En als er iets te kopen valt daar, hebben we tenminste nog een kans...
Als we pas om 13.00 uur in Maastricht wegrijden, is het al 14.00 uur voordat we goed en wel binnen zijn... En dat vind ik persoonlijk een beetje laat hoor...

dan kunnen we toch zo laat daar zijn,toch?gille 21TURBO schreef:zou het mogelijk zijn, geachte limburgers dat we samen binnerijden als 1 groep.dus tussen 12.30 en 13uur zou alleman aanwezig zijn. ich en mich danken u !marco schreef:zondag 11:30 bp tankstation,en om 12:00 moeten we
bij de euroscoop zijn,lees anders ff het topic van die tuning dag
greetz marco![]()
![]()
Rond 11.15 bij de GeusseltRob aka hajong schreef:ik volg het niet helemaal meer,
hoe laat dus bij de geuselt; 11.00 uur, 11.30 uur?
eerder later vroeger "rond de middag"?
help!
Hey T ook hier hehe. Ja weet ik, ik ga eens vragen of we de brug eens kunnen lenen in Eijsden, mischien doorde weeks sàvonds.Nog op stap?eat turbo-boost schreef:haalo allemaal ben er weer eens echt verrot he p.volgende week beter
verheug me al op zondag
eat turbo-boost schreef:Vanavond verleiding vaste prik.Sletten kijken en nix betalen.Is beter als de hoeren haha!
je moet dit gewoon te koop zetten in appart topic!eat turbo-boost schreef:Is er niemand die toevallig interresse heeft in een compleet systeem van sebring vanaf down pipe?
Dat ligt eraan wat ed prijs is en in wat voor een styaat.eat turbo-boost schreef:Is er niemand die toevallig interresse heeft in een compleet systeem van sebring vanaf down pipe?
Sjeezus jij hebt ut echt te pakke heRob aka hajong schreef:Dat ligt eraan wat ed prijs is en in wat voor een styaat.eat turbo-boost schreef:Is er niemand die toevallig interresse heeft in een compleet systeem van sebring vanaf down pipe?
soory voor de spelfouten maar men een beete "gans dooreen"![]()
p.s. Riel neem je zo de bleedvalve mee 9dn meen ik et geld mee)
welteruse gasten!
ok dan tnx!Riël schreef:Sjeezus jij hebt ut echt te pakke heRob aka hajong schreef:Dat ligt eraan wat ed prijs is en in wat voor een styaat.eat turbo-boost schreef:Is er niemand die toevallig interresse heeft in een compleet systeem van sebring vanaf down pipe?
welteruse gasten!
Heja ik neem je de spullen mee zondag. Mzzl!
Rob jong, op stap geweestRob aka hajong schreef:Dat ligt eraan wat ed prijs is en in wat voor een styaat.eat turbo-boost schreef:Is er niemand die toevallig interresse heeft in een compleet systeem van sebring vanaf down pipe?
welteruse gasten!
Hi Wilco, alles goe?wilco bleu schreef:ik hoop dat dit bericht ergens komt ben alles aan het proberen
wilco you are okee,stel je ff voor in topic wie is wie voordat ze in je nek zitten zometeen dat je dat eerst moet doenwilco bleu schreef:ik hoop dat dit bericht ergens komt ben alles aan het proberen