Ramen Blinderen
-
FoliaTech heeft alle kleuren van de regenboog folie, blauwspiegelend, groen, rood, zilver, etc.etc.etc. zelfs roze, geloof ik!
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Van foliatech ken ik de kleuren wel, die zijn (vind ik) alleen veel te fel, het moet wel een beetje rustig blijven en niet zo heel erg opzichtig. Dat zou niet bij mijn auto passen!
Toen ik mn GTT nog had heb ik ook eens alle ruiten beplakt behalve de voorruit. Leek echt superstrak. Moest toen 2 keer op politiebureau komen, uiteindelijk kwamen ze tot de conclusie dat het niet mocht op de voorste 2 zijruiten, er was een één of andere wet waarin stond dat er geen enkel voorwerp (dus ook geen folie) op de voorste ruiten mag (dus ook de zijruiten niet), de discussie die ik toen begon over wat het verschil nou is tussen folie of coaten (wat wel mag) werd besloten met: BETALEN (FL 180,-) OF ERAF HALEN......
:(
1 van jullie hier ook ervaringen mee?

Raar, mijn zijruiten zijn ook geblindeerd maar ik heb nooit problemen, ik wordt gemiddeld 5 keer per maand aanghouden en nooit zeggen ze er iets van, ze kijken wel of ze je kunnen zien zitten, want dat schijnt weer wel te moeten.
Misschien hebben we hier relaxe peliesie, da kan natuurlijk ook.
Misschien hebben we hier relaxe peliesie, da kan natuurlijk ook.
-
- Contacteer:
Das bekent,maar ze zitten daar een beetje mee te rommelen op 't ogenblik.
Dat beplakken ging toendertijd over stickers e.d ,eigenlijk geen folie.
Tot 30% wordt 't meestal toegelaten nu..
Gr.Barry
Dat beplakken ging toendertijd over stickers e.d ,eigenlijk geen folie.
Tot 30% wordt 't meestal toegelaten nu..
Gr.Barry

-
- Contacteer:
is goed, ik zie mark toch binnenkort voor mijn velgen die hij koopt en dan zou ik het ff bekijkenRay (Zonnebril) schreef:is goed michel. ik heb al contact gehad met Mark, die komt vrijdag naar de FNB, kan ik even een megane inspecteren. kijken naar de bolling van de ruiten. je kan me altijd mailen of PM-en, no problemo.Michel Meganefreak schreef:Ray, doe jij dat dus allemaal zelf met goede folie??
Zo ja, dan heb ik evt. wel interesse....ben op het moment coating rondom 30% of folie en alleen op de voorruit coating aan het overwegen namelijk
enne Barry: bij deze is onze "discussie" gesloten.

ik heb gisteren ook op een clio glasscoating geizen en het blijft erg mooi maar ook ernstig duur

Ik laat zeker nog ff van me horen!
dit klopt. er is een wet waar in staat dat er niks op de voorste zijruiten mag zitten. het ligt dus echt aan oom agent wat ie met je doet als ie je zite rijden met folie erop. mijn keuze is daarom ook gevallen op 35%, omdat je daar in 99 van de 100 gevallen gewoon mee wegkomt.Tim B. schreef:Toen ik mn GTT nog had heb ik ook eens alle ruiten beplakt behalve de voorruit. Leek echt superstrak. Moest toen 2 keer op politiebureau komen, uiteindelijk kwamen ze tot de conclusie dat het niet mocht op de voorste 2 zijruiten, er was een één of andere wet waarin stond dat er geen enkel voorwerp (dus ook geen folie) op de voorste ruiten mag (dus ook de zijruiten niet), de discussie die ik toen begon over wat het verschil nou is tussen folie of coaten (wat wel mag) werd besloten met: BETALEN (FL 180,-) OF ERAF HALEN......:(

