Robert thanx voor je reply!
Ga de boel gewoon afplakken, en spuiten.
Wat betreft het technisch bedreven zijn, ik ben opzich best technisch maar ik kom regelmatig in de volgende situatie:
Ik ga enthausiast aan het klussen

, in theorie moet alles kloppen

. Alle ingewikkelde dingen gaan goed

...... en dan gebeurt er iets onverwachts

....er volgt een scheldpartij :-* ........ik weet me nog net in te houden om er geen harde schop tegenaan te geven.

(wat in de meest gevallen alleen maar errug pijn doet)
Tenslotte kom ik erachter dat ik het probleem niet op kan lossen want ik heb het gereedschap niet, of het onderdeel niet. Of het begint dan spontaan te regenen en ligt alles open en bloot nat te regenen en juist dan kan je het zeiltje niet vinden om het hele zooitje af te dekken.....
Dit is slechts het begin! en oke misschien allemaal wat overdreven maar het gevoel erbij is op deze manier wel aardig duidelijk denk ik.
Dus.... voordat ik hetzelfde meemaak met het spuiten van mijn remklauwen (wat in eerste instantie simpele klus lijkt). Ben ik blij dat ik het forum ontdekt heb... normaliter zou ik er denk ik niet eens aan begonnen zijn.
Iedereen die mijn "minder technish onderlegde vragen"

(netjes geformuleerd robert

) een beetje kan beantwoorden, helpt mij een heel eind op weg en geeft mij weer lol in het sleutelen zoals denk ik veel mensen hier op het forum.
Sorry lang verhaal maar toch relax dat iedereen zijn best doet om mij te helpen!
Mazzel!!!
Vincent
bij de weg: alvast bedankt voor alle antwoorden op mijn toekomstige "minder technish onderlegde vragen"