De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Robert dB.

jeroen.k schreef:Zojuist op de Larserdreef in Lelystad, rode Renault Express met RTC stickers, dikke uitlaat en spoiler op het dak. Gast stak zn hand op (ik reageerde beetje laat, was nog vroeg) wie is dit?
Dat is Marcel mlg :D
jeroen.k

Robert dB. schreef:
jeroen.k schreef:Zojuist op de Larserdreef in Lelystad, rode Renault Express met RTC stickers, dikke uitlaat en spoiler op het dak. Gast stak zn hand op (ik reageerde beetje laat, was nog vroeg) wie is dit?
Aha, uit Ermelo! OK Thnx!
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Gisteravond bij brielle richting de Calandbrug een Bronskleurige 5 GTT. Dacht eerst dat het Hagen was maar dat lijkt me sterk.

Wie reed daar richting de Calandbrug? Ik toeterde nog maar denk dat het te laat was.
.:: TurboPowerr ::.
Ben

Gisteren: R5 gtt gespot een straat verder dan mijn straat, eikenbosserweg in Hilversum, kleur wit, phase 1 als ik het goed zag, zag er netjes uit kon alleen wel een was beurd gebruiken.

Afgelopen week ben ik in bussum, 2 renault 19 16v cabrio's tegen gekomen en clio rsi en zo'n 10 megane coupe's :)

En in Hilversum een rode 5 gtt ongespoten skirts phase 1, 2 jonge knapen erin die zin hadden om rondjes door hilversum te rijden met het mooie weer. En te gassen want rustig reden ze niet. Ze reden wel 4 keer voorbij.

Dit is geen renault maar ik heb gisteren een fiat cinquesento gespot met een tubro, leuk dumpvalve geluidje had hij. Die worden toch niet gemaakt?
Jasper16v

Vandaag Ray (?) gespot rond 13:45 op A7 richting Hoogezand komend vanuit richting Hoogezand.
Weet nie of het Ray was, maar clio leek er verdacht veel op. Zelfde kleur, luchthapper, voorbumper kon ik nie zien...
catrinus

Jasper clio 16v schreef:Vandaag Ray (?) gespot rond 13:45 op A7 richting Hoogezand komend vanuit richting Hoogezand.
Weet nie of het Ray was, maar clio leek er verdacht veel op. Zelfde kleur, luchthapper, voorbumper kon ik nie zien...
Haha dit is de clio die ik al een hele tijd zoek. Kan hem nergens vinden hiero in hoogezand sappemeer. Dit is een Ray lookalike
There will be plenty of time to rest when your dead
Marcel (mlg)
Contacteer:

Robert dB. schreef:
Yep dat was ik . Ik ging naar mijn werk toe .
Jasper16v

catrinus schreef:
Jasper clio 16v schreef:Vandaag Ray (?) gespot rond 13:45 op A7 richting Hoogezand komend vanuit richting Hoogezand.
Haha dit is de clio die ik al een hele tijd zoek. Kan hem nergens vinden hiero in hoogezand sappemeer. Dit is een Ray lookalike
:lol:
-Ray-
Contacteer:

ik wasn't me... ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Ray (Zonnebril) schreef:
ik wasn't me... ;)
Ja ja :)
Anonymous

Tino schreef:Gisteravond bij brielle richting de Calandbrug een Bronskleurige 5 GTT. Dacht eerst dat het Hagen was maar dat lijkt me sterk.

Wie reed daar richting de Calandbrug? Ik toeterde nog maar denk dat het te laat was.
Ik heb de auto ook al diverse keren zien rijden ik heb de auto ook al een keer bij een kolega garage zie staan met een kapotte cilinderkop ,leuke auto om te zien ,hij komt geloof ik uit hellevoetsluis .
ik heb bij de brielse maas nog een gtt zien staan bij de parkeerpl van restaurant soestdijk hij stond er maandag en dinsdag het is een blauwe (DE KLEUR VAN EEN ALPINE A110)met evolution set erop en ax spoiler een bekende van hier

Zojuist gespot in Groningen, onderstaande GT Turbo.
[img]http://members.lycos.nl/renaultfan/rtc/R5GTT.bmp[/img]
Steven
Car: M536

En ist wat? :)

Steven (Fiets) schreef:En ist wat? :)
Toen ik de binnenstad van Groningen in reed zag ik 'm rijden. Zag er op zich wel goed uit, kon hem helaas niet van dichtbij bekijken. We gingen beide een andere kant op en ik kon niet zo snel van strook wisselen om er achteraan te rijden.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Vanvond gespot op de N11 tussen Alphen a/d Rijn-Bodegraven. Eeen R5GTT/GTE, antraciet grijs, TS-JV-56, licht getinte achterlampen, Duitse wieltjes, vrij netjes op het eerste oog.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Maus

Vanavond rond 20.00 uur in R'dam een nieuwe blauwe Clio RS (hij ging van de Spinozaweg richting de A15). Er zat een andere uitlaat onder en zo'n zelfde spoiler op de achterklep als Ron RS heeft en volgens mij zaten er ook andere velgen onder.

En ook vanavond op de parkeerplaats bij Ahoy een zilvere RS van 't vorige model. Deze leek nog geheel standaard. Helaas had ik natuurlijk geen sticker bij me. :(
Laatst gewijzigd door Maus op do 29 aug 2002 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Vandaag twee maal.

