het is ook wel weer een nadeel dat een ieder ze kan kopen vind ik
men kan de RTC ook in een "kwaad daglicht" zetten (straatraces, etc.)
een lid zou je er op aan kunnen spreken, maar een wildvreemde die onze club in een kwaad daglicht zet......
Dat brengt me op een ideeJasper clio 16v schreef:het is ook wel weer een nadeel dat een ieder ze kan kopen vind ik
men kan de RTC ook in een "kwaad daglicht" zetten (straatraces, etc.)
een lid zou je er op aan kunnen spreken, maar een wildvreemde die onze club in een kwaad daglicht zet......

Morgen even een Opel Club Nederland sticker halen en op de Astra van paps en mams plakken, racen maar

kijk maar uit dat je hem niet sloopt, met dat racenDiwwek schreef:ja, tis een 16v uitvoeringRon RS schreef:Morgen even een Opel Club Nederland sticker halen en op de Astra van paps en mams plakken, racen maar
Kan je daar mee racen dan?

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Ik heb naast mn sticker ook een raamband,als je zo rijdt ben je best trots,maar je hebt altijd inderdaad van die mensen die je aanzien als het stereotype streetracer,de meeste mensen die ik tegenkom vragen allereerst of ik daar aan me doe.jammer dat het dan zo moet
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Inderdaad ja! Kennis van een kennis van me is lid van een honda club en die had een mini-meeting in Harderwijk georganiseerd, waren 6 mensen met snelle honda's vanaf Dordrecht tot Harderwijk gevolgd door de politie, omdat ze dachten een straatrace bende op te kunnen rollen.
Stonden raar te kijken toen al die gasten daar aan een bakkie koffie zaten!
maar ben het wel met jesper eens dat mensen die bijvoorbeeld straatracen en die sticjer mooi vinden erg negatiefe publiciteit kunnen veroorzaken! Als de marge toch nihil is zou ik het gewoon vor leden houden! Maar ja, heb geen bestuurfunctie oid, dus is ut niet aan mij dat te zeggen!
Stonden raar te kijken toen al die gasten daar aan een bakkie koffie zaten!

maar ben het wel met jesper eens dat mensen die bijvoorbeeld straatracen en die sticjer mooi vinden erg negatiefe publiciteit kunnen veroorzaken! Als de marge toch nihil is zou ik het gewoon vor leden houden! Maar ja, heb geen bestuurfunctie oid, dus is ut niet aan mij dat te zeggen!

Ja dat vragen mensen mij nou ook de hele tijd.
Ik zeg altijd, ja kom maar een keer mee naar de nurburgring, das pas straatracen
Ik zeg altijd, ja kom maar een keer mee naar de nurburgring, das pas straatracen