Michel S. schreef:ben het ook eens dat er uit een 2.0 16V altijd meer te halen is dan een 1.4 turbo.
Maar waar hebben we het nou over.
No budget?
budget van 20.000 pond,
of 1000 pond?
Want dat lees ik niet.
kun je een 3.0 24 V naast je hebben, maar als je budget 200 pond is, dan win je met de GTT. Omdat je daar voor heel weinig heel veel kan uithalen.
Dat is onweerlegbaar.
Dus iemand meer info???
Wat betreft 2.0 8v motor in een D-kadett.
Kom maar op. dat is 115 PK standard op 830 kilo tegen 120 pk op 848 kilo.
En met 1 bar heb je rond de 140 PK met een goed blok. En als jij problemen had met een 2.0 16v en jij hebt 1 bar op de klok, dan kunnen er 3 dingen mis zijn.
Die GSI is niet standard
jij kunt niet rijden
of je blok is niet in orde.
Want met 1.0 bar kwam een VR6 niet eens weg.
Zucht ...
Mijn gtt liep als een tiet, ik rij best aardig, de gechiptunede G60 rij ik het licht uit de ogen, maar DIE kadett bleef me bij. Ik kwam geen meter weg.
Het is een gsi 8v versie zonder kat, en spaghettispruitstuk, goed voor ongeveer 135 pk, minstens (d8 dat dat de oude gsi blokken waren). Die bak is licht, fijne versn. bak ofzo, maar eerlijk hij houdt me bij en haalt de 7,8 sec dan ook easy.
Mag het best waar wat je zegt zijn maar zo'n gsi blokje in een gtturbo zou van de prestaties van de gtt niet veel af doen en daar blijf ik fijn bij. En 't zijn echte ervaringen.