mischien kunnen we je nog wel wat truckjes leren over de gt gillegille 21TURBO schreef:ff-off topic wat een gelul allemaal,ik dacht dat da over donderdagavondmeeting's zou gaan,maar nee over knutselen aan auto's terwijl jullie er toch de ballen verstand van hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
:-*
![]()
ok dan kan ik je leren met polyester werken ok kun je misschien toch met een luchthapper rijdenmarco schreef:mischien kunnen we je nog wel wat truckjes leren over de gt gillegille 21TURBO schreef:ff-off topic wat een gelul allemaal,ik dacht dat da over donderdagavondmeeting's zou gaan,maar nee over knutselen aan auto's terwijl jullie er toch de ballen verstand van hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rob aka hajong schreef:Jawel mensen, nu ik het zo goed al nieuwe onderblok van Pat hebmoet ik het natuurlijk ook nog omzetten, dus:
Wie heeft wanneer zin en tijd om mij hierbij te helpen ?
Ik heb nog 3 weken vakantie dusss....
zeg pat kom je naar marum??patrick b schreef:Rob aka hajong schreef:Jawel mensen, nu ik het zo goed al nieuwe onderblok van Pat hebmoet ik het natuurlijk ook nog omzetten, dus:
ehhhhhhhhh,zo goed als nieuw?????????heb ik je misschien het verkeerd blok verkocht???????????????![]()
![]()
![]()
![]()
??????????*
*haha
gille 21TURBO schreef:zeg pat kom je naar marum??patrick b schreef:Rob aka hajong schreef:Jawel mensen, nu ik het zo goed al nieuwe onderblok van Pat hebmoet ik het natuurlijk ook nog omzetten, dus:
ehhhhhhhhh,zo goed als nieuw?????????heb ik je misschien het verkeerd blok verkocht???????????????![]()
![]()
![]()
![]()
??????????*
*haha
a natuurlijk das toch fun kerelpatrick b schreef:gille 21TURBO schreef:zeg pat kom je naar marum??patrick b schreef:Rob aka hajong schreef:Jawel mensen, nu ik het zo goed al nieuwe onderblok van Pat hebmoet ik het natuurlijk ook nog omzetten, dus:
![]()
![]()
![]()
??????????*
*haha
jij wel dan?
gille 21TURBO schreef:a natuurlijk das toch fun kerelpatrick b schreef:gille 21TURBO schreef:zeg pat kom je naar marum??patrick b schreef:Rob aka hajong schreef:Jawel mensen, nu ik het zo goed al nieuwe onderblok van Pat hebmoet ik het natuurlijk ook nog omzetten, dus:
![]()
![]()
![]()
??????????*
*haha
jij wel dan?
waar en wanneer heb ik dat nog gehoordpatrick b schreef:gille 21TURBO schreef:a natuurlijk das toch fun kerelpatrick b schreef:gille 21TURBO schreef:zeg pat kom je naar marum??patrick b schreef:Rob aka hajong schreef:Jawel mensen, nu ik het zo goed al nieuwe onderblok van Pat hebmoet ik het natuurlijk ook nog omzetten, dus:
![]()
![]()
![]()
??????????*
*haha
jij wel dan?
ik kan je er helaas niets over zeggen knul :lol:maar je hoort nog van mij denk ik,ik zie dat het al de 12de is maar reken niet op mij,als ik wel zou kunnen is dat meegenomen.
gille 21TURBO schreef:waar en wanneer heb ik dat nog gehoordpatrick b schreef:gille 21TURBO schreef:a natuurlijk das toch fun kerelpatrick b schreef:gille 21TURBO schreef:zeg pat kom je naar marum??patrick b schreef:Rob aka hajong schreef:Jawel mensen, nu ik het zo goed al nieuwe onderblok van Pat hebmoet ik het natuurlijk ook nog omzetten, dus:
![]()
![]()
![]()
??????????*
*haha
jij wel dan?
