Bumpers spuiten
eindelijk zijn de onderdelen die ik heb bestelt voor de RS compleet, het betreft een achterbumper,zijskirts,achtervleugel en cup wings, nu moet ik het alleen nog laten spuiten en monteren..
kent iemand hier in rotterdam of omgeving bedrijven die dit een beetje goed doen..?? adres tel?
thanks
kent iemand hier in rotterdam of omgeving bedrijven die dit een beetje goed doen..?? adres tel?
thanks
-
- Contacteer:
Wat ik zou doen is gewoon een paar schadebedrijven aflopen en die vergelijken op prijs.
Wat voor set heb je besteld? heb je foto's?
Wat voor set heb je besteld? heb je foto's?
als ik in de goudengids zoek zie ik er heeeeel veel staan alleen weet ik niet of ze goed zijn... misschien dat iemand eerder al ergens bumpers heeft laten spuiten en er tevreden over is en dat ook aan mij kan doorgeven.. 
[img]http://www.carzonespecials.com/renault_clio2/rear.jpg[/img]

[img]http://www.carzonespecials.com/renault_clio2/rear.jpg[/img]
Effe helemaal offtopic. De onderdelen zijn dus voor een clio 16V phase I???Rasit.. schreef:eindelijk zijn de onderdelen die ik heb bestelt voor de RS compleet, het betreft een achterbumper,zijskirts,achtervleugel en cup wings, nu moet ik het alleen nog laten spuiten en monteren..
thanks
Want dan mag je me vertellen waar je de skirts vandaan hebt. Hier loopt iemand rond die extreem graag skirts wil hebben, maar tot nu toe niks heeft kunnen vinden.
sorry dat ik off-topic ga
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
- Contacteer:
wou ook met die uitlaten? Wat een heftig setje hoor!
-
- Contacteer:
Kan je ook met ons delen wat je tot nu toe kwijt bent? 

De pa van martijn tack heeft een autobedrijf (in de buurt van papendrecht) en werk van hem is supernetjes !Rasit.. schreef:eindelijk zijn de onderdelen die ik heb bestelt voor de RS compleet, het betreft een achterbumper,zijskirts,achtervleugel en cup wings, nu moet ik het alleen nog laten spuiten en monteren..
thanks
(martijn's auto, roy's motorkap)
Ik weet niet wat het bij hem kost maar ik zou martijn eens PM'en
-
- Contacteer:
Kassa! Holy moly, 700 euro voor een einddemper? Of voor een levenslange voorraad einddempers? Sorry, maar bij EPS kan ik voor de lancia van voor tot achter een op maat gemaakte RVS uitlaat krijgen, grote diameter, sportdemper en levenslange garantie... Zelfs een RenaultSport einddemper is nog goedkoper, past er echt niks anders onder?Rasit.. schreef:onderdelen zijn allemaal ongeveer 350 euro per stuk, vleugel zijskirts achterbumper enzo..
alleen voor de einddemper moet je 700 euro neertellen,krijg je dus 4 x 90mm uitlaat
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Contacteer:
is die 700 euro echt alleen de einddemper? Dan zouden ze bij EPS wel eens goedkoper kunnen zijn, maar ja dat is altijd achteraf...
zo dan dat is voor niks!!
wat vragen ze voor een hele auto?
wat vragen ze voor een hele auto?