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Omdat mijn zus nu een poosje hier is, ze woont nl. in Milaan, wil ik mijn achterruitjes van mijn gtt met folie blinderen.
Dit omdat ze ontwerpster is en vroeger bij een beletteringsbedrijf heeft gewerkt.
Ze is er wel handig mee iig.
Kun je die raampjes makkelijk eruit halen, of hoe moet je dit precies doen?
Thnx
Dit omdat ze ontwerpster is en vroeger bij een beletteringsbedrijf heeft gewerkt.
Thnx
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
Ah de raampjes zijn niet zo'n probleem.Chrisv schreef:Omdat mijn zus nu een poosje hier is, ze woont nl. in Milaan, wil ik mijn achterruitjes van mijn gtt met folie blinderen.
Thnx
De zij-achterruitten van een gtt lopen deze te bol om het op de manier van ...(naam ff kwijt) in een ander topic te doen?
Moet die folie eigenlijk op de binnen, of buitenkant? Buiten toch?
-
Binnenkant
Ik ga a.s. vrijdag mijn ramen laten folien. Rondom 50%.
Wil nog graag een beetje afscheiding tussen raam en auto zien omdat ik ook al een zwarte auto heb.
Ik ga a.s. vrijdag mijn ramen laten folien. Rondom 50%.
Wil nog graag een beetje afscheiding tussen raam en auto zien omdat ik ook al een zwarte auto heb.
-
Hmm toch wel, nee dacht dit omdat ik in een ander topic las dat het wel krasgevoelig is.Abel schreef:Volgens mij toch *echt* binnen
Dus d8 buiten.
-
Da's coaten.Chrisv schreef:Hmm toch wel, nee dacht dit omdat ik in een ander topic las dat het wel krasgevoelig is.Abel schreef:Volgens mij toch *echt* binnen
Dus d8 buiten.
folie snij je aan de buitenkant op maat, plakken doe je aan de binnenkant.
achterste zijruitjes moet je eruit halen, want je kan niet om die "houdertjes" van de uitzetijzers heen.
achterste zijruitjes moet je eruit halen, want je kan niet om die "houdertjes" van de uitzetijzers heen.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Oke dan.
Dan zal ik mijn zus eens aan het werk zetten haha
Trouwens zo'n zonnedakje bij een gtt is dit ook te doen? Aan de binnenkant zit ook al zon gatenspul wat de zon een beetje tegenhoudt volgensmij.
Weet niet of het eigenlijk kan, heb nog niet naar dat raampje gekeken eigenlijk.
Iemand gedaan?
(Wij hebben thuis ook zo'n harde blokjes van een of ander stof materiaal ofzo. Dit is ook voor beletteren enzo.
Dit lijkt me beter werken als zo'n plastic dingetje wat er bij zit....
Dan zal ik mijn zus eens aan het werk zetten haha

Trouwens zo'n zonnedakje bij een gtt is dit ook te doen? Aan de binnenkant zit ook al zon gatenspul wat de zon een beetje tegenhoudt volgensmij.
Weet niet of het eigenlijk kan, heb nog niet naar dat raampje gekeken eigenlijk.
Iemand gedaan?
(Wij hebben thuis ook zo'n harde blokjes van een of ander stof materiaal ofzo. Dit is ook voor beletteren enzo.
Zo dingetje heet een vilt-rakeltje, tis misschien makkelijk om de naam te weten als je opzoek gaat naar zo'n dingetje!Chrisv schreef:Oke dan.
Dan zal ik mijn zus eens aan het werk zetten haha![]()
Iemand gedaan?

Persoonlijk vin ik het een stuk lekkerder werken als een plastic rakel
-
Zo, vanmiddag samen met mijn zus de achterraampjes gedaan.
En t ziet er goed uit, zitten hier en daar wel wat puntjes op, ondanks het grondige reinigen en snelle plakwerk, maar dit is vrijwel niet te zien van buiten.
T viel eigenlijk wel mee opzich. (niet te vroeg juichen natuurlijk, maar ik denk dat het er wel op blijft zitten.
Van dat plastic dingetje wat je erbij kreeg krijg je wel krasjes op de folie. Dat was een minpuntje, maar dit zie je van buiten niet, van binnen met de zon erop wel een beetje, maarja
Verders ziet het er goed uit, zal hier wat foto's posten, maar dit duurt even want de batterijen zijn op.
Binnenkort denk ik ook voorzijruiten en achterruit doen, want vind het er wel vet uitzien opzich.
En t ziet er goed uit, zitten hier en daar wel wat puntjes op, ondanks het grondige reinigen en snelle plakwerk, maar dit is vrijwel niet te zien van buiten.
T viel eigenlijk wel mee opzich. (niet te vroeg juichen natuurlijk, maar ik denk dat het er wel op blijft zitten.
Van dat plastic dingetje wat je erbij kreeg krijg je wel krasjes op de folie. Dat was een minpuntje, maar dit zie je van buiten niet, van binnen met de zon erop wel een beetje, maarja
Verders ziet het er goed uit, zal hier wat foto's posten, maar dit duurt even want de batterijen zijn op.
Binnenkort denk ik ook voorzijruiten en achterruit doen, want vind het er wel vet uitzien opzich.