Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Michel S.
Contacteer:

Riël schreef:
Michel S. schreef:Alleen jammer dan dat er opeens over moet worden gegaan op een Macdrek emmer omstampen. Is dat net niet het Kudde-gedrag wat RTC zich van wil distanciëren?
Jep. Jongen was met ons mee, excuses ervoor he. Hij gaat niet meer mee, heb 'm het ook al verteld dat dat nergens op sloeg. 't was niet erg geslaagd dat we met zoveel man kwamen, dat werkt gewoon niet. Als iemand es wil kijken ok maarja vond dat idd ook erg tegenvallen..

Nogmaals sorry he volgende keer zijn we 'r weer normaal bij ...

Groeten!

En michel je 21 gaat idd wel lekker :)
Gaat best lekker he, dat grote ding. En dat met 4 volwassenen, 1 kind en een subwoofer van bijna 70 KG. En dan maar op 1.1 bar

Dus het kan nog harder.

Die jongen wat die bak omtrapte vondt hem niet zo heel snel. Was wel rap, maar niet wat hij verwacht had.
heeft die gast wel een rijbewijs???
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
gille
Contacteer:

Michel S. schreef:
Riël schreef:
Michel S. schreef:Alleen jammer dan dat er opeens over moet worden gegaan op een Macdrek emmer omstampen. Is dat net niet het Kudde-gedrag wat RTC zich van wil distanciëren?
Jep. Jongen was met ons mee, excuses ervoor he. Hij gaat niet meer mee, heb 'm het ook al verteld dat dat nergens op sloeg. 't was niet erg geslaagd dat we met zoveel man kwamen, dat werkt gewoon niet. Als iemand es wil kijken ok maarja vond dat idd ook erg tegenvallen..

Nogmaals sorry he volgende keer zijn we 'r weer normaal bij ...

Groeten!

En michel je 21 gaat idd wel lekker :)
Gaat best lekker he, dat grote ding. En dat met 4 volwassenen, 1 kind en een subwoofer van bijna 70 KG. En dan maar op 1.1 bar

Dus het kan nog harder.

Die jongen wat die bak omtrapte vondt hem niet zo heel snel. Was wel rap, maar niet wat hij verwacht had.
heeft die gast wel een rijbewijs???
snel is ie toch nu nie he michel op 1.1 bar maar(lol) :lol: :lol: :lol:
hitman

het blijkt wel weer dat jullie nog nooit in een 1.1 hebben gereden hahaha.
ik leef met jullie mee want dat is pas snelheid :)
vooral met 195/45 banden kom je goed vooruit ahum.
maar als jullie daar vaker zijn heb ik best een ritje over,om eens mijn 16v replica te laten zien en om jullie reno's te bekijken en eventueel een ritje mee te maken in die 'bevaamde' 21t

let niet teveel op mij ben nu in de zelfde toestand als sommige mij gezien hebben op auto mania(dus dat voorspeld weinig goeds haha)

gr. tom
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
gille
Contacteer:

hitman schreef:het blijkt wel weer dat jullie nog nooit in een 1.1 hebben gereden hahaha.
ik leef met jullie mee want dat is pas snelheid :)
vooral met 195/45 banden kom je goed vooruit ahum.
maar als jullie daar vaker zijn heb ik best een ritje over,om eens mijn 16v replica te laten zien en om jullie reno's te bekijken en eventueel een ritje mee te maken in die 'bevaamde' 21t

let niet teveel op mij ben nu in de zelfde toestand als sommige mij gezien hebben op auto mania(dus dat voorspeld weinig goeds haha)

gr. tom
tja ik rijd op 1.3 bar maar tis infeite maar om mac ff opstang te jagen begrijp je :D :D
hitman

nou, met 1.1 bedoelde ik motor inhoud en niet turbo druk hahaha.
wat lach ik nou dat is helemaal niet leuk snif :D
mijn clio zegt pssssjjt

Michel S.
Contacteer:

probleem is dat 1.3 bar niet haalbaar is voor mij.

met 1.3 voor de andere turbo had ik last van een net wel net niet slippende koppeling.

Nu met 1.1 bar trekt die evenhard als voorheen met 1.3
Dus nu de druk omhoog is einde koppeling.

