Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
mathijs

het kan ook aan het sensortje liggen die in je carterpan geschroefd zit met twee stekkertjes eraan.
misschien is die sensor niet goed meer.
waar het ook aan kan liggen is dat ijzeren schotelvormige sensor die achter je radiateur tegen je blok aan zit met twee stekkertjes eraan. :)
Anonymous

Bij de mijne zit er net een nieuwe turbo, koppeling en steekassen op.
en toen ik gisteren van rotterdam kwam gebon men lampje van men accu ineens vaak te branden en toen ik thuis kwam en stond stationair te draaien viel ineens men oliedruk weg en ging de meter op en neer.
Maar als ik hem start blaast ie er ineens een hoop rook uit dus ik neem aan men zuigerveren, of klepveren zoiezo al versleten waren.
maar intercooler schoongemaakt en zo trubo alles in orde.
Toen ik hem startte maakt ie ineens rare knarsende en tikkende geluiden ik denk dat het men lagerschalen zijn, oliepomp of zo.
en wie kan me hierbij helpen.
Dringend!!! Dus dat wordt vrijdag geen bodegraven, ik heb net nieuwe velgen besteld en die kosten al 1400 euro en nu dit weer!
wie ken me helpen! Roaddevil_R5turboéhotmail.com of Smurfke@pandora.be

Groetjes wendy, (paarse 5 gtt, purple tornado)[/code]
Anonymous

Sorry voor de spelfoutjes ben helemaal van slag!
Roaddevil_R5turbo@hotmail.com
Ik voel me beetje kut nu! :(
Groetjes wendy
RickGT TURBO
Contacteer:

mathijs schreef:het kan ook aan het sensortje liggen die in je carterpan geschroefd zit met twee stekkertjes eraan.
misschien is die sensor niet goed meer.
waar het ook aan kan liggen is dat ijzeren schotelvormige sensor die achter je radiateur tegen je blok aan zit met twee stekkertjes eraan. :)
Heeft iemand hier een foto van of een blok foto met een pijltje er op ofzo. Want ik kan deze dus niet vinden?
Drive it like you stole it
Chrisv

Je kunt deze gebruiken:

web.onetelnet.nl/~chrisvollenberg/8
web.onetelnet.nl/~chrisvollenberg/9
web.onetelnet.nl/~chrisvollenberg/10

Kweet niet of het hierop te zien is, maar dat kan iemand hier wel zien :)
some people are alive only because it's illegal to kill them
Calle

Op je carterpan zitt de oliePEILmeter, die doet alleen zijn werk als je net je contact aanzet. De olieDRUKmeter zit aan de voorkant van je blok achter de radiator, waar de oliedrukslang naar de turbo aangesloten zit. De olie komt hier door een soort hol boutje het blok uit en gaat dan schuin naar boven richting turbo en onderaan zit de oliedrukmeter op het zelfde boutje. Door een beetje lekkage op de turbo-olieslang bij mij doet de meter het ook niet optimaal, maar dat ga ik binnenkort eens schoonmaken of vervangen. Mocht je het willen losmaken, houdt er dan rekening mee dat er uit de leiding naar de turbo nog een hoop olie uit kan komen die je er liever in laat zitten, dan staat je turbo niet direct droog als je hem weer start.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Leuk dat 'mijn' topic na