Zpanky schreef:nee joh neem van die BaSsSsSS nummers die zijn wat wauser lekker met je achter het stuur en een Big
Precies, een paar drum and bass nummers zijn altijd altijd lekker, en kan ook heel relaxed zijn. Neem b.v. die van Ali G (General levy - incredible) die moet erin komen want is inprincipe een Renault nummer want word gedraaid in zijn 5je .
nee hoor ik wil die bassss versie wel hoor hehehe alleen zorgen dat ik mijn radio niet te hard zet want anders valt letterlijk alles uitelkaar.... is een oude manta die ik heb
Zpanky schreef:nee hoor ik wil die bassss versie wel hoor hehehe alleen zorgen dat ik mijn radio niet te hard zet want anders valt letterlijk alles uitelkaar.... is een oude manta die ik heb
om een oude manta uitelkaar te laten trillen heb je al genoeg aan 1 watt rms lijkt mij
nou joh moet dat nou ??? hehehe is van een jonge gozer geweest en ik ga hem helemaal strippen en opbouwen.... tja je ziet het eindresultaat over een heleeeeeeeeeeeee poos pas hehehe ben pas 17 you know (ben wel monteur) :p
Manta = altijd al een droom geweest. dus daarom (renault 5 vind ik ook wel gek, me vriend heeft er 1 dus daarom)
Dit is anders wel een lekker drum & Bass nummer, zit ook wel genoeg bass in voor in je auto en een lekkere tempo: D&B Digital - The ruffest drum and bass. Deze is gewoon te vinden op Kazaa.
lekker stuff voor de CD.
METALLICA:ONE
MOTORHEAD;ACE OF SPADES
SAXON:WHEELS OF STEEL
IRON MAIDEN:HELLOWED BY THE NAME
AC/DC:FOR THOUSE ABOUT TO ROCK
LED ZEPPELIN/stairway to heaven
METALLICA:FOR WHOM THE BELL TOLS
EN ALS AFSLUITER ::::::::JUDAS PRIEST
SCREAMING FOR VENGEANCE
gille 21TURBO schreef:lekker stuff voor de CD.
METALLICA:ONE
MOTORHEAD;ACE OF SPADES
SAXON:WHEELS OF STEEL
IRON MAIDEN:HELLOWED BY THE NAME
AC/DC:FOR THOUSE ABOUT TO ROCK
LED ZEPPELIN/stairway to heaven
METALLICA:FOR WHOM THE BELL TOLS
EN ALS AFSLUITER ::::::::METAALICA
ENTER SANDMAN
Kijk dat zijn de dingen die we willen horen, maar er mag van mij wat hardcore tussen, nummertje van sick of it all of do or die of iets dergelijks