foto's rally rijden 333 events

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
RickGT TURBO
Berichten: 1577
Lid geworden op: ma 21 jan 2002 0:00
Locatie: Utrecht... garage in Portengen....
Contacteer:

Drive it like you stole it
Michel S.
Berichten: 2932
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: Gulpen
Contacteer:

wat kost dat nou, en wat krijg je ervan?? Zit er alleen een papiertje bij, of krijg je ook een licentie, of hoe moet ik dat zien???
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
RickGT TURBO
Berichten: 1577
Lid geworden op: ma 21 jan 2002 0:00
Locatie: Utrecht... garage in Portengen....
Contacteer:

Michel S. schreef:wat kost dat nou, en wat krijg je ervan?? Zit er alleen een papiertje bij, of krijg je ook een licentie, of hoe moet ik dat zien???
Nou het kost wel een rib uit je lijf. Maar dit was geen licentie cursus. Was echt gericht op bedrijven. Dus bedrijfs uitjes.
Ik heb incl btw dus zo een 200 euro neer gelegt. (deze maand dus extra veel pot noodles eten)

Een licentie cursus volgen kan. Ze schatten zelf dat je een 3500 gulden (ja gulden werd er gezegt) moet mee nemen en ook je eigen auto.

Dus erg duur allemaal...
Maar het is zo rete gaaf!!!!!!!!!!!!
Drive it like you stole it
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

RickGT TURBO schreef:
Michel S. schreef:wat kost dat nou, en wat krijg je ervan?? Zit er alleen een papiertje bij, of krijg je ook een licentie, of hoe moet ik dat zien???
Nou het kost wel een rib uit je lijf. Maar dit was geen licentie cursus. Was echt gericht op bedrijven. Dus bedrijfs uitjes.
Ik heb incl btw dus zo een 200 euro neer gelegt. (deze maand dus extra veel pot noodles eten)

Een licentie cursus volgen kan. Ze schatten zelf dat je een 3500 gulden (ja gulden werd er gezegt) moet mee nemen en ook je eigen auto.

Dus erg duur allemaal...
Maar het is zo rete gaaf!!!!!!!!!!!!
Ach ja een dagje Dynojet banken kost ook 500 Euro, dus ja wat is duur he.

S :lol: nder
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133
Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:

dit is natuurlijk wel enorm leuk
kenne we niet iemand die daar wat mee te maken heeft???????
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
RickGT TURBO
Berichten: 1577
Lid geworden op: ma 21 jan 2002 0:00
Locatie: Utrecht... garage in Portengen....
Contacteer:

Ik zou eigenlijk best wel heel graag zelf met de GTT op de baan daar een keertje willen rijden. Dat lijkt me dus echt wel gaaf. En dan natuurlijk ook wel effe slicks er onder leggen zoals bij de auto's daar.

Als we dat via Tijn zouden kunnen regelen. Wow. dat zou best wel rete gaaf zijn!
Drive it like you stole it
martin rs
Berichten: 2808
Lid geworden op: za 9 mar 2002 0:00
Locatie: Joure

haha meteen een leuk idee voor een meeting en dan met zijn allen ff racen hmmm klinkt leuk toch
chris-mc
Berichten: 3934
Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
Car: Megane coupe ph1 16V
Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
Contacteer:

Ik zit er al een half jaar aan te denken om dat te gaan doen,maar ik schrik toch wel van de prijzen.
maar zoals ik het daar zie lijkt het me echt gaaf om lekker te scheuren over een traject,met name in een clio (nou zou ik het wel met een megane of r19 willen proberen).
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
RickGT TURBO
Berichten: 1577
Lid geworden op: ma 21 jan 2002 0:00
Locatie: Utrecht... garage in Portengen....
Contacteer:

Het punt is dat de baan eigenlijk niet op meer dan twee auto's tegelijker tijd berekend is. En racen met z'n tweeen er niet echt in zit. Maar je zou er perfect een super grasveld meeting kunnen houden met de optie om op de baan af en toe rondjes te mogen rijden. Max 2 dan. Er is ruimte zat daar.