Maar als je wil Gille wil ik hem wel eens naast die van jou zetten. laat ik je zien wat langzaam is.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
gille
Contacteer:

Michel S. schreef:probleem is dat 1.3 bar niet haalbaar is voor mij.

met 1.3 voor de andere turbo had ik last van een net wel net niet slippende koppeling.

Maar als je wil Gille wil ik hem wel eens naast die van jou zetten. laat ik je zien wat langzaam is.
netwel nie slippende koppeling, neeneeneenee kunnen vertrekken is dekunst, zelfs met 1.4 bar slipt de koppeling nie meer, en dan ben ik weg als een haas terwijl jij zoekt van waar is die Gille nu naartoe zie ik je pas in de spiegel als een klein wordend stipje.
hitman

jongens het begint hier steeds meer als een uitdaging voor elkaar te lijken!!
wie zal er sneller zijn :D haha daar wil ik bij zijn haha
mijn clio zegt pssssjjt

Riël
Über-Spammer

Neej die jongen heeft geen rijbewijs... :D laat 'm maar wah boeie.
Michel S.
Contacteer:

gille 21TURBO schreef:
Michel S. schreef:probleem is dat 1.3 bar niet haalbaar is voor mij.

netwel nie slippende koppeling, neeneeneenee kunnen vertrekken is dekunst, zelfs met 1.4 bar slipt de koppeling nie meer, en dan ben ik weg als een haas terwijl jij zoekt van waar is die Gille nu naartoe zie ik je pas in de spiegel als een klein wordend stipje.
niet kunnen vertrekken. Ik trek op met 1.1 bar en jij met 1.4
Dan zie je mij al bij de finisch staan en sta jij nog te kijken waar het rubber is wat je nodig hebt om eventueel bij mij in de buurt te komen qua optrekken
marco

DO IT FAST - DO IT FURIOUS :D
Michel S.
Contacteer:

do i smell a pink slip race?
Rob

Michel, wat ik je do vergeten te vragen was,
had je nog gekeken naar die (cup)intercoolers?
want mijn wagentje trekt niet meer zo lekker met de lekkende intercooler
Rob
maurice

het was inderdaad wel gezelli, alleen jammer van die vuilnisbak, ik snapte het ook al niet. Ik denk dat ik wel vaker mn kop zal laten zien, zeker als ik de super-cinq af heb. (als het mag natuurlijk)
marco

ja mensen laten we met elkaar afspreken dat wij het kuddegedrag wat omschoppen van dingen etc betreft niet accepteren,ik heb me voorgenomen dat bij herhaling of diegene gaat die iets flikt,of ik ga zelf en ik kom gewoon niet meer,ga ergest anders spelen zou ik zeggen,ik woon er bij in de buurt en mensen kennen mij hier dus ook en ik heb buiten dat feit geen zin in dit soort kindreachtige geintjes.
ik heb me nu maar ingehouden omdat mijn reakties fel kunnen zijn en ik geen zin in ruzie heb maar ik ben nu wel duidelijk dat ik,en meerdere met mij hier niet van gedient zijn.
mijn reaktie nog bij deze dus,greets patrick b via marco.

verder alles ok :wink:
Riël
Über-Spammer

I am very ashamed ...
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Tja... Marco heeft gelijk....

Mijn excuses voor het meenemen van 6 niet RTC-leden... Vanaf aanstaande donderdag komen Riel en ik alleen nog maar, en nemen we niemand meer mee...

Dus donderdagavond weer ????? 8)
marco

kijk het is niet erg als je mensen meeneemt ,dat is zelfs leuk want hoe meer zielen hoe meer vreugde,maar als er dan een paar gasten meekomen die denken dat het omtrappen van een vuilnisbak cool is ,nou sorry maar dan heb ik zoiets van joh wat doe je hier eigenlijk,het was en is gewoonweg niet nodig om zoiets te doen,ik bedoel hoe zou hij het vinden als ik bij hem voor de deur ff twee vuilniszakken zou leegschudden????
maar goed donderdag weer mensen ,enne hopendat het lekker weer wordt ,vandaag ziet er althans super uit ,ga wat in de tuin doen en de kleine mishcien in het badje droppen :lol: :D
greetz marco

ps riel en moontje ik kijk jullie er niet scheef op aan hoor voor wat er is gebeurt :D :D ,maar die gozer wat dat heeft gedaan aub volgende keer thuis laten :D :lol: :p
vele groetjes
Michel S.
Contacteer:

precies. Niemand kijkt jullie scheef aan. Ik meen jullie hebben die jongens meegenomen, maar betekend niet meteen dat jullie de babysitters van ze zijn.
Dat zoiets gebeurd is gewoon jammer. Daar zit niemand op te wachten.
Maar ik zal kijken of ik donderdag weer kom. Kijken of ik weer als atractie moet functioneren.

