Dat is Marcel mlgjeroen.k schreef:Zojuist op de Larserdreef in Lelystad, rode Renault Express met RTC stickers, dikke uitlaat en spoiler op het dak. Gast stak zn hand op (ik reageerde beetje laat, was nog vroeg) wie is dit?

Dat is Marcel mlgjeroen.k schreef:Zojuist op de Larserdreef in Lelystad, rode Renault Express met RTC stickers, dikke uitlaat en spoiler op het dak. Gast stak zn hand op (ik reageerde beetje laat, was nog vroeg) wie is dit?
Aha, uit Ermelo! OK Thnx!Robert dB. schreef:Dat is Marcel mlgjeroen.k schreef:Zojuist op de Larserdreef in Lelystad, rode Renault Express met RTC stickers, dikke uitlaat en spoiler op het dak. Gast stak zn hand op (ik reageerde beetje laat, was nog vroeg) wie is dit?
Haha dit is de clio die ik al een hele tijd zoek. Kan hem nergens vinden hiero in hoogezand sappemeer. Dit is een Ray lookalikeJasper clio 16v schreef:Vandaag Ray (?) gespot rond 13:45 op A7 richting Hoogezand komend vanuit richting Hoogezand.
Weet nie of het Ray was, maar clio leek er verdacht veel op. Zelfde kleur, luchthapper, voorbumper kon ik nie zien...
Yep dat was ik . Ik ging naar mijn werk toe .Robert dB. schreef:Dat is Marcel mlgjeroen.k schreef:Zojuist op de Larserdreef in Lelystad, rode Renault Express met RTC stickers, dikke uitlaat en spoiler op het dak. Gast stak zn hand op (ik reageerde beetje laat, was nog vroeg) wie is dit?
catrinus schreef:Haha dit is de clio die ik al een hele tijd zoek. Kan hem nergens vinden hiero in hoogezand sappemeer. Dit is een Ray lookalikeJasper clio 16v schreef:Vandaag Ray (?) gespot rond 13:45 op A7 richting Hoogezand komend vanuit richting Hoogezand.
Weet nie of het Ray was, maar clio leek er verdacht veel op. Zelfde kleur, luchthapper, voorbumper kon ik nie zien...
ik wasn't me...Jasper clio 16v schreef:Vandaag Ray (?) gespot rond 13:45 op A7 richting Hoogezand komend vanuit richting Hoogezand.
Ja jaRay (Zonnebril) schreef:ik wasn't me...Jasper clio 16v schreef:Vandaag Ray (?) gespot rond 13:45 op A7 richting Hoogezand komend vanuit richting Hoogezand.
Ik heb de auto ook al diverse keren zien rijden ik heb de auto ook al een keer bij een kolega garage zie staan met een kapotte cilinderkop ,leuke auto om te zien ,hij komt geloof ik uit hellevoetsluis .Tino schreef:Gisteravond bij brielle richting de Calandbrug een Bronskleurige 5 GTT. Dacht eerst dat het Hagen was maar dat lijkt me sterk.
Wie reed daar richting de Calandbrug? Ik toeterde nog maar denk dat het te laat was.
Toen ik de binnenstad van Groningen in reed zag ik 'm rijden. Zag er op zich wel goed uit, kon hem helaas niet van dichtbij bekijken. We gingen beide een andere kant op en ik kon niet zo snel van strook wisselen om er achteraan te rijden.Steven (Fiets) schreef:En ist wat?
Wie/wat zag er standaard uit?Rolf18 schreef:Vandaag in Groningen:
Clio 16v SZ-DG-72
Kerel met krukken ernaast, zag er verder standaard uit zo op het oog.
volgens mij was 'krukken' een optie toendertijd.Hans schreef:Wie/wat zag er standaard uit?Rolf18 schreef:Vandaag in Groningen:
Clio 16v SZ-DG-72
Kerel met krukken ernaast, zag er verder standaard uit zo op het oog.
Die kerel of die auto????
Voor zover ik weet, heeft de 19 16V sinds kort een nieuw baasje. Heeft een tijd te koop gestaan...in jawel: GemertChrisv schreef:vanmorgen gespot in de bus:
IN Bakel, renault 19 16v williamsblauw, met sticker achterop waar GEMERT op stond.
In Helmond, bordeaux rode 5 gtx, met chrome velgen, hij reed dus kon niet zien wat voor velgen ofzo
Ahzo....Turbo-Peer schreef:Voor zover ik weet, heeft de 19 16V sinds kort een nieuw baasje. Heeft een tijd te koop gestaan...in jawel: GemertChrisv schreef:vanmorgen gespot in de bus:
IN Bakel, renault 19 16v williamsblauw, met sticker achterop waar GEMERT op stond.
In Helmond, bordeaux rode 5 gtx, met chrome velgen, hij reed dus kon niet zien wat voor velgen ofzo
Dit moet Rob uit Den Bosch geweest zijn.RO 16v schreef: Blauwe clio 16v kenteken sl....? sticker verschuur op de zijkant, rtc sticker, heel erg laag en een rolkooi.
Auto's van hier toevallig?