Wel probleem is dat het een commercieel bedrijf is en ze soms tot 6 keer per week daar klanten hebben.
Drive it like you stole it
clio_rally
Berichten: 1324
Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
Locatie: Delft
Contacteer:

RickGT TURBO schreef:
Michel S. schreef:wat kost dat nou, en wat krijg je ervan?? Zit er alleen een papiertje bij, of krijg je ook een licentie, of hoe moet ik dat zien???
Nou het kost wel een rib uit je lijf. Maar dit was geen licentie cursus. Was echt gericht op bedrijven. Dus bedrijfs uitjes.
Ik heb incl btw dus zo een 200 euro neer gelegt. (deze maand dus extra veel pot noodles eten)

Een licentie cursus volgen kan. Ze schatten zelf dat je een 3500 gulden (ja gulden werd er gezegt) moet mee nemen en ook je eigen auto.

Dus erg duur allemaal...
Maar het is zo rete gaaf!!!!!!!!!!!!
3500 gulden? Da's echt reteveel! Je kunt bij Prodrive je licentie halen voor 1100 gulden (excl. wagen). Dan rijd je 2 dagen op Assen (hele dagen), 2 dagen op Eurocircuit Valkenswaard (rallycross) en een dag op de openbare weg. En die cursus is echt voor de rallyrijders, niet voor bedrijven ofzo. Ik vond 220 gulden per dag niet echt veel, zit alles al bij in, echt lekker knallen de hele dag...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl


" 'cause quitters never win and winners never quit..."
RickGT TURBO
Berichten: 1577
Lid geworden op: ma 21 jan 2002 0:00
Locatie: Utrecht... garage in Portengen....
Contacteer:

clio_rally schreef:
RickGT TURBO schreef:
Michel S. schreef:wat kost dat nou, en wat krijg je ervan?? Zit er alleen een papiertje bij, of krijg je ook een licentie, of hoe moet ik dat zien???
Nou het kost wel een rib uit je lijf. Maar dit was geen licentie cursus. Was echt gericht op bedrijven. Dus bedrijfs uitjes.
Ik heb incl btw dus zo een 200 euro neer gelegt. (deze maand dus extra veel pot noodles eten)

Een licentie cursus volgen kan. Ze schatten zelf dat je een 3500 gulden (ja gulden werd er gezegt) moet mee nemen en ook je eigen auto.

Dus erg duur allemaal...
Maar het is zo rete gaaf!!!!!!!!!!!!
3500 gulden? Da's echt reteveel! Je kunt bij Prodrive je licentie halen voor 1100 gulden (excl. wagen). Dan rijd je 2 dagen op Assen (hele dagen), 2 dagen op Eurocircuit Valkenswaard (rallycross) en een dag op de openbare weg. En die cursus is echt voor de rallyrijders, niet voor bedrijven ofzo. Ik vond 220 gulden per dag niet echt veel, zit alles al bij in, echt lekker knallen de hele dag...

Gijs
Ja, die 3500 was natte vinger werk volgens mij van die instructeur. 1100 is nog wel te doen.

Maar ik neem aan dat je auto dan ook nog door de keuring moet? Dus brandblus systeempie etc etc..
Drive it like you stole it
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Rick,
Leuk dat je al een paar foto's on-line hebt! :)

Ik moet mijn pics nog op het net gooien.
Ik heb er nog helemaal geen zin in gehad.....(due to the weather.... :p )


Maar ik kan alvast zeggen dat ik het die 200euro dubbel en DWARS( :wink: ) waard vond.

Echt heel erg cool!


Foto's + klein verslagje comming SOON! (het gaat toch regenen...)


mazzl.
Tijn
Berichten: 4320
Lid geworden op: vr 18 mei 2001 0:00
Locatie: Vleuten
Contacteer:

RickGT TURBO schreef:
clio_rally schreef:
RickGT TURBO schreef:
Michel S. schreef:wat kost dat nou, en wat krijg je ervan?? Zit er alleen een papiertje bij, of krijg je ook een licentie, of hoe moet ik dat zien???
Nou het kost wel een rib uit je lijf. Maar dit was geen licentie cursus. Was echt gericht op bedrijven. Dus bedrijfs uitjes.
Ik heb incl btw dus zo een 200 euro neer gelegt. (deze maand dus extra veel pot noodles eten)

Een licentie cursus volgen kan. Ze schatten zelf dat je een 3500 gulden (ja gulden werd er gezegt) moet mee nemen en ook je eigen auto.