Immer wieder die verdammte Holländer
kan je misschien ff openbaar maken over wie je het hebt? ben namelijk ook nog op zoek naar een goeie/goedkope spuiter...Rasit.. schreef:ik heb via een kennis een bedrijfje kunnen vinden die vaak renault's spuit, achterbumper achtervleugel zijskirt en de cupwings voor 125 euro, is dit te doen?? ik weet van ze dat ze wel goed werk leveren..
bvd
weet de naam niet,het is een hele goede vriend van een kennis van mij, de vader van die vriend heeft al jaren ervaring met dit soort dingen en levert gewoon goed werk ( waarschijnlijk gaat ie het in z'n vrije tijd doen,vandaar dat het wat goedkoper is ) binnenkort kan ik er wat meer over vertellen..edwinvr schreef:kan je misschien ff openbaar maken over wie je het hebt? ben namelijk ook nog op zoek naar een goeie/goedkope spuiter...Rasit.. schreef:ik heb via een kennis een bedrijfje kunnen vinden die vaak renault's spuit, achterbumper achtervleugel zijskirt en de cupwings voor 125 euro, is dit te doen?? ik weet van ze dat ze wel goed werk leveren..
bvd
-
- Contacteer:
Graag, als die man om werk verlegen zit kan je wel als tussenpersoon gaan fungeren, ik denk dat heel veel mensen hier zitten te springen om goedkoop/goed spuitwerk...
ok, thnxRasit.. schreef:weet de naam niet,het is een hele goede vriend van een kennis van mij, de vader van die vriend heeft al jaren ervaring met dit soort dingen en levert gewoon goed werk ( waarschijnlijk gaat ie het in z'n vrije tijd doen,vandaar dat het wat goedkoper is ) binnenkort kan ik er wat meer over vertellen..edwinvr schreef:kan je misschien ff openbaar maken over wie je het hebt? ben namelijk ook nog op zoek naar een goeie/goedkope spuiter...Rasit.. schreef:ik heb via een kennis een bedrijfje kunnen vinden die vaak renault's spuit, achterbumper achtervleugel zijskirt en de cupwings voor 125 euro, is dit te doen?? ik weet van ze dat ze wel goed werk leveren..
bvd
ik hoor het wel
... Ik wens uw spuiter het nodige geduld om deze set mooi aan te passen . Carzone is nogal bekend voor zijn 'goede :-* pasvorm' . Zeker eerst aanpassen vooralleer te spuiten zou ik zeggen .Rasit.. schreef:[img]http://www.carzonespecials.com/renault_clio2/rear.jpg[/img]
Maar ! Het is wel een grove verschijning, geloof mij !
Bruno
carzone vertelde mij dat het allemaal wel zou passen op de zijskirts na die wat aangepast moeten worden..Bruno wrote:
... Ik wens uw spuiter het nodige geduld om deze set mooi aan te passen . Carzone is nogal bekend voor zijn 'goede :-* pasvorm' . Zeker eerst aanpassen vooralleer te spuiten zou ik zeggen .
Maar ! Het is wel een grove verschijning, geloof mij !
Bruno
maaruu jij hebt toch ook zo'n bedrijfje??
wil jij het doen dan ??
Wij kunnen dit idd voor jou doen .
Kostprijs van spuiten en monteren mag je snel rekenen in de orde van 625 .
Bruno
Bruno
toch nie alleen een bumpertje spuiten en opzetten hoop ik voor die prijsbruno (ataf) schreef:Wij kunnen dit idd voor jou doen .
Bruno

-
- Contacteer:
Als je dit mooi wilt doen zou ik toch echt aanraden om die sideskirts eerst te spuiten, dan te monteren en hierna helemaal "pas" te maken met plamuur zodat ze op de auto gegoten zitten en dan lijkt het net wat specialer. Ik weet niet hoe het onder woorden te brengen maar hoop dat het duidelijk is. Kijk maar eens op die foto, het lijkt zo "plastic" allemaal alsof het er op geplakt is....
-
- Contacteer:
Rasit,Rasit.. schreef:eindelijk zijn de onderdelen die ik heb bestelt voor de RS compleet, het betreft een achterbumper,zijskirts,achtervleugel en cup wings, nu moet ik het alleen nog laten spuiten en monteren..
thanks
m'n zwager werkt voor een schade bedrijf en hij wil wel zwart bij klussen. Vooral als het nieuwe bumpers zijn (bijna geen schuren en plamuren dus). Hij is een goede spuiter en redelijk goedkoop.
Je moet me maar even pm en dan stuur ik z'n mobiele nummer wel even.
Drive it like you stole it
RickGT TURBO schreef:Rasit,Rasit.. schreef:eindelijk zijn de onderdelen die ik heb bestelt voor de RS compleet, het betreft een achterbumper,zijskirts,achtervleugel en cup wings, nu moet ik het alleen nog laten spuiten en monteren..
thanks
m'n zwager werkt voor een schade bedrijf en hij wil wel zwart bij klussen. Vooral als het nieuwe bumpers zijn (bijna geen schuren en plamuren dus). Hij is een goede spuiter en redelijk goedkoop.
Je moet me maar even pm en dan stuur ik z'n mobiele nummer wel even.
pm