R5 Express
Hey, zijn er ook lui met een opgevoerde Express? Of wat is er op tegen ?
ik rij met heeeeeeeeeellll veeeelll plezier in een express gt-turbo geloof me het is echt feest .slibbe schreef:Hey, zijn er ook lui met een opgevoerde Express? Of wat is er op tegen ?
ik zie geen niet wat er op tegen is zorgt voor veel verbaasde blikken. als het wil ervaren laat het weten of kom langs gr edwin
Dat wil ik graag ervaren! Lijkt me ook een waardige opvolger voor mijn wijlen Berlingo.express gt-turbo schreef:ik rij met heeeeeeeeeellll veeeelll plezier in een express gt-turbo geloof me het is echt feest .slibbe schreef:Hey, zijn er ook lui met een opgevoerde Express? Of wat is er op tegen ?
ik zie geen niet wat er op tegen is zorgt voor veel verbaasde blikken. als het wil ervaren laat het weten of kom langs gr edwin
doe maar een voor stel en kom langs van af a,dam naar ons is maar 1 uurtje rijden dus ik hoor het wel
Vroeger voor mijn werk reed ik wel eens in een express.
Vond er toen wijnig aan, maar met zo'n blok zal het vast rapper gaan.
Noem eens wat tijden op 0-100 en wat is ongeveer de top?
hij gaat zeker rapper dan de 1.1cc die er in zat 0-100 geen idee vergelijkbaar met en gt-t want het gewicht is gelijk of lichter,ArjanR19 schreef:Vroeger voor mijn werk reed ik wel eens in een express.
de top die ik er mee heb gereden LET OP OP DE TELLER net geen 200km maar ja dan gaat die rugzak echt tegen werken
kom zaterdag maar naar t woud 55 dan ben ik aan het werk kan ja ook mijn "nieuwste aan winst zien 19 16vTroj schreef:He express GT turbo,
Ik zie je helaas nooit meer staan aan de valweg, wil die express turbo nl ook wel eens bekijken!!
ik ben zelf bijna nooit aan de valweg de auto wel met mijn vriendin ze is dan bij het paard gr edwin
He, Eendenburg ken ik wel ja! Zaterdag gaat alleen niet lukken, dan ben ik ergens aan het zeilen...
Maar werk je bij Eendenburg?? En ben je daar altijd op zaterdag? Anders kom ik zeker je nieuwe aanwinst wel een keer bewonderen!
Maar werk je bij Eendenburg?? En ben je daar altijd op zaterdag? Anders kom ik zeker je nieuwe aanwinst wel een keer bewonderen!
Life is too short to not enjoy