Dus erg duur allemaal...
Maar het is zo rete gaaf!!!!!!!!!!!!
3500 gulden? Da's echt reteveel! Je kunt bij Prodrive je licentie halen voor 1100 gulden (excl. wagen). Dan rijd je 2 dagen op Assen (hele dagen), 2 dagen op Eurocircuit Valkenswaard (rallycross) en een dag op de openbare weg. En die cursus is echt voor de rallyrijders, niet voor bedrijven ofzo. Ik vond 220 gulden per dag niet echt veel, zit alles al bij in, echt lekker knallen de hele dag...

Gijs
Ja, die 3500 was natte vinger werk volgens mij van die instructeur. 1100 is nog wel te doen.

Maar ik neem aan dat je auto dan ook nog door de keuring moet? Dus brandblus systeempie etc etc..
De rallylicentiecursus van 333EVENTS met eigen auto kost 400 euro incl. BTW voor twee dagen circuit en een dag openbare weg. Kleine groepjes, veel instructeurs.

Waarschijnlijk heeft de instructeur het over een racelicentie gehad, en een goede (12-daagse) cursus daarvoor is inderdaad duurder.
there is no spoon.
Tijn
Berichten: 4320
Lid geworden op: vr 18 mei 2001 0:00
Locatie: Vleuten
Contacteer:

RickGT TURBO schreef:Ik zou eigenlijk best wel heel graag zelf met de GTT op de baan daar een keertje willen rijden. Dat lijkt me dus echt wel gaaf. En dan natuurlijk ook wel effe slicks er onder leggen zoals bij de auto's daar.

Als we dat via Tijn zouden kunnen regelen. Wow. dat zou best wel rete gaaf zijn!
Het probleem is dat de meeste GTtjes te veel lawaai produceren voor de geluidsnormeringen van dat terrein.
there is no spoon.
RickGT TURBO
Berichten: 1577
Lid geworden op: ma 21 jan 2002 0:00
Locatie: Utrecht... garage in Portengen....
Contacteer:

Tijn schreef:
RickGT TURBO schreef:Ik zou eigenlijk best wel heel graag zelf met de GTT op de baan daar een keertje willen rijden. Dat lijkt me dus echt wel gaaf. En dan natuurlijk ook wel effe slicks er onder leggen zoals bij de auto's daar.

Als we dat via Tijn zouden kunnen regelen. Wow. dat zou best wel rete gaaf zijn!
Het probleem is dat de meeste GTtjes te veel lawaai produceren voor de geluidsnormeringen van dat terrein.
Oh. daar had ik nog niet bij stil gestaan.
Mmm... Iets soort gelijks is er natuurlijk niet in de buurt. (Belgie?)
Drive it like you stole it
clio_rally
Berichten: 1324
Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
Locatie: Delft
Contacteer:


Ja, die 3500 was natte vinger werk volgens mij van die instructeur. 1100 is nog wel te doen.

Maar ik neem aan dat je auto dan ook nog door de keuring moet? Dus brandblus systeempie etc etc..
Nee, wagen moet gewoon rijden, da's alles. Je kunt het desnoods in je prive auto doen (beetje risico nemen). Ik heb er speciaal een bmw 325ix (4WD) voor gekocht. Die was 1000 euro en heb ik later voor 1300 euro verkocht, dus dat scheelde weer....

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl


" 'cause quitters never win and winners never quit..."
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Nou hier dan eindelijk(!) mijn verslag van de “rally-course” van 333-events.

7:00 van huis weg. :(
Want om 8:00 had ik al met Rick afgesproken in Utrecht.

Na een lange, maar verder probleemloze, rit kwamen we om +-9:30 aan in beeksebergen.
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000495je.jpg[/img]
Aankomst in stijl... :)

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000492je.jpg[/img]
Overzichtje van het terrein.


