R5 Express

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
slibbe
Contacteer:

Hey, zijn er ook lui met een opgevoerde Express? Of wat is er op tegen ?
Mickael

Heb ooit wel eens eentje gezien met een GTT motor.

Ik dacht dat hier op het forum ook iemand was met een GTT motor erin.
dennis16v

slibbe schreef:Hey, zijn er ook lui met een opgevoerde Express? Of wat is er op tegen ?

heb een keer een express 1.8 16v Turbo gesloopt. was wel grappig om mee te rijden.
Anonymous

slibbe schreef:Hey, zijn er ook lui met een opgevoerde Express? Of wat is er op tegen ?
ik rij met heeeeeeeeeellll veeeelll plezier in een express gt-turbo geloof me het is echt feest .
ik zie geen niet wat er op tegen is zorgt voor veel verbaasde blikken. als het wil ervaren laat het weten of kom langs gr edwin
slibbe
Contacteer:

express gt-turbo schreef:
ik rij met heeeeeeeeeellll veeeelll plezier in een express gt-turbo geloof me het is echt feest .
ik zie geen niet wat er op tegen is zorgt voor veel verbaasde blikken. als het wil ervaren laat het weten of kom langs gr edwin
Dat wil ik graag ervaren! Lijkt me ook een waardige opvolger voor mijn wijlen Berlingo.
Anonymous

doe maar een voor stel en kom langs van af a,dam naar ons is maar 1 uurtje rijden dus ik hoor het wel
Anonymous

Vroeger voor mijn werk reed ik wel eens in een express.

Vond er toen wijnig aan, maar met zo'n blok zal het vast rapper gaan.

Noem eens wat tijden op 0-100 en wat is ongeveer de top?
Anonymous

ArjanR19 schreef:Vroeger voor mijn werk reed ik wel eens in een express.

Vond er toen wijnig aan, maar met zo'n blok zal het vast rapper gaan.

Noem eens wat tijden op 0-100 en wat is ongeveer de top?
hij gaat zeker rapper dan de 1.1cc die er in zat 0-100 geen idee vergelijkbaar met en gt-t want het gewicht is gelijk of lichter,
de top die ik er mee heb gereden LET OP OP DE TELLER net geen 200km maar ja dan gaat die rugzak echt tegen werken
Troj

He express GT turbo,

Ik zie je helaas nooit meer staan aan de valweg, wil die express turbo nl ook wel eens bekijken!!
Life is too short to not enjoy :)
Anonymous

Troj schreef:He express GT turbo,

Ik zie je helaas nooit meer staan aan de valweg, wil die express turbo nl ook wel eens bekijken!!
kom zaterdag maar naar t woud 55 dan ben ik aan het werk kan ja ook mijn "nieuwste aan winst zien 19 16v
ik ben zelf bijna nooit aan de valweg de auto wel met mijn vriendin ze is dan bij het paard gr edwin
Anonymous

het aderes hoor bij garage v eendenburg zoekt makelijker als aleen een straatnaam
Troj

He, Eendenburg ken ik wel ja! Zaterdag gaat alleen niet lukken, dan ben ik ergens aan het zeilen...
Maar werk je bij Eendenburg?? En ben je daar altijd op zaterdag? Anders kom ik zeker je nieuwe aanwinst wel een keer bewonderen!
Life is too short to not enjoy :)
Anonymous

nee gelukkig niet elke zaterdag maar ik ben er wel vaak gr edwin
Plaats reactie