Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Zullen ze blij mee zijn als je ze gaat halen!
Maar goed, met zulk heerlijk weer geef ik ze geen ongelijk natuurlijk!
Maar met dit weer is het natuurlijk ook lekker om een stukje te gaan rijden, dus ik ben van de partij!
Vertrek rond 19.30 hier uit Brunssum, dus kan iets eerder of later dan 20.00 uur zijn, maar ik kom wel!
he is er iemand bekent met moenen tuning die is wat spullen voor me uit aan het uit zoeken om te bestellen is het een goede gast of weten jullie dat niet [/code]
wilco bleu schreef:he is er iemand bekent met moenen tuning die is wat spullen voor me uit aan het uit zoeken om te bestellen is het een goede gast of weten jullie dat niet [/code]
Patrick L. schreef:Dus binnenkort zullen we je wel weer zien, nu mèt sportuitlaat
Ik denk het wel, sowieso mét sportuitlaat! Met dit weer lekker op en neer naar M'tricht is niet verkeerd natuurlijk...lekkerrrr muziek aan en knallen maar!
wilco bleu schreef:he is er iemand bekent met moenen tuning die is wat spullen voor me uit aan het uit zoeken om te bestellen is het een goede gast of weten jullie dat niet [/code]
"Moenen Tuning"?? zegt mij niets.
moenen tuning is bij ons om de hoek,is een goeie gast en doet fatsoendelijk zijn werk,duidelijk mag zijn dat ie met vw bezig is maar hij doet ook andere auto's.
als ie eens hulp nodig heeft bij de turbie horen we het wel
ja die moenen gaat kijken voor een bleed-valve voor mijn auto kan ik eindelijk eens gaan beginnen met mijn kistje wat op te fokken uiterlijk orgineel innerlijk gaat veranderen
o en als ik de bleed-valve heb dan gebruik ik wel wat hulp maar dat kan nog wel even duren zij hij maar dat horen jullie dan wel nu moet ik alleen maar wat wachten
Moenen tuning, is dat dezelfde als Frami toevallig?
Ik weet nu waar de Brezan ligt in Tongeren, doen ook aan tuning http://www.xtremeracingparts.be, mischien hebben die ook wel iets voor je, stonden ook op de Tuning-meeting in Maasmechelen. Als je binnendoor naar Tongeren rijd, moet je in Tongeren richting Hasselt gaan, als je Tongeren uitrijd a/d rechterkant. Mischien kunnen we eens samen gaan kijken daar.
mischien leuk om eens samen naartoe te gaan,aangezien patrick b is aan het kijken voor een dumpvalve voor op de 21,
gooi maar eens wat in de groep,enne wilco waarom ga je voor een bleeedvalve naar moenen????????
kun je gewoon bij improve tuning bestellen heb je hem binnen 2 dagen denk ik
greetz marco
Al vind ik de bleedvalves van Improve te duur voor wat je krijgt, en de kwaliteit van het dingetje is dan ook niet denderend he ... Als je weet hoe het werkt, zoek iets anders dat hetzelfde doet!
moenen tunig is niet hetzelfde als frami,is gewoon een man op ze eige die auto's doet tunen,zei het met openluchtfiltertjes of nokkenasjes echt groot werk heb ik nog niet van em gezien.
het is niet zo'n doorloopzaak als frami,daar moet je echt gewoon doorlopen naar binnen,kijken en dan weer naar buiten want wat je moet hebben heeft ie toch niet.
is die brezan niet open op zondag?is er uberhaubt niets te doen vandaag?begin niet over marum aub!
Tja, we zullen wel zien wat de heren bij Kerres zeggen !!!!!
laat je nie gek maken hoor ,tis nie omdat ie wat stroever schakelt dat je bak stuk is ,is volgens mij met verse olie en een toevoeging van b.v teflon zo opgelost
groetjes