Binnen kregen we een inleiding van een van de instructeurs.
Hij vertelde wat de bedoeling was en ook wat NIET de bedoeling was.
Het was de bedoeling vandaag om in zowel een achterwiel-(BMW 325i) als een voorwielaangedreven(Rally-Astra) auto een overstuur-reactie proberen op te wekken.
We zouden er ook achter komen dat dat bij beide op compleet verschillende manieren werkt.
Hij legde kort uit wat nou precies onder- en overstuur in hield en wat er nou gebeurd in zo’n situatie.
Verder gingen we slalommen in een Cup-Clio en zouden we eindigen met een soort van rally-proef met de BMW over het hele terrein. Dus op zowel nat als droog en zanderig als ‘schoon’ wegdek.
We kregen wat tips en truuks en werden in groepen opgedeeld.

Ons groeppie ging alseerste in de BMW.

Eerst een rondje naast de instructeur omdat vele een achterwiel aangedreven auto niet gewend zijn.
Heerlijk zoals die gast die wagen dwars gooide in de bochten! :D
En zoals hij die wagen ten alle tijden compleet onder controle had.
Ondertussen gaf hij nog een paar aanwijzingen waar op te letten en hoe te handelen.
Hier kwam ook wel meteen het eerste “minpunt” van de dag naar voren…. Het was om te stikken in de auto’s! L
En in de BMW was het nog vroeg en moesten we nog geen helm op….
Maar goed…dat kon de pret absoluut niet drukken!

Na een (dwars)rondje met de instructeur was het onze beurt om (met instructeur ernaast) in de BMW een paar rondjes te gooien en smijten. :)

Dit was de theorie in de BMW:
Rustig en ruim de bocht naderen.
De bocht insturen en zodra de neus verder de bocht inzat dan de achterkant….GAS geven!
Daardoor zwaait de achterkant vanzelf weg.
Dan tegensturen op het juiste moment en eventueel gas minderen om het zwaaien van de achterkant te stoppen zodat je weer recht de bocht uit komt.
En dan weer gassen naar de volgende bocht.


Simpel toch?!

De uitvoering:

Dit is Rick die aan de slag gaat.
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000501je.jpg[/img]

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000505je.jpg[/img]
Dit is een heerlijke “u”-bocht die je lekker dwars door kon gaan.
Dus…Bocht insturen…… gas geven en….. jahoor! Daar ging die achterkant al!
Snel tegensturen...

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000510je.jpg[/img]
te laat... :lol:
Die achterkant was ZOO snel weg!
Als je ook maar een fractie te laat was met tegensturen EN gas minderen, dan was het gedaan.
Niet zo gek ook als je erover nadenkt…
170Pk op de achterwielen.
Achterwielen = SLICKS(!!)
Ondergrond = Zeiknat en zanderig.

Dit is misschien Rick die stuurt, maar ik (en VELE anderen) hebben vaak genoeg het begin van de bocht gezien door de voorruit! :wink:
Oftewel….OOOOOONNEHUNDRED AAAND EEEEEEIIIIIIIGGGHHHHTYYYYYYYYY!!! :lol:
Dit brengt ons dan ook bij het beeld van de dag:
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000506je.jpg[/img]
;) :lol:


[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000515je.jpg[/img]
Mooie drift!

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000516je.jpg[/img]
Maar weer word een te-langzame-of-verkeerde reactie genadeloos afgestraft door de BMW!

Na een paar rondjes met een aantal mooie 180’s en mooie drifts, is het tijd om het eens te proberen in de voorwiel aangedreven Astra.

Theorie in de Astra:
Bocht ruim naderen.(harder dan in de BMW)
Insturen en gas LOS.
Daardoor verliest de achterkant de grip en gaat die ook weer zwaaien.
Licht tegensturen en, in tegenstelling tot in de BMW, GAS om de auto weer recht te trekken en de bocht uit te accelereren.


De praktijk:

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000521je.jpg[/img]
Rick takes his seat….

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000523je.jpg[/img]
Dit voelde veel vertrouwder.
De reacties van de auto waren veel voorspelbaaarder en bekender.
Dat resulteerde dan ook in een paar mooie en snelle drifts!
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000526je.jpg[/img]

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000533je.jpg[/img]
Af en toe een beetje ECHT off-road….. :p

Woorden zijn overbodig...
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000534je.jpg[/img]
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000536je.jpg[/img]
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000538je.jpg[/img]
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000540je.jpg[/img]
:D

Dit ging lekker, maar het was nu nog veel warmer geworden en ook moesten we nu een helm op….
Dus na een paar rondjes voelde je jezelf al helemaal Collin Mcrae. :p
En gutste het zweet al gauw onder je helm vandaan.


