kom ik gistrenavond terug van utrecht, net met rick gesproken over een kaal chassis, rij over een lange weg, denk trek hem ff open..vroeeeeeeeeeeem, schakel ik als een debiel verkeerd! Van z'n 2 in z'n achteruit!Oeps denk ik, ineens acculampje begint te branden, ma voor de rest draaide de motor goed en trok ie nog wel normaal. Dus ik rij de laatste 2 km zeer rustig naar huis, shit lampje van temp brandt!!Auto net net geparkeerd..hoor ik schuren schrapende geluiden onder de motorkap vandaan komen..direct motor uit, kap open, flinke rookwolken en hele linkerkant was nat, ff gevoeld en geroken bleek inderdaad koelvloeistof te zijn. Nou ut was te donker om verder te kijken dus gaan maffen, ben dernet even wezen kijken ma kon nergens meer ontdekken waar er een slang gesprongen was. Reservoir miste wel een flinke laag vloeistof.
Nu heb een vraagje : ik durf de motor nog niet te starten. Ma wat zal vastgelopen zijn(of aan het vastlopen)zou het blok vastzitten nu? Na zeg maar 1 uur snelweg met 140 ongeveer en dan 10 km door stad dan springt er een slang en heb ik ongeveer nog 2/3 km langzaam naar huis gereden met max 2500 toeren.
Ik hooooop dat het alleen me turbo is of liefst helemaal niks want een motorrevisie stond nog niet in me agenda voor de komende maand