Gek van de deuken in mijn portieren !!!!

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Anonymous

Weet iemand waar ik stootranden voor op de portieren van mijn 5GTT kan kopen ? Wordt gek van mensen die hun portier open gooien waardoor er steeds meer putten en deuken in mijn onbeschermde deuren komen.... :( :evil:
martin rs

je inderdaad de klootzakken. altijd ellende maar die randen heloen niet veel volgens mij want de ende deur is hoger dan de andere
-Ray-
Contacteer:

ik heb het ook, wordt zo langzamerhand een wafel. komt ook omdat de mijne verlaagd is, en de originele stootstrips niet meer afdoende afweren tegen de meeste deuren van andere autoos. :(
Immer wieder die verdammte Holländer
Ron RS

Ik word er ook niet goed van van die idioten die zelf geen waarde aan een auto hechten.Ze zouden er een boete voor moeten kunnen geven. :evil:
Robert dB.

Ron RS schreef:Ik word er ook niet goed van van die idioten die zelf geen waarde aan een auto hechten.Ze zouden er een boete voor moeten kunnen geven. :evil:
type golf tdi rijders soms?! >-)
Ron RS

Robert dB. schreef:
Ron RS schreef:Ik word er ook niet goed van van die idioten die zelf geen waarde aan een auto hechten.Ze zouden er een boete voor moeten kunnen geven. :evil:
type golf tdi rijders soms?! >-)
Jij kent ze ook al dus :D
Tom
Moderator
Car: MB

volgens mij een probleem waar iedere GTT last van heeft. is idd errug #$#@%$#@ als je weer eens ander mans lak van je auto af moet krabben
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Rob

Ach ja, als iemand zijn deur tegen die van jou slaat is natuurlijk iets dat alleen de minderbegaafde mensen kunnen :-*
maar bij mij in de straat zijn het altijd de kindertjes die met hun kleine fietsjes nog niet helemaal hun evenwicht kunnen bewaren :evil: .
Robke
Car: Lexus IS250

Ik woon tegenover een supermarkt en af en toe let ik er wel eens op.
Het valt me dan echt op dat het meestal van die simpele vrouwen zijn met kleine koters die ook die deuren open zwieren. Daar heb ik dus echt een pesthekel aan. :evil: :(
Ik heb ook al zeker 10 deukjes aan de rechterkant zitten door zulk soort mensen. :( :evil: :evil: :evil:
martin rs

moet je auto parkeren en dan verderop kijken en als er iemand een deuk in fixt de deur op zijn kosten doen heb je de andere deuken er ook meteen uit 8)
Nick (germanstyle)

Mijn auto (twingo toen nog) stond gewoon stil op de parkeerplaats. Fietst er gewoon een kind tegenaan.

Doodleuke reactie van dat kind: Auto was te dicht bij de fiets (moest er wel om lachen)

Resultaat: kras op de RS bumper. Moest hem toch al opnieuw spuiten, en het werd dus nu verzekeringswerk, dus alles werd betaald 8) :D
Rob

Mijn pa heeft het een keer gehad toen hij in de wagen zat!
Mijn moeder was de winkel ingegaan en mijn pa zat nog in de wagen. Komt er een auto naast staan gooit de vrouw die erinzat de deur zohard open tegen mijn pa's wagen aan dat er een deuk in zat ! "Oh sorry, ik wist niet dat u zo dicht bij stond" Stomme doos!
Wel cach van de verzekering :D
Nick (germanstyle)

martin rs schreef:moet je auto parkeren en dan verderop kijken en als er iemand een deuk in fixt de deur op zijn kosten doen heb je de andere deuken er ook meteen uit 8)
Oplichterij :lol: :lol:
Turbo-Peer

Hmm...en mensen die een schroevendraaier in de portieren steken :evil: ...die mensen bij de achterpoten vatten en ermee de stoep gaan vegen >-)

Maaruh stootstrips voor een GTT, nog nooit gezien.
Misschien heb je nu een goudmijn aangeboord!