ik kan je er helaas niets over zeggen knul :lol:maar je hoort nog van mij denk ik,ik zie dat het al de 12de is maar reken niet op mij,als ik wel zou kunnen is dat meegenomen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik geloof dat je bij improve.tuning.com eens kunt kijken,daar heeft marco em vandaan!wilco bleu schreef:he jongens weer eens een domme vraag (maar ja ik ben blond en dan ook nog eens geblondeerd)waar kan ik een dumpvalve kopen en op wat voor een prijs kaartje kan ik dan zo rekenen
sorry maar ik haat prutswerk met polyester,allemaal dat verbergen van mankementen :-* :-* :-* :-* :-* :-*gille 21TURBO schreef:ok dan kan ik je leren met polyester werken ok kun je misschien toch met een luchthapper rijdenmarco schreef:mischien kunnen we je nog wel wat truckjes leren over de gt gillegille 21TURBO schreef:ff-off topic wat een gelul allemaal,ik dacht dat da over donderdagavondmeeting's zou gaan,maar nee over knutselen aan auto's terwijl jullie er toch de ballen verstand van hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:-* :-*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat kost ie zonder aansluitstuk daar ik de aansluiting al heb zitten?Riël schreef:Hehe
De baileys zuiger dumpvalve is te bestellen bij improve-tuning.com en kost 140 Euro inclusief t-vormig aansluitstuk.
eerst kost ie 140 E met aansluitstuk,en nu 150E zonder.leg me dat eens uit???Riël schreef:De bailey groep A zuigerdumpvalve kost ZONDER aansluitstuk E 150 ... fl. 329,-- zo te zien trouwens op improve-tuning.nl is dat dan ...
Aansluitstuk is nog wat erbij anders kiekt zelf ff
Mzzl
Nou, dat denk ik niet!! Ik ga er pas morgen aan beginnen, kan vandaag bij niemand terecht met een put/brug.Tom schreef:als je uitlaat dan maar klaar is![]()
Enigste zinnige reden die ik me ff kan bedenken is dat ik me de eerste keer grof vergist hebpatrick b schreef:eerst kost ie 140 E met aansluitstuk,en nu 150E zonder.leg me dat eens uit???Riël schreef:De bailey groep A zuigerdumpvalve kost ZONDER aansluitstuk E 150 ... fl. 329,-- zo te zien trouwens op improve-tuning.nl is dat dan ...
Aansluitstuk is nog wat erbij anders kiekt zelf ff
Mzzl
je moet eens informeren naar zo`n bochtje van een standaard uitlaat, bijv voor Clio 16v, dat zullen ze wel los kunnen bestellen bij Bachaus, niet?Ollie schreef:Maar gewoon rond de klok van 20.00 dus?
Wordt met de uitlaat trouwens niks volgens mij...benodigde bochtje is bij Remus niet los te krijgen. Misschien dat iemand van jullie vanavond een ideetje heeft. Ik neem de middendempervervanger en uitlaat wel effe mee.
aha, okay, dan ga ik lekker op een terrasje zittenRiël schreef:Ik marco en rob zullen er ook zijn, moontje misschien en patrick, boeit verder nix want gezellig is het toch
Ben bij bachaus geweest en bij Heuts. Bachaus zei dat ik naar een Remus dealer zou moeten gaan, dus ik naar Heuts. Die gebeld, maar bochtje is niet los te krijgen!Patrick L. schreef:je moet eens informeren naar zo`n bochtje van een standaard uitlaat, bijv voor Clio 16v, dat zullen ze wel los kunnen bestellen bij Bachaus, niet?
Vreemd. Ik heb laatst een standaard einddemper gemonteerd onder mijn clio 16v, met een los bochtje, die had ik besteld bij Hanno in Heerlen (045-5717249), zitten in de Cramer.Mischien kun je die eens bellen. En anders jouw bocht van je huidige uitlaat proberen te gebruiken.Ollie schreef:Ben bij bachaus geweest en bij Heuts. Bachaus zei dat ik naar een Remus dealer zou moeten gaan, dus ik naar Heuts. Die gebeld, maar bochtje is niet los te krijgen!Patrick L. schreef:je moet eens informeren naar zo`n bochtje van een standaard uitlaat, bijv voor Clio 16v, dat zullen ze wel los kunnen bestellen bij Bachaus, niet?
Heeft een 16V standaard ook zo'n bochtje dan? Ik had het namelijk bij Bachaus uitgelegd, maar die zeiden dus direct dat ze zoiets niet hadden.
Ik ben extra nog eens naar Bachaus terug gegaan om te vragen naar dat bochtje...maar ze hadden zoiets echt niet dus! Vreemd.Patrick L. schreef:Vreemd. Ik heb laatst een standaard einddemper gemonteerd onder mijn clio 16v, met een los bochtje, die had ik besteld bij Hanno in Heerlen (045-5717249), zitten in de Cramer.Mischien kun je die eens bellen. En anders jouw bocht van je huidige uitlaat proberen te gebruiken.