kan ik daar jammergenoeg niet bij helpen. Ben wel goed in het in elkaar flansen van verhaaltjes, dus als ze over een tijdje weer eens een verslagje willen, dan ben ik wel bereid om er iets leuks van proberen te maken! Zet je het stukje dat je op gaat sturen ook effe hier in het topic??
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ik kwam toevallig 

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
of ja toevallig ik kwam eigenlijk voor de mac en toen stonden jullie daar en na wat lullen over de auto heb ik gezegt dat ik de volgende donderdag zou komen een probleem het is zo verslavend dat ik er nog steeds ben 
ja zet het hier op topic,maar wat ouwehoeren betreft is het niet om een ouwehoer verhaal te geven maar een verslag van tot stand komen van de meeting en wat er zich nu speeld,ook willen ze dat we weergeven wat we van de meetings in de toekomst voorstellen.
het gaat zich erom dat we de aandacht vestigen voor onze meeting en infeite nieuwe personen doen uitnodigen om ook es een kijkje te komen nemen.
dus hiervan verwachten ze een kort verslag,niet van hoe en wanneer wie is komen aanwaaien dat speelt geen rol,wel hoeveel mensen gemiddeld komen en dat wij de meeting op zich wel wat groter zouden willen zien dus iets grotere opkomst daar deze nog vrij min is ten opzichte van andere meetings.
ik pop wel iets op papier.
het gaat zich erom dat we de aandacht vestigen voor onze meeting en infeite nieuwe personen doen uitnodigen om ook es een kijkje te komen nemen.
dus hiervan verwachten ze een kort verslag,niet van hoe en wanneer wie is komen aanwaaien dat speelt geen rol,wel hoeveel mensen gemiddeld komen en dat wij de meeting op zich wel wat groter zouden willen zien dus iets grotere opkomst daar deze nog vrij min is ten opzichte van andere meetings.
ik pop wel iets op papier.
HAAAAALLLLLOOOO MANNUH !
Kheb weer zin in donderdag !!Patrick,naast je verhaal is het misschien ook een leuk idee voor een foto erbij te zetten ? suggestie ?
Kheb weer zin in donderdag !!Patrick,naast je verhaal is het misschien ook een leuk idee voor een foto erbij te zetten ? suggestie ?

De Groente,tot sinas en een prettige zaadlozing