In gouda :

R5 GTT antraciet grijs met rode raamband sticker, deze sticker was kapot

Snelweg a12/a20 :

Zwarte R5 GTT phase II kenteken HD-**-** zag er goed uit, single wiper, open dakkie, miste alleen rechts achter een stukkie plastic onder de lichtunit.
.:: TurboPowerr ::.
Anonymous

Vandaag in Groningen:

Clio 16v SZ-DG-72

Kerel met krukken ernaast, zag er verder standaard uit zo op het oog.
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

Rolf18 schreef:Vandaag in Groningen:

Clio 16v SZ-DG-72

Wie/wat zag er standaard uit?
Die kerel of die auto???? :D
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Menno

Hans schreef:
Rolf18 schreef:Vandaag in Groningen:

Clio 16v SZ-DG-72

Wie/wat zag er standaard uit?
Die kerel of die auto???? :D
volgens mij was 'krukken' een optie toendertijd.
Standaard werden ze geleverd als two-legged freaks.

:p
rev it like a rental
Anonymous

De krukken :wink:
Mickael

Gisteren om 19:45 in dordrecht een blauwe GTT.
Hij reed in de richting van Stadspolders kwam leuk optrekkend bij het stoplicht weg (bij politie bureau). Volgens mij zatten er RTC stickers op de zij ramen. Zag er in een flits goed uit, maar volgens was die helemaal stand.

Wie was dit?
Chrisv

vanmorgen gespot in de bus:

IN Bakel, renault 19 16v williamsblauw, met sticker achterop waar GEMERT op stond.

In Helmond, bordeaux rode 5 gtx, met chrome velgen, hij reed dus kon niet zien wat voor velgen ofzo
some people are alive only because it's illegal to kill them
Tijn
Contacteer:

Gisteren gespot in uithoorn:

GTT Blue sport, zag er netjes uit, Clio 16V schoepenvelgen eronder. Bestuurder zag me wel maar keek een beetje vreemd :wink: wat ik zat te kijken.(ik reed met de twingo)
there is no spoon.
RO 16v

Net gespot in Amsterdam-Noord een megane cabrio kleur metallic blauw kenteken ?? met een vette uitbouw set volgens mij van equiss auto.
Anonymous

Hey ik ben ray zn dubbelganger ook tegen gekomen vanmiddag in Roden.
Luchthapper in het midden en booskijkers over zn koplampen geplakt.
Turbo-Peer

Chrisv schreef:vanmorgen gespot in de bus:

IN Bakel, renault 19 16v williamsblauw, met sticker achterop waar GEMERT op stond.

In Helmond, bordeaux rode 5 gtx, met chrome velgen, hij reed dus kon niet zien wat voor velgen ofzo
Voor zover ik weet, heeft de 19 16V sinds kort een nieuw baasje. Heeft een tijd te koop gestaan...in jawel: Gemert
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Chrisv

Turbo-Peer schreef:
Chrisv schreef:vanmorgen gespot in de bus:

Voor zover ik weet, heeft de 19 16V sinds kort een nieuw baasje. Heeft een tijd te koop gestaan...in jawel: Gemert
Ahzo....

Vanmiddag gespot richting oss/nijmegen.
Witte Phase 1, originele velgen, grote renault-tuning.com sticker op achterraam.
Ik kwam terug van antwerpen (werk) en stond even langs deze gtt bij de stoplichten.
Had mijn raam opengedaan en zei nog dat ik chris was van rtc en dat ik er ook een had.

Wie was dit?
some people are alive only because it's illegal to kill them
catrinus

Vandaag gespot in assen. Een alpine blauwe 5 gtt phase2 met zilveren renault tuning stickers op de achterramen.
There will be plenty of time to rest when your dead
Anonymous

Die heb ik vandaag ook gezien :)

Vanmiddag gespot in Hoogezand. Een blauwe 5 alpine. Zag er op zich goed uit. Bekende?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zojuist gespot in het centrum van Bodegraven: een rode R5 TURBO 2!!!!! Ik hoorde hem rijden, en zag de zijkant vanuit een zijstraat! Zag er helemaal orrigineel uit. Wie o wie was deze lucky man!! 8)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Steven
Car: M536

Was dat niet Jean uit Rotterdam emt z'n 5AT T2-replica?
RO 16v

Vandaag gespot in lelystad bij het japanse auto festival.

Een witte gtt kenteken pb.....? stickers op de skirts
en een remus sticker op het achterraam.

Blauwe clio 16v kenteken sl....? sticker verschuur op de zijkant, rtc sticker, heel erg laag en een rolkooi.

Rode clio 16v kenteken ? 17 inch en motorkap teken eraf gehaald.

Zilvere clio kenteken 01....? 16v motorkap en interieur, rtc stickers en achterkant helemaal strak gemaakt.

Auto's van hier toevallig?
Robert dB.

RO 16v schreef: Blauwe clio 16v kenteken sl....? sticker verschuur op de zijkant, rtc sticker, heel erg laag en een rolkooi.

Auto's van hier toevallig?
Dit moet Rob uit Den Bosch geweest zijn.

Wel leuk trouwens dat op de meeste Renault's RTC stickers zitten 8)
Gesloten