EDIT: Owja...de vorige eigenaresse werkte bij een supermarkt, dus er zitten wel enkele deukjes in ja :(
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
martijn.p
Contacteer:

WillemD schreef:Weet iemand waar ik stootranden voor op de portieren van mijn 5GTT kan kopen ? Wordt gek van mensen die hun portier open gooien waardoor er steeds meer putten en deuken in mijn onbeschermde deuren komen.... :( :evil:
Er zijn originelen te koop gewoon bij de dealer.
Anonymous

Tactisch parkeren is soms een oplossing. Als berijder van een van de grotere Renaultjes (nee geen Magnum) probeer ik altijd twee plekken naast elkaar in te pikken. Dan kunnen de deuren van de andere auto's de mijne niet raken. Ook een manier is om te proberen te parkeren naast auto's die een veelvoud kosten van de mijne.
Tom
Moderator
Car: MB

FWierda schreef:Tactisch parkeren is soms een oplossing. Als berijder van een van de grotere Renaultjes (nee geen Magnum) probeer ik altijd twee plekken naast elkaar in te pikken. Dan kunnen de deuren van de andere auto's de mijne niet raken. Ook een manier is om te proberen te parkeren naast auto's die een veelvoud kosten van de mijne.
tja, het eerste vind ik over het algemeen zeer asociaal en voor die mensen kan ik ook geen begrip opbrengen (ik zou er eerlijk gezegd nog eerder een deuk in trappen bij wijze van spreken :-* ) en de tweede optie is ook geen garantie. je moet eens weten hoeveel lease bakken er bij zitten in de hogere prijs klassen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Haas
Car: Megane RS

robclio16V schreef:Ik woon tegenover een supermarkt en af en toe let ik er wel eens op.
Het valt me dan echt op dat het meestal van die simpele vrouwen zijn met kleine koters die ook die deuren open zwieren. Daar heb ik dus echt een pesthekel aan. :evil: :(
Ik heb ook al zeker 10 deukjes aan de rechterkant zitten door zulk soort mensen. :( :evil: :evil: :evil:
Dus jij zit wel eens op je balkonntje te genieten met een biertje ofzo van andermans ongeluk...Tsja, je moet je vrije tijd op EEN manier doorkomen he...:lol: :lol: :lol:
Goof

FWierda schreef:Tactisch parkeren is soms een oplossing. Als berijder van een van de grotere Renaultjes (nee geen Magnum) probeer ik altijd twee plekken naast elkaar in te pikken. Dan kunnen de deuren van de andere auto's de mijne niet raken. Ook een manier is om te proberen te parkeren naast auto's die een veelvoud kosten van de mijne.
Errug aso. Ik woon in Den Haag, is al weing parkeerplek, en met dit soort acties maak je ZEKER geen vrienden (en dus meer kans op krassen/deuken en butsen). :wink: 8)
Anonymous

Ik wil net zeggen, ik weet niet hoe jullie in de parkeerplaatsen zitten, maar hier werken dat soort grappen niet.
Roy
Moderator

Ja dus? Lekker belangrijk hoeveel plek er is. Als ik in een parkeergarage kom staat hij altijd schuin op 2 vakken. Heb er wel een paar keer ruzie om gehad maar als je je auto net hebt laten spuiten en na 1 avond zitten er weer 2 deuken in word je het echt wel zat :evil:
5 GT Turbo '88 GT5
robert

Roy (Signaalkabel) schreef:...als je je auto net hebt laten spuiten en na 1 avond zitten er weer 2 deuken in word je het echt wel zat
inderdaad wordt je dat heel ernstig zat. En ik ben het al een stuk langer zat dan ... ehm mja.. iedereen bij de RTC. Kan je nagaan hoe zat ik het ben. Dus dit heb ik tegenwoordig aardig opgelost. ;)
"speciale lakverwerking" :rol:
Anonymous

