Ging allemaal prima trouwens.
Beetje gekloot om de benzine eruit te krijgen, maar met een hoop knoei en pruts werk hebben we t prima voor elkaar gekregen.
Andere tank eronder (BIG THANX TO PATRICK B. AGAIN!), aansluiten en KLAAR!.
oke so far so good.
Starten.....................................
PRIMA! (je dacht zeker al dat het toen mis ging hè!?!

Niets lekken of wat dan ook.
finished!
dus toen maar effies mn veerpootbrug(stabi-stang) eraf halen (moest voor APK. Konden chass.nr. nie lezen...

Zit met 4 bouten vast aan de veerpoot.
allemaal los.
stang weg.
allemaal vast.
Eitje dacht ik!
lekker weer naar huis met mn bakkie!!

NIET dus....
laatste boutje....{KNAK!!}
KUT!!!!



Boutje gebroken.


ok...beetje lang verhaal.
maar dit is de situatie.
Schroefdraad-deel van moer zit dus vast in de schotel die weer vast komt te zitten aan het chassis.
Dus:
Complete veerpoot eronder vandaan gehaald.
En ik dacht:
Effe uitboren, nieuwe schroefdraad tappen en andere bout erin, klaar!
Maar dit wil ik toch voor alle zekerheid effies vragen voordat ik het (nog) verder verneuik.
Want ze gebruiken daar geen normale bouten voor.(uiteraard niet...

Ze lopen een beetje "conisch".
HEt zijn M8, maar een gewone M8 bout gaat er niet in!
Dus ik dacht ik tap het zodat er WEL een gewone M8 in gaat.
IS dit ok?
Of kan ik dit beter op een andere manier gaan oplossen??
let me know mensen.
thanx.