Bumpers spuiten

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
rasit..

eindelijk zijn de onderdelen die ik heb bestelt voor de RS compleet, het betreft een achterbumper,zijskirts,achtervleugel en cup wings, nu moet ik het alleen nog laten spuiten en monteren..

kent iemand hier in rotterdam of omgeving bedrijven die dit een beetje goed doen..?? adres tel?

thanks
Martijnberk
Contacteer:

Wat ik zou doen is gewoon een paar schadebedrijven aflopen en die vergelijken op prijs.

Wat voor set heb je besteld? heb je foto's?
rasit..

als ik in de goudengids zoek zie ik er heeeeel veel staan alleen weet ik niet of ze goed zijn... misschien dat iemand eerder al ergens bumpers heeft laten spuiten en er tevreden over is en dat ook aan mij kan doorgeven.. :)

[img]http://www.carzonespecials.com/renault_clio2/rear.jpg[/img]
Michel S.
Contacteer:

Rasit.. schreef:eindelijk zijn de onderdelen die ik heb bestelt voor de RS compleet, het betreft een achterbumper,zijskirts,achtervleugel en cup wings, nu moet ik het alleen nog laten spuiten en monteren..

kent iemand hier in rotterdam of omgeving bedrijven die dit een beetje goed doen..?? adres tel?

thanks
Effe helemaal offtopic. De onderdelen zijn dus voor een clio 16V phase I???
Want dan mag je me vertellen waar je de skirts vandaan hebt. Hier loopt iemand rond die extreem graag skirts wil hebben, maar tot nu toe niks heeft kunnen vinden.

sorry dat ik off-topic ga
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
rasit..

Op de foto zie je een clio 2 1.6 maar die skirts gaan op een Clio 2 RS
Martijnberk
Contacteer:

wou ook met die uitlaten? Wat een heftig setje hoor!
rasit..

lijkt me wel handig om de uitlaten er ook bij te nemen ja :)
Martijnberk
Contacteer:

Kan je ook met ons delen wat je tot nu toe kwijt bent? :D
rasit..

onderdelen zijn allemaal ongeveer 350 euro per stuk, vleugel zijskirts achterbumper enzo..
alleen voor de einddemper moet je 700 euro neertellen,krijg je dus 4 x 90mm uitlaat :p
Anonymous

Rasit.. schreef:eindelijk zijn de onderdelen die ik heb bestelt voor de RS compleet, het betreft een achterbumper,zijskirts,achtervleugel en cup wings, nu moet ik het alleen nog laten spuiten en monteren..

thanks
De pa van martijn tack heeft een autobedrijf (in de buurt van papendrecht) en werk van hem is supernetjes !

(martijn's auto, roy's motorkap)

Ik weet niet wat het bij hem kost maar ik zou martijn eens PM'en
rasit..

allright then
clio_rally
Contacteer:

Rasit.. schreef:onderdelen zijn allemaal ongeveer 350 euro per stuk, vleugel zijskirts achterbumper enzo..
alleen voor de einddemper moet je 700 euro neertellen,krijg je dus 4 x 90mm uitlaat :p
Kassa! Holy moly, 700 euro voor een einddemper? Of voor een levenslange voorraad einddempers? Sorry, maar bij EPS kan ik voor de lancia van voor tot achter een op maat gemaakte RVS uitlaat krijgen, grote diameter, sportdemper en levenslange garantie... Zelfs een RenaultSport einddemper is nog goedkoper, past er echt niks anders onder?

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
rasit..

700 euro is de klantenprijs en ik kreeg dan nog ruim 30 % korting (zakelijke gedoe) maar iets anders is niet echt mogelijk met 2 van die grote gaten links en rechts in je achterbumper denk ik
Martijnberk
Contacteer:

is die 700 euro echt alleen de einddemper? Dan zouden ze bij EPS wel eens goedkoper kunnen zijn, maar ja dat is altijd achteraf...
rasit..

maakt voor mij niet echt uit, krijg best wel veel korting op die prijs namelijk.. maar effe ontopic weer nog iemand adressen?!?!
rasit..

ik heb via een kennis een bedrijfje kunnen vinden die vaak renault's spuit, achterbumper achtervleugel zijskirt en de cupwings voor 125 euro, is dit te doen?? ik weet van ze dat ze wel goed werk leveren..
-Ray-
Contacteer:

zo dan dat is voor niks!!

wat vragen ze voor een hele auto? :)
Immer wieder die verdammte Holländer
rasit..

weet niet, achterbumpertje achtervleugel en 2 zijskirts is haast niks joh.. vindt het wel genoeg die 125 euro :)
edwinvr
Contacteer:

Rasit.. schreef:ik heb via een kennis een bedrijfje kunnen vinden die vaak renault's spuit, achterbumper achtervleugel zijskirt en de cupwings voor 125 euro, is dit te doen?? ik weet van ze dat ze wel goed werk leveren..
kan je misschien ff openbaar maken over wie je het hebt? ben namelijk ook nog op zoek naar een goeie/goedkope spuiter...

bvd
rasit..

edwinvr schreef:
Rasit.. schreef:ik heb via een kennis een bedrijfje kunnen vinden die vaak renault's spuit, achterbumper achtervleugel zijskirt en de cupwings voor 125 euro, is dit te doen?? ik weet van ze dat ze wel goed werk leveren..
kan je misschien ff openbaar maken over wie je het hebt? ben namelijk ook nog op zoek naar een goeie/goedkope spuiter...

bvd
weet de naam niet,het is een hele goede vriend van een kennis van mij, de vader van die vriend heeft al jaren ervaring met dit soort dingen en levert gewoon goed werk ( waarschijnlijk gaat ie het in z'n vrije tijd doen,vandaar dat het wat goedkoper is ) binnenkort kan ik er wat meer over vertellen..
Martijnberk
Contacteer:

Graag, als die man om werk verlegen zit kan je wel als tussenpersoon gaan fungeren, ik denk dat heel veel mensen hier zitten te springen om goedkoop/goed spuitwerk...
edwinvr
Contacteer:

Rasit.. schreef:
edwinvr schreef:

bvd
weet de naam niet,het is een hele goede vriend van een kennis van mij, de vader van die vriend heeft al jaren ervaring met dit soort dingen en levert gewoon goed werk ( waarschijnlijk gaat ie het in z'n vrije tijd doen,vandaar dat het wat goedkoper is ) binnenkort kan ik er wat meer over vertellen..
ok, thnx

ik hoor het wel :wink:
lisa

ik heb via een kennis een bedrijfje kunnen vinden die vaak renault's spuit, achterbumper achtervleugel zijskirt en de cupwings voor 125 euro, is dit te doen?? ik weet van ze dat ze wel goed werk leveren..
weet je hier al meer van?
bruno @af
Contacteer:

... Ik wens uw spuiter het nodige geduld om deze set mooi aan te passen . Carzone is nogal bekend voor zijn 'goede :-* pasvorm' . Zeker eerst aanpassen vooralleer te spuiten zou ik zeggen .

Maar ! Het is wel een grove verschijning, geloof mij !

Bruno
rasit..

Bruno wrote:
... Ik wens uw spuiter het nodige geduld om deze set mooi aan te passen . Carzone is nogal bekend voor zijn 'goede :-* pasvorm' . Zeker eerst aanpassen vooralleer te spuiten zou ik zeggen .

Maar ! Het is wel een grove verschijning, geloof mij !

Bruno
carzone vertelde mij dat het allemaal wel zou passen op de zijskirts na die wat aangepast moeten worden..

maaruu jij hebt toch ook zo'n bedrijfje??

wil jij het doen dan ??
bruno @af
Contacteer:

Wij kunnen dit idd voor jou doen .
Kostprijs van spuiten en monteren mag je snel rekenen in de orde van 625 € .

Bruno
gille
Contacteer:

bruno (ataf) schreef:Wij kunnen dit idd voor jou doen .

Bruno
toch nie alleen een bumpertje spuiten en opzetten hoop ik voor die prijs :D :D
Martijnberk
Contacteer:

Als je dit mooi wilt doen zou ik toch echt aanraden om die sideskirts eerst te spuiten, dan te monteren en hierna helemaal "pas" te maken met plamuur zodat ze op de auto gegoten zitten en dan lijkt het net wat specialer. Ik weet niet hoe het onder woorden te brengen maar hoop dat het duidelijk is. Kijk maar eens op die foto, het lijkt zo "plastic" allemaal alsof het er op geplakt is....
rasit..

Bruno
check effe je mailbox
RickGT TURBO
Contacteer:

thanks
Rasit,

m'n zwager werkt voor een schade bedrijf en hij wil wel zwart bij klussen. Vooral als het nieuwe bumpers zijn (bijna geen schuren en plamuren dus). Hij is een goede spuiter en redelijk goedkoop.

Je moet me maar even pm en dan stuur ik z'n mobiele nummer wel even.
Drive it like you stole it
rasit..

RickGT TURBO schreef:

thanks
Rasit,

m'n zwager werkt voor een schade bedrijf en hij wil wel zwart bij klussen. Vooral als het nieuwe bumpers zijn (bijna geen schuren en plamuren dus). Hij is een goede spuiter en redelijk goedkoop.

Je moet me maar even pm en dan stuur ik z'n mobiele nummer wel even.

pm
rasit..

Rasit.. schreef:

Bruno
check effe je mailbox

yoooooooooo effe checken dan :)
Plaats reactie