Kijk, Roy begrijpt het! Wij kiezen ervoor zelf asociaal te zijn. Dat is toch altijd beter dan
onze auto het slachtoffer te laten zijn van
mensen die hun portieren open gooien zonder
aan ons te denken. Dat is toch ook asociaal.
Als wij onze portieren gaan beschermen met strips
passen wij ons aan omdat anderen asociaal zijn.
Anonymous

En o ja, ik heb eigen terrein bij mijn huis en parkeervakken zijn er niet aangegeven dut dat bevordert de asociale manier van parkeren.
(Ps. ik ben geen rijke kutkakker ofzo hoor maar een doodgewone boerenlul met een R25)
Turbo-Peer

mpsanten schreef:
WillemD schreef:Weet iemand waar ik stootranden voor op de portieren van mijn 5GTT kan kopen ? Wordt gek van mensen die hun portier open gooien waardoor er steeds meer putten en deuken in mijn onbeschermde deuren komen.... :( :evil:
Er zijn originelen te koop gewoon bij de dealer.
Heeft iemand deze stootstrips op zijn/haar GTT? Zoja...foto!!!
Audi 80 met GTI motor
Turbo-Peer

Weet iemand hoe die stootstrips voor de GTT moeten worden bevestigd?
Niet dat ik dalijk gaten moet boren in m'n deuren en de hele reutemeteut.
Ennuh niemand foto's hiervan??? Die heb ik namelijk nog niet kunnen vinden.
Audi 80 met GTI motor
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Bekend probleem... Ik erger me ook roodgloeiend aan die mensen die zonder benul zomaar de deur zo ver mogelijk open gooien, alsof ze anders niet uit de auto kunnen komen (of erin)... :evil: :evil:

Mijn deuren zitten aan beide kanten vol met vn die pisdeuken... :(

Stootstrips is wel een goeie oplossing, maar ik vind het persoonlijk niet uitzien, het haalt het sportieve van de auto af.. Maaaaaaaaaaaaar, het is wel functioneel... :wink:
Ron RS

Ik ben net terug uit disney land.En daar is (waarschijnlijk een Frans man)iemand zo vriendelijk geweest om zijn deur in de mijne te planten :( .

en er zijn er ook nog een paar zielige figuren geweest die mijn speciale ventieldopjes hebben gejat :( :( :( :( :(
edwinvr
Contacteer:

Ron RS schreef:Ik ben net terug uit disney land.En daar is (waarschijnlijk een Frans man)iemand zo vriendelijk geweest om zijn deur in de mijne te planten :( .

en er zijn er ook nog een paar zielige figuren geweest die mijn speciale ventieldopjes hebben gejat :( :( :( :( :(
sjongejonge, sommige mensen kunnen gewoon echt niet van je spullen afblijven he! :( :evil: :( :evil: :(
RO 16v

Moet je in amsterdam wonen hier jatten ze zelf je ruitenwissers. :evil:
Job-turbo
Contacteer:

RO 16v schreef:Moet je in amsterdam wonen hier jatten ze zelf je ruitenwissers. :evil:
Mijn ruitenwisser is ook gejat. En dat nog in Friesland :evil:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Wat d8t je van een antenne en mijn pa zijn bescherm dopje van z'n trekhaak :(
rasit..

ik kan me niet herinneren dat ik niet het kenteken heb genoteerd van de wagens die naast mij geparkeerd staan..
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

rasit.. schreef:ik kan me niet herinneren dat ik niet het kenteken heb genoteerd van de wagens die naast mij geparkeerd staan..
Ja is wel slim maar dan moet je wel vaak kentekens op schrijven als je veel rijd
rasit..

mja, maar als er daadwerkelijk een deuk komt en je hebt het kenteken van die persoon ben je toch wel blij denk ik :)
Plaats reactie