Ik moet eens kijken of ik iemand kan meenemen. Dan kunnen jullie eens kwijlen. Want dan staat er een EVO VI daar.

Echt brute kist.

groetjes
marco

oeeeee ja neem die evo mee cool man als dat lukt ,super mooie car man :D
greetz marco
Patrick L.

Hi guys, alles goe?
Ik kan er donderdag alweer niet bij zijn, ik sta toevallig weer ingeroosterd op donderdagavond om te werken :( . Wordt hier schijt ziek van, k..te bedrijf, wordt tijd dat ik hier weg ga :evil: . De tijd is aangebroken voor een nieuwe uitdaging.

Maar ja, mis ik weer lol, renoos, en een leuke attractie :p

Tot binnenkort :wink:

ps: de GTE is inmiddels voorzien van een "nieuwe" bumper en spatbord, alleen het grilletje nog spuiten.
Chrisv

Balen dat er toch nog zo'n kneuzen rondlopen...
some people are alive only because it's illegal to kill them
marco

way to go pat,cool voor je gte ,nou hopen hem anders volgende week eens te zien met nieuwe bumper en zo ,
greetz marco
Patrick L.

marco schreef:way to go pat,cool voor je gte ,nou hopen hem anders volgende week eens te zien met nieuwe bumper en zo ,
greetz marco
Grilletje net gespoten, vanmiddag nieuwe stootstrippen besteld voor de bumper, nu heb ik nog 2 mislampen nodig, ph2. Heeft iemand er nog liggen??
Zodra alles erop zit ga ik hem verkopen, helaas :(
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Morgenavond, vanaf een uurtje of 20.00 zijn Riel en ik weer van de partij bij de McDonalds...

Tot dan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
eat turbo-boost

Hey marco thomas hier me rood vijfje ziet er niet meer zo goed uit
RED FIVE BURNIN' ALIVE!!
eat turbo-boost

:p hier is ook nix te doen zeg patrick de groente en we bellen
RED FIVE BURNIN' ALIVE!!
marco

o o , nee he thomas,je hebt hem toch niet in puin gereden he ,pat info please
greetz marco
Patrick L.

Shit, is T een keer on-line, ben ik er niet :lol: .
Dat GTT-tje van Thomas geeft een tikkie gehad van een labiel vrouwke die het nodig vond om zonder te kijken achteruit te rijden, raakte daarbij de bumper, grille en rechterkoplamp van de GT. Jammer dus, bumper is wel heel, grille kan de prullenbak in, koplamp zit verdraaid schijnt nu de hemel in. Vrouw schuld, T. wachten op geld van de verzekering.

Ik kan er morgen dus niet zijn zit op me werk. Als het effe meezit kan ik er mischien een halfuurtje tussenuit piepen en kom ik snel ff langs, is toch om de hoek :wink:

Zat net ff de fotos`op het forum te bekijken van die meeting in Duitsland, mooie GTT/GTE`s daar zeg :D Ik krijg er nu al spijt van om mijn GTE weg te doen, krijg alweer leuke ideen als ik die plaatjes zie :p
Patrick

IM BAAAAAAAAAAAAAAACK!!!!!! :D :D :D :D
Patrick L.

Hey, welcome back!
Hoe was het gisteravond nog?
Wanneer gooi je dit modem tegen de muur :D
Patrick L.

Hallo Mestreech, is noch ene doa??
Rob

nog veul mie es ene (zoen 110.000 aandere :lol: )
marco

hhahaha ech wel mier es eine ,iech bin er ouch nog heur
Patrick L.

hoe was het gisteravond nog??
Gesloten