Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Jasper16v

het is ook wel weer een nadeel dat een ieder ze kan kopen vind ik
men kan de RTC ook in een "kwaad daglicht" zetten (straatraces, etc.)
een lid zou je er op aan kunnen spreken, maar een wildvreemde die onze club in een kwaad daglicht zet......
Diwwek

Jasper clio 16v schreef:het is ook wel weer een nadeel dat een ieder ze kan kopen vind ik
men kan de RTC ook in een "kwaad daglicht" zetten (straatraces, etc.)
een lid zou je er op aan kunnen spreken, maar een wildvreemde die onze club in een kwaad daglicht zet......
Dat brengt me op een idee >-)

Morgen even een Opel Club Nederland sticker halen en op de Astra van paps en mams plakken, racen maar :p
Ron RS

Morgen even een Opel Club Nederland sticker halen en op de Astra van paps en mams plakken, racen maar :p

Kan je daar mee racen dan? :lol:
Diwwek

Ron RS schreef:

ja, tis een 16v uitvoering :p
edwinvr
Contacteer:

Diwwek schreef:
Ron RS schreef:

ja, tis een 16v uitvoering :p
kijk maar uit dat je hem niet sloopt, met dat racen :lol: tblijft slopel he...
Ron RS

ja, tis een 16v uitvoering :p[/quote]

oke dan heb ik niks gezegd :wink:
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Ik heb naast mn sticker ook een raamband,als je zo rijdt ben je best trots,maar je hebt altijd inderdaad van die mensen die je aanzien als het stereotype streetracer,de meeste mensen die ik tegenkom vragen allereerst of ik daar aan me doe.jammer dat het dan zo moet
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
mark b.

Dat hou je toch na al die publiciteit.
Het is alleen jammer dat ze iedereen over de zelfde kam scheren, dus ook de RTC- leden.
jeroen.k

Inderdaad ja! Kennis van een kennis van me is lid van een honda club en die had een mini-meeting in Harderwijk georganiseerd, waren 6 mensen met snelle honda's vanaf Dordrecht tot Harderwijk gevolgd door de politie, omdat ze dachten een straatrace bende op te kunnen rollen.

Stonden raar te kijken toen al die gasten daar aan een bakkie koffie zaten! :lol:

maar ben het wel met jesper eens dat mensen die bijvoorbeeld straatracen en die sticjer mooi vinden erg negatiefe publiciteit kunnen veroorzaken! Als de marge toch nihil is zou ik het gewoon vor leden houden! Maar ja, heb geen bestuurfunctie oid, dus is ut niet aan mij dat te zeggen! :D
Anonymous

Ja dat vragen mensen mij nou ook de hele tijd.

Ik zeg altijd, ja kom maar een keer mee naar de nurburgring, das pas straatracen :-)
Plaats reactie