In het kader van de Dieseldiscussie... Toch wel grappig dat ons favoriete merk de potentie van de Dieselmotor begint te verkennen...

220pk en meer als 400Nm uit 1900cm³

400Nm wooo. dat kost bandjes bij de stoplichten.speedline schreef:
220pk en meer als 400Nm uit 1900cm³
jaa maar bij de stoplichten is die 1.9 dci de baas 400 Nm. de 2.0 16v heeft 200 Nm op 5400tr/minBart V schreef:Diesel blijft een diesel. Benzine motoren zullen altijd sneller blijven. Hoe snel een diesel ook is. De snelste auto zal altijd een benzine motor blijven houden.
dus snel opschakelenMatthijs schreef:geen hogetoerenblokken he die diesels![]()
Johan de clio man schreef:jaa maar bij de stoplichten is die 1.9 dci de baas 400 Nm. de 2.0 16v heeft 200 Nm op 5400tr/minBart V schreef:Diesel blijft een diesel. Benzine motoren zullen altijd sneller blijven. Hoe snel een diesel ook is. De snelste auto zal altijd een benzine motor blijven houden.
de dci heeft een 6 bak dus een redelijk hoge topsnelheid heeft ie ook wel
D'r stond laatst een stuk in de autoweek meende ik over een gechipte Peugeot HDI. Zijn ze toen mee naar de Nordschleiffe geweest. Reden ze toch een aantal mee zoek.Matthijs schreef:geen hogetoerenblokken he die diesels![]()
dus snel opschakelen
Johan de clio man schreef:jaa maar bij de stoplichten is die 1.9 dci de baas 400 Nm. de 2.0 16v heeft 200 Nm op 5400tr/minBart V schreef:Diesel blijft een diesel. Benzine motoren zullen altijd sneller blijven. Hoe snel een diesel ook is. De snelste auto zal altijd een benzine motor blijven houden.
de dci heeft een 6 bak dus een redelijk hoge topsnelheid heeft ie ook wel
400 NM is echt wreed !!!Matthijs schreef:geen hogetoerenblokken he die diesels![]()
dus snel opschakelen