Bedankt,
Laterz

Niet iedereen heeft een turbo hoor!!Steven(ventieldopje) schreef:Dat is/zijn zeer waarschijnlijk de keerring(en) van je turbo. Bij stationair toerental draait de turbo niet en smeert ie zichzelf ook niet (hij krijgt alleen smering bij een bepaald toerental)
Maar je olie pompt gewoon door dus die gaat dan door het hele ashuis heen en als je kerringen niet goed meer afdichten komt de olie daardoor naar buiten.
Zo trek ik ook wel eens een blauw wolkje als ik vanaf de snelweg voor het stoplicht sta.
Vooral de reactie van de mensen achter je is leuk
niet elke turbo staat bij stationair toerental stil hoor.Steven(ventieldopje) schreef:Dat is/zijn zeer waarschijnlijk de keerring(en) van je turbo. Bij stationair toerental draait de turbo niet en smeert ie zichzelf ook niet (hij krijgt alleen smering bij een bepaald toerental)
Maar je olie pompt gewoon door dus die gaat dan door het hele ashuis heen en als je kerringen niet goed meer afdichten komt de olie daardoor naar buiten.
Zo trek ik ook wel eens een blauw wolkje als ik vanaf de snelweg voor het stoplicht sta.
Vooral de reactie van de mensen achter je is leuk
ja okee, maar ik ben een komma n**ker. hahahahaSteven(ventieldopje) schreef:Nee ok maar hij komt onder het overgangstoerental waarbij er dus neit meer gemseerd wordt, neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel.