Weet iemand waar ik stootranden voor op de portieren van mijn 5GTT kan kopen ? Wordt gek van mensen die hun portier open gooien waardoor er steeds meer putten en deuken in mijn onbeschermde deuren komen....
ik heb het ook, wordt zo langzamerhand een wafel. komt ook omdat de mijne verlaagd is, en de originele stootstrips niet meer afdoende afweren tegen de meeste deuren van andere autoos.
Ach ja, als iemand zijn deur tegen die van jou slaat is natuurlijk iets dat alleen de minderbegaafde mensen kunnen :-*
maar bij mij in de straat zijn het altijd de kindertjes die met hun kleine fietsjes nog niet helemaal hun evenwicht kunnen bewaren .
Ik woon tegenover een supermarkt en af en toe let ik er wel eens op.
Het valt me dan echt op dat het meestal van die simpele vrouwen zijn met kleine koters die ook die deuren open zwieren. Daar heb ik dus echt een pesthekel aan.
Ik heb ook al zeker 10 deukjes aan de rechterkant zitten door zulk soort mensen.
Mijn pa heeft het een keer gehad toen hij in de wagen zat!
Mijn moeder was de winkel ingegaan en mijn pa zat nog in de wagen. Komt er een auto naast staan gooit de vrouw die erinzat de deur zohard open tegen mijn pa's wagen aan dat er een deuk in zat ! "Oh sorry, ik wist niet dat u zo dicht bij stond" Stomme doos!
Wel cach van de verzekering
martin rs schreef:moet je auto parkeren en dan verderop kijken en als er iemand een deuk in fixt de deur op zijn kosten doen heb je de andere deuken er ook meteen uit
WillemD schreef:Weet iemand waar ik stootranden voor op de portieren van mijn 5GTT kan kopen ? Wordt gek van mensen die hun portier open gooien waardoor er steeds meer putten en deuken in mijn onbeschermde deuren komen....
Tactisch parkeren is soms een oplossing. Als berijder van een van de grotere Renaultjes (nee geen Magnum) probeer ik altijd twee plekken naast elkaar in te pikken. Dan kunnen de deuren van de andere auto's de mijne niet raken. Ook een manier is om te proberen te parkeren naast auto's die een veelvoud kosten van de mijne.
FWierda schreef:Tactisch parkeren is soms een oplossing. Als berijder van een van de grotere Renaultjes (nee geen Magnum) probeer ik altijd twee plekken naast elkaar in te pikken. Dan kunnen de deuren van de andere auto's de mijne niet raken. Ook een manier is om te proberen te parkeren naast auto's die een veelvoud kosten van de mijne.
tja, het eerste vind ik over het algemeen zeer asociaal en voor die mensen kan ik ook geen begrip opbrengen (ik zou er eerlijk gezegd nog eerder een deuk in trappen bij wijze van spreken :-* ) en de tweede optie is ook geen garantie. je moet eens weten hoeveel lease bakken er bij zitten in de hogere prijs klassen
robclio16V schreef:Ik woon tegenover een supermarkt en af en toe let ik er wel eens op.
Het valt me dan echt op dat het meestal van die simpele vrouwen zijn met kleine koters die ook die deuren open zwieren. Daar heb ik dus echt een pesthekel aan.
Ik heb ook al zeker 10 deukjes aan de rechterkant zitten door zulk soort mensen.
Dus jij zit wel eens op je balkonntje te genieten met een biertje ofzo van andermans ongeluk...Tsja, je moet je vrije tijd op EEN manier doorkomen he...
FWierda schreef:Tactisch parkeren is soms een oplossing. Als berijder van een van de grotere Renaultjes (nee geen Magnum) probeer ik altijd twee plekken naast elkaar in te pikken. Dan kunnen de deuren van de andere auto's de mijne niet raken. Ook een manier is om te proberen te parkeren naast auto's die een veelvoud kosten van de mijne.
Errug aso. Ik woon in Den Haag, is al weing parkeerplek, en met dit soort acties maak je ZEKER geen vrienden (en dus meer kans op krassen/deuken en butsen).
Ja dus? Lekker belangrijk hoeveel plek er is. Als ik in een parkeergarage kom staat hij altijd schuin op 2 vakken. Heb er wel een paar keer ruzie om gehad maar als je je auto net hebt laten spuiten en na 1 avond zitten er weer 2 deuken in word je het echt wel zat
Roy (Signaalkabel) schreef:...als je je auto net hebt laten spuiten en na 1 avond zitten er weer 2 deuken in word je het echt wel zat
inderdaad wordt je dat heel ernstig zat. En ik ben het al een stuk langer zat dan ... ehm mja.. iedereen bij de RTC. Kan je nagaan hoe zat ik het ben. Dus dit heb ik tegenwoordig aardig opgelost.
"speciale lakverwerking" :rol:
Kijk, Roy begrijpt het! Wij kiezen ervoor zelf asociaal te zijn. Dat is toch altijd beter dan
onze auto het slachtoffer te laten zijn van
mensen die hun portieren open gooien zonder
aan ons te denken. Dat is toch ook asociaal.
Als wij onze portieren gaan beschermen met strips
passen wij ons aan omdat anderen asociaal zijn.
En o ja, ik heb eigen terrein bij mijn huis en parkeervakken zijn er niet aangegeven dut dat bevordert de asociale manier van parkeren.
(Ps. ik ben geen rijke kutkakker ofzo hoor maar een doodgewone boerenlul met een R25)
WillemD schreef:Weet iemand waar ik stootranden voor op de portieren van mijn 5GTT kan kopen ? Wordt gek van mensen die hun portier open gooien waardoor er steeds meer putten en deuken in mijn onbeschermde deuren komen....
Er zijn originelen te koop gewoon bij de dealer.
Heeft iemand deze stootstrips op zijn/haar GTT? Zoja...foto!!!
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Weet iemand hoe die stootstrips voor de GTT moeten worden bevestigd?
Niet dat ik dalijk gaten moet boren in m'n deuren en de hele reutemeteut.
Ennuh niemand foto's hiervan??? Die heb ik namelijk nog niet kunnen vinden.
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Bekend probleem... Ik erger me ook roodgloeiend aan die mensen die zonder benul zomaar de deur zo ver mogelijk open gooien, alsof ze anders niet uit de auto kunnen komen (of erin)...
Mijn deuren zitten aan beide kanten vol met vn die pisdeuken...
Stootstrips is wel een goeie oplossing, maar ik vind het persoonlijk niet uitzien, het haalt het sportieve van de auto af.. Maaaaaaaaaaaaar, het is wel functioneel...
Ron RS schreef:Ik ben net terug uit disney land.En daar is (waarschijnlijk een Frans man)iemand zo vriendelijk geweest om zijn deur in de mijne te planten .
en er zijn er ook nog een paar zielige figuren geweest die mijn speciale ventieldopjes hebben gejat
sjongejonge, sommige mensen kunnen gewoon echt niet van je spullen afblijven he!