Heb wel ff gezocht, maar kon het niet vinden....(tijdgebrek)
Het volgende is het probleem:
Mijn voorwielen slijten aan in de wielkassen sinds de verlaging. Komen o.a. tegen remleidingen aan en die wil ik nie kapot hebben. Wat kan ik hier aan doen ?
Voorbanden slijten aan in wielkas
Mijn Clio 16V is ook maximaal verlaagd aan de voorkant en aangezien ik er 195/50/R15 onder heb liggen, moet ik hier dus ook enorm mee uitkijken.
Ik "kruip" danook altijd over de drempels heen...
Tja...verhogen zou wel een idee zijn, maar dat is ook zo wat

Als ze aanlopen aan de binnenkant, wat dacht je dan van spacers?Jasper clio 16v schreef:Heb wel ff gezocht, maar kon het niet vinden....(tijdgebrek)
Het volgende is het probleem:
Mijn voorwielen slijten aan in de wielkassen sinds de verlaging. Komen o.a. tegen remleidingen aan en die wil ik nie kapot hebben. Wat kan ik hier aan doen ?
Of is het alleen bij sturen, heb je juist te dikke spacers gebruikt?
Hoe ver is jou Clio dan verlaagd??Kevin schreef:Mijn Clio 16V is ook maximaal verlaagd aan de voorkant en aangezien ik er 195/50/R15 onder heb liggen, moet ik hier dus ook enorm mee uitkijken.
De mijne moet ik binnenkort eens omlaag schroeven, ik denk dathij dan zo'n 6cm lager zal zitten.

-
Nog lager?!?! :huh?:robclio16V schreef:...De mijne moet ik binnenkort eens omlaag schroeven, ik denk dathij dan zo'n 6cm lager zal zitten.
-
Een auto kan zo ver omlaag tot hij op de grond hangt .... dus naar beneden die auto's!!!
Maar wat ook een idee is : 14-inch eronder!! (kom ik weer aan met mijn duitse stijl
)Heb MyZ ook onder zijn Clio Williams Turbo ... maar die heeft ze weer zo breed datde wielkasten wel aangepast worden.
Ik zou echt je wielkasten laten omrollen of iets laten verbreden. Beste oplossing. Als ze aan de binnenkant aanlopen en je gaat met spacers werken, dan kan het wel eens zo zijn dat ze dan aan de buitenkant gaan aanlopen.

Maar wat ook een idee is : 14-inch eronder!! (kom ik weer aan met mijn duitse stijl
Ik zou echt je wielkasten laten omrollen of iets laten verbreden. Beste oplossing. Als ze aan de binnenkant aanlopen en je gaat met spacers werken, dan kan het wel eens zo zijn dat ze dan aan de buitenkant gaan aanlopen.
Yep nog lager!Robert dB. schreef:Nog lager?!?! :huh?:robclio16V schreef:...De mijne moet ik binnenkort eens omlaag schroeven, ik denk dathij dan zo'n 6cm lager zal zitten.

Kijk naar naar m'n signature.

-
Een goede tuner kan dit voor je doen (vraag ff eerst of ze foto's van het resultaat van andere auto's hebben, want veel tuners zeggen dat ze het kunnen en dan wordt heel lelijk.Jasper clio 16v schreef:dat omrollen of verbreden, waar doe je dat ? schadeherstelbedrijf ?
spacers heb ik niet
en 14" (oid) is geen optieniet mijn smaak
Anders ga eens naar een oldtimerbedrijf of karrosseriebouwer ( http://www.karosserieschmiede-leppen.de ) . Schadeherstel kan het niet.