weet je wel zeker dat hij voor olie is en niet voor water ofzo???? wij hadden namelijk precies dezelfde meter op onze oude huis verwamings installatie waar hij water temp en druk meette. En aan de achterkant te zien kan je hem zo op een koperen leiding schroeven met een sokje. Denk dat dat nie gaat lukken in je clio want dan moet je een olie leiding door je auto heen leiden :-D :-D
Bart V schreef:weet je wel zeker dat hij voor olie is en niet voor water ofzo???? wij hadden namelijk precies dezelfde meter op onze oude huis verwamings installatie waar hij water temp en druk meette. En aan de achterkant te zien kan je hem zo op een koperen leiding schroeven met een sokje. Denk dat dat nie gaat lukken in je clio want dan moet je een olie leiding door je auto heen leiden :-D :-D
Succes
ja ik geloof ook dat deze niet voor een auto bestemd is dat bovenste metertje staat op 25 graden, ik dacht eerst dat ie kapot was maar dat is dus de temperatuur hier in huis
ja ik geloof ook dat deze niet voor een auto bestemd is dat bovenste metertje staat op 25 graden, ik dacht eerst dat ie kapot was maar dat is dus de temperatuur hier in huis
Bart V schreef: En aan de achterkant te zien kan je hem zo op een koperen leiding schroeven met een sokje.
Dat is de sensor voor de temperatuur te meten.
Volgens mij was het op het moment dat ie de foto nam redlijk warm (gister) ja zo'n ding zit meestal ook in je verwarmings ketel
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Bart V schreef: En aan de achterkant te zien kan je hem zo op een koperen leiding schroeven met een sokje.
Dat is de sensor voor de temperatuur te meten.
Volgens mij was het op het moment dat ie de foto nam redlijk warm (gister) ja zo'n ding zit meestal ook in je verwarmings ketel
Ja het is een temp/druk opnemer met schroefdraad die je in je leiding kan schroeven.