Toen was het tijd voor de Clio.
Hij stond al voor ons klaar.
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000541je.jpg[/img]

Het was dus de bedoeling om het slalom-parcourtje zo snel mogelijk af te leggen.
Weer heel simpel!
Pionnen die omgingen betekende natuurlijk strafseconden.
En het stoppen buiten het daarvoor bestemde vak koste zoiezo al tijd, maar was het TE ver daarbuiten dan werd dat nog eens extra bestraft.

De start.

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000555je.jpg[/img]
Als je goed kijkt zie je dat dit wiel flink aan t spinnen is. :D
Want nadat er afgeteld was trapte je de Clio flink op zn donder!
Heerlijke acceleratie in dat ding!
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000545je.jpg[/img]

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000542je.jpg[/img]
Flink afremmen voor de eerste bochten.

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000543je.jpg[/img]
In deze bocht ging het achterste wiel vaak zat de lucht in. (helaas geen goed shot van..)

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000558je.jpg[/img]

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000546je.jpg[/img]
En weer op het gas na de laatste bochtjes!
GASSEN tot…..

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000547je.jpg[/img]
VOL in de ankers om binnen de pionnen te stoppen!

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000566je.jpg[/img]
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000567je.jpg[/img]
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000548je.jpg[/img]
:) :D

Nog even een paar ‘dwarse-actie-shots’ van een andere “angle” en een andere groep omdat het er zo vet uitziet. :)

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000560je.jpg[/img]
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000561je.jpg[/img]
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000563je.jpg[/img]
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000562je.jpg[/img]


Daarna een “gewone”-slalom.
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000570je.jpg[/img]
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000571je.jpg[/img]
[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000572je.jpg[/img]

We eindigden, zoals gezegd, met een “rally-proef” over het hele terrein.

Het doel:
Zo hard(en snel) mogelijk het parcour afleggen in de BMW (twee rondjes).
Het parcour gaat over allerlei soorten wegdek. Nat en droog, ‘schoon’ en zanderig.

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000580je.jpg[/img]
De start.

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000584je.jpg[/img]
Eerste een mooie lange bocht met her en der natte plekken.

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000582je.jpg[/img]
Op het zanderige gedeelte weer even een beetje driftend de bocht door (die nu een stuk droger was waardoor we een stuk meer grip hadden dan eerder die middag).

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000585je.jpg[/img]
Op naar het volgende stuk.

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000576je.jpg[/img]
Lastige “s”-achtige bocht waar je flink moest afremmen om er niet uit te vliegen.

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000579je.jpg[/img]
En VOLGAS naar het ‘schone’ gedeelte BLAZEN voor nog een rondje. (pittige acceleratie! :D )

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000581je.jpg[/img]
Nog een keer deze bocht door.

[img]http://spiral.esmartdesign.com/333/im000586je.jpg[/img]
En uiteindelijk, na nog een heel rondje gereden te hebben, tot stilstand komen tussen de pionnen.


Daarna prijsuitreiking. (die ik niet heb bijgewoond. Zie later...)
Helaas niets gewonnen. (het is het meedoen dat telt! Zullen we maar zeggen... ;) :lol: )

Dat was het. (Rond 18:00uur)


Conclusie:

Kosten:
-200Euro incl.
-Benzine kosten ritje naar beeksebergen.

Pluspunten:
-Driften in BMW!
-Driften in Astra!
-Scheuren in Clio!(wat reed en stuurde dat bakkie toch ongelooflijk lekker!)
-Goed verzorgd (eten, drinken etc.)
-Goeie/aardige/leuke instructeurs.
-Goeie auto’s. (kuipjes/gordels/kooien/helmen/etc.. Alleen de Astra rammelde wel heel erg met oa. zn uitlaat! Ach ja...Opel zullen we maar zeggen... ;) )
-Mooi gebied.
-leuk parcourtje.
-driften.
-DRIFTEN.
-DRIFTEN!!!!!!! :)


Minpunten:
-Soms erg lang wachten op de anderen.
-Deze keer iets TE warm. Daardoor werd het eerste punt ook vaak extra vervelend. (helemaal met een kale kop die nog GEEN zon heeft gehad... :( )
-ANWB! :evil:

ANWB?!?!? Hoor ik je denken.

