a bientot
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Ik kan er vanavond niet bij zijn.
a bientot
a bientot
-
c`est le francais pour "tot binnenkort"marco schreef:what the hell betekent a bientotPatrick L. schreef:Ik kan er vanavond niet bij zijn.
a bientot![]()
![]()
greetz marco

en de hebben de limburgers nu al een beslissing genomen over naar ANTWERPEN tekomen?????????????

-
- Contacteer:
gille 21TURBO schreef:en de hebben de limburgers nu al een beslissing genomen over naar ANTWERPEN tekomen?????????????![]()
![]()
Uhm... Wanneer had je in gedachte ????

deze avond jongedame,dus bak volgooien je kontje in de Megane zwieren en afkomen naar ANTWERPEN.Moontje schreef:gille 21TURBO schreef:en de hebben de limburgers nu al een beslissing genomen over naar ANTWERPEN tekomen?????????????![]()
![]()
Uhm... Wanneer had je in gedachte ????

-
Vanochtend eindelijk gelukt, Thomas heeft de Clio verlaagd, ongeveer een uurtje werk. En ik moet zeggen, hij ligt PLATPatrick L. schreef::Verlagen is niet zo goed gegaan, de veren had ik gisteren al ff omgezet, maar vandaag met Thomas en de slagtrekker liggen kloten om die torsiestaaf achet er uit te rekken, dus niet. Slagtrekker naar de filisteinen en ikke een pijnlijke duim. Die zit dus behoorlijk vast, maar zie er toch niet verroest uit. Anyway, eind v/d week nog eens proberen met een zwaardere slagtrekker

beter pat dat het nu gelukt is
maar denk je nu een kans te maken tegen me
misschien dat je me nu in de bochten ken inhalen,wie weet?
maar ben evengoed blij voor je dat het gelukt is.
btw ben je er donderdag wel,zou het sowiso graag willen zien en we moeten ff de boel op peil houden,thomas vindt daar zeker geen ruk aan he

btw ben je er donderdag wel,zou het sowiso graag willen zien en we moeten ff de boel op peil houden,thomas vindt daar zeker geen ruk aan he

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
Ja bij houden? dat lukt me helaas nietpatrick b schreef:beter pat dat het nu gelukt ismaar denk je nu een kans te maken tegen me
![]()

Ik zal T eens vragen of hij weer een keer meekomt, moet die jongen toch van de straat houden h

Patrick L. schreef:Ja bij houden? dat lukt me helaas nietpatrick b schreef:beter pat dat het nu gelukt ismaar denk je nu een kans te maken tegen me
![]()
btw ben je er donderdag wel,zou het sowiso graag willen zien en we moeten ff de boel op peil houden,thomas vindt daar zeker geen ruk aan hedie Turbie van jouw is toch te snel voor een eenvoudige 1.8 16v.
Ik zal T eens vragen of hij weer een keer meekomt, moet die jongen toch van de straat houden h
nou eenvoudige 18 16v,ik vindt em niet traag.
maar wel te traag voor de mijne bij te houden

nee haal thomas maar es van de straat dan,btw hoe is het met zijn schade afhandeling(die nog hoger was als de aanschaf van de auto

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
[/quote]
btw ben in overleg met menno over het bekende chipje en ben benieuwd waar je dan blijft,hahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaahahhahaha......haha..ehhum..grapje
nee haal thomas maar es van de straat dan,btw hoe is het met zijn schade afhandeling(die nog hoger was als de aanschaf van de auto
)[/quote]
De Menno chip komt er bij mij ook nog in dit jaar denk ik, moet eerst nog wat geld uitgeven aan andere dingen, zoals koplampen. Maarrre Thomas heeft het geld al binnen van de verzekering, snel verdient

De Menno chip komt er bij mij ook nog in dit jaar denk ik, moet eerst nog wat geld uitgeven aan andere dingen, zoals koplampen. Maarrre Thomas heeft het geld al binnen van de verzekering, snel verdient

Kunnen woensdag en donderdag al es wat gaan knutselen ... Ik heb tijd genoeg. Moet hier ook nog een gsi8v motor vervangen door een 16v weet niet wanneer hij dat gaat doen maar heb ik hem beloofd dus dat heeft dan voorrang ff maar denk dat dat nog ff duurt.
Mazzel!
Mazzel!
-
Wordt jij zat van cola?marco schreef:[dus een flessie cola is zat hoor![]()

-
Anders ff een party-tentje boven de auto, blijven jullie droog!Riël schreef:Ja .. allo .. ik kom wel meehelpen! Roep maar es wah! Moet wel lekker weer zijn, en koffie hebbenMzzl!