meer klepspeling is toch zo van dat hij dan minder snel gaat "slaan" dus hoe sneller op en neer des te sneller je gaat toch ?? (ff makkelijk gezegd dan )
ja ja wat een bull allemaal.
die grotere klepspeling wordt gegeven om dat als je sportief rijdt de temperatuur in de verbrandingskamer hoger wordt dan bij een normale rijstijl . is je klepspeling dan te klein gaan je kleppen door het uitzetten niet meer volledig dicht en kunnen ze verbranden.dit is het net hetzelfde als bij een lpg installatie. dat denk ik ervan
saturn schreef:ja ja wat een bull allemaal.
die grotere klepspeling wordt gegeven om dat als je sportief rijdt de temperatuur in de verbrandingskamer hoger wordt dan bij een normale rijstijl . is je klepspeling dan te klein gaan je kleppen door het uitzetten niet meer volledig dicht en kunnen ze verbranden.dit is het net hetzelfde als bij een lpg installatie. dat denk ik ervan
Je mag vervolg ook reageren met, nee jongens, dat zien jullie verkeerd. Ten op zichte van sommige forums is dit een leer form waar ervaren monteurs/hobbybobs komen, maar ook leken op gebied van auto's. Dus vervolg het liefsts iets subtieler.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
maten worden ook opgegeven van warme motor. Maar dan krijg je van die maten als 0.18 en 0.22 ofzo. Denk niet dat veel mensen deze voelermaatjes hebben. Ik tenminste niet.
mazzels
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538