Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Jesper16v
Contacteer:

Zo, heb ff het hele topic doorgenomen, en wat mij opviel (of het is echt nog vroeg)

Welk nummer is nou lekkerder om te cruisen dan:
The cardigans - my favorite game

Gr.
8) JP 8)
Anonymous

nee joh neem van die BaSsSsSS nummers :p die zijn wat wauser :) lekker met je 8) achter het stuur en een Big :D

:lol:
*Stephan_RSI*

Zpanky schreef:nee joh neem van die BaSsSsSS nummers :p die zijn wat wauser :) lekker met je 8) achter het stuur en een Big :D

:lol:
Precies, een paar drum and bass nummers zijn altijd altijd lekker, en kan ook heel relaxed zijn. Neem b.v. die van Ali G (General levy - incredible) die moet erin komen want is inprincipe een Renault nummer want word gedraaid in zijn 5je :D.
rasit..

ja inderdaad :) lekker veel bass 8) is erg 8) maar door teveel bass kan je :-* en dat is niet :D want dan wordt je :evil: en >-) en :( en da moeten we allemaal niet hebben :D :) :lol: :evil: :wink: :-* 8) >-) >-) :p
Anonymous

kijk je hebt ook mensen die geen bassss in hun auto's kunnen draaien die moet je dan maar een andere versie geven van een cd zoals mIcheal Jackson :lol:
rasit..

kijk je hebt ook mensen die geen bassss in hun auto's kunnen draaien die moet je dan maar een andere versie geven van een cd zoals mIcheal Jackson

jij misschien ja, en respect voor michael jackson want die bass liedjes zijn na 1 week al uit en michael jackson wordt al 20 jaar gedraaid.. :wink:
Anonymous

nee hoor ik wil die bassss versie wel hoor :) hehehe :D alleen zorgen dat ik mijn radio niet te hard zet want anders valt letterlijk alles uitelkaar.... :) is een oude manta die ik heb :) :p
rasit..

Zpanky schreef:nee hoor ik wil die bassss versie wel hoor :) hehehe :D alleen zorgen dat ik mijn radio niet te hard zet want anders valt letterlijk alles uitelkaar.... :) is een oude manta die ik heb :) :p
om een oude manta uitelkaar te laten trillen heb je al genoeg aan 1 watt rms lijkt mij :)
Anonymous

:( nou joh moet dat nou ??? :) hehehe is van een jonge gozer geweest en ik ga hem helemaal strippen en opbouwen.... :wink: tja je ziet het eindresultaat over een heleeeeeeeeeeeee poos pas :) :D hehehe ben pas 17 you know :) (ben wel monteur) :p:p

Manta = altijd al een droom geweest. dus daarom (renault 5 vind ik ook wel gek, me vriend heeft er 1 dus daarom) :D
*Stephan_RSI*

Dit is anders wel een lekker drum & Bass nummer, zit ook wel genoeg bass in voor in je auto en een lekkere tempo: D&B Digital - The ruffest drum and bass. Deze is gewoon te vinden op Kazaa.
gille
Contacteer:

lekker stuff voor de CD.
METALLICA:ONE
MOTORHEAD;ACE OF SPADES
SAXON:WHEELS OF STEEL
IRON MAIDEN:HELLOWED BY THE NAME
AC/DC:FOR THOUSE ABOUT TO ROCK
LED ZEPPELIN/stairway to heaven
METALLICA:FOR WHOM THE BELL TOLS
EN ALS AFSLUITER ::::::::JUDAS PRIEST
SCREAMING FOR VENGEANCE
~thijs~
Contacteer:

gille 21TURBO schreef:lekker stuff voor de CD.
METALLICA:ONE
MOTORHEAD;ACE OF SPADES
SAXON:WHEELS OF STEEL
IRON MAIDEN:HELLOWED BY THE NAME
AC/DC:FOR THOUSE ABOUT TO ROCK
LED ZEPPELIN/stairway to heaven
METALLICA:FOR WHOM THE BELL TOLS
EN ALS AFSLUITER ::::::::METAALICA
ENTER SANDMAN
Kijk dat zijn de dingen die we willen horen, maar er mag van mij wat hardcore tussen, nummertje van sick of it all of do or die of iets dergelijks >-)
rasit..

beetje oude topic maar goed... :)

hep kazaa geplunderd voor CarL CoX.. RULEzZzZzZZZzzZ :D
rasit..

nou, ik heb zo'n beetje elke concert waar ie heeft gedraaid gedownload :lol: hackuhhh :D
rasit..

Human Traffic Soundtrack - The Latin Theme

wel relaxed 8)
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

topic is al precies 2 jaar oud :lol:
rasit..

nee hoor, 2 jaar en een paar dagies :p
Plaats reactie