**olie druk/temperatuur meter?????**

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
rasit..

vraagje :

mijn tante werkt bij een manometer fabriek en neemt wel eens leuke speeltjes mee voor mij :)

zo ook dit

[img]http://members.rott.chello.nl/rvan6/aaa.jpg[/img]
[img]http://members.rott.chello.nl/rvan6/aaaa.jpg[/img]

kan ik dit in mijn clio zetten en hoe moet dit in godsnaam aangesloten worden dan??
Laatst gewijzigd door rasit.. op zo 28 jul 2002 7:55, 1 keer totaal gewijzigd.
rasit..

tja das niet best dan
Marius

Geen idee.

Kan je tante geen gebruiksaanwijzing 'lenen' ?
Bart V

weet je wel zeker dat hij voor olie is en niet voor water ofzo???? wij hadden namelijk precies dezelfde meter op onze oude huis verwamings installatie waar hij water temp en druk meette. En aan de achterkant te zien kan je hem zo op een koperen leiding schroeven met een sokje. Denk dat dat nie gaat lukken in je clio want dan moet je een olie leiding door je auto heen leiden :-D :-D

Succes
rasit..

Bart V schreef:weet je wel zeker dat hij voor olie is en niet voor water ofzo???? wij hadden namelijk precies dezelfde meter op onze oude huis verwamings installatie waar hij water temp en druk meette. En aan de achterkant te zien kan je hem zo op een koperen leiding schroeven met een sokje. Denk dat dat nie gaat lukken in je clio want dan moet je een olie leiding door je auto heen leiden :-D :-D

Succes
ja ik geloof ook dat deze niet voor een auto bestemd is :lol: dat bovenste metertje staat op 25 graden, ik dacht eerst dat ie kapot was maar dat is dus de temperatuur hier in huis :lol:
Maurits
Contacteer:

ja ik geloof ook dat deze niet voor een auto bestemd is :lol: dat bovenste metertje staat op 25 graden, ik dacht eerst dat ie kapot was maar dat is dus de temperatuur hier in huis :lol:

ehhh, volgens mij staat ie op 30 graden hoor... :wink:
rasit..

Maurits schreef:

ehhh, volgens mij staat ie op 30 graden hoor... :wink:
wat jij wil :)
Foeke

Bart V schreef: En aan de achterkant te zien kan je hem zo op een koperen leiding schroeven met een sokje.
Dat is de sensor voor de temperatuur te meten.
Volgens mij was het op het moment dat ie de foto nam redlijk warm (gister) ja zo'n ding zit meestal ook in je verwarmings ketel :D :D
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Bart V

F 16Valve schreef:
Bart V schreef: En aan de achterkant te zien kan je hem zo op een koperen leiding schroeven met een sokje.
Dat is de sensor voor de temperatuur te meten.
Volgens mij was het op het moment dat ie de foto nam redlijk warm (gister) ja zo'n ding zit meestal ook in je verwarmings ketel :D :D
Ja het is een temp/druk opnemer met schroefdraad die je in je leiding kan schroeven.
Plaats reactie