Nou dat zit dus zo…


Ik had (HEEL ERG DOM!!) mn sleutels in mn contact laten zitten.
En de deuren op slot gedaan. :(
Dus, ik ’s middags al de ANWB gebeld of zij hem open konden maken.
Op het terrein van beeksebergen.
Prima.
Bij 333-events.
Dat kende ze niet.
Ik zei dat ze gewoon de bordjes van 333 konden volgen.
Prima.

Kerel van de wegenwacht beld later dat-ie voor een dicht hek staat.(???)
Dus ik laat iemand dat hek open maken.
Beld die kerel al dat-ie er weer vandoor ging omdat t druk was en hij niet kon wachten.
Ok, ik had geen haast (we waren op de helft van de dag.) dus ik zou later wel weer bellen en zorgen dat het hek dan open was.

Dus ik bel later weer.
Krijg ik een of andere DOOS aan de lijn. :evil:
Want toen ik aangaf dat ik het terrein van beeksebergen zat, bij 333-events, zei ze
” Waar bevind u zich dan precies?? Ik heb als ontmoetingspunten alleen de volgende: BLAH BLAH BLAH BLAH BLAH…..”
Daar zit ik dus niet! zei ik vriendelijk terug.
Tja…dat waren volgens haar ALLE plekken waar ze konden komen.
Vreemd, zei ik. Aangezien het diezelfde middag een paar uur eerder nog geen enkel probleem was.
Nou ze konden alleen maar op die plekken komen.
“Moet ik mn auto dan eerste even naar zo’n plek toe DUWEN ofzo?!?!?!” Zei ik, licht geirriteerd op dat moment!
NA een half uur heen en weer gekibbel ging ze het dan maar “even navragen”... :(
Dus…wachten wachten wachten….[klik] (ah daar is ze weer!), “Nog even wachten hoor”... :evil:
Nou,,,UITEINDELIJK kon het dus WEL!
Ze zouden er met een uurtje of DRIE a VIER wel zijn!!!! :( :EVIL:
Daar kon ik dus niet op wachten.
Maar goed, laat maar komen.

Uiteindelijk met behulp van een van de instructeurs de auto zelf met een emmer-hengsel opengebroken (zonder schade :) ).
Dus ik bel e ANWB om te zeggen dat het al gelukt was.
Prima geannuleerd.
Belt de wegenwacht-knakker twee tellen daarna...
Ik ben er!
HIJ WAS ER DUS BINNEN EEN HALFUUR!!!!
Afijn...we waren weer op weg naar huis!

Helemaal voldaan, een beetje overhit (zowel wij als de auto…), met een halve zonnesteek, maar met een prachtige dag achter de rug weer lekker naar huis.


Eindoordeel:
Die 200+Euro DUBBEL EN DWARS( :) ) waard!!!
Echt heel erg leuk.


Mazzl.


Krijn.


ps. de data op de foto's klopt niet. en de tijd is geloof ik een uur later....
Rudo
Berichten: 5061
Lid geworden op: di 24 jul 2001 0:00
Locatie: Velsen-Noord

Sjessus, een errug leuk verslag moet ik zeggen!! En toppie fotoŽs! :D
Anonymous

Rudo schreef:Sjessus, een errug leuk verslag moet ik zeggen!! En toppie fotoŽs! :D
Ben hier toen ook geweest met Ray, Tijn en Janine.
Is zeker een heel mooi terrein en iedere auto fannaat vermaakt zich daar. Mooie foto's en leuk verslag. :lol:
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

GDVRDOMME!!!!

Mn site is van de server afgeknalt! :( :evil: :(


Foto's doen t dus niet.....(meer) :(


Word aan gewerkt....


patience is a beautiful thing.....



mazzzl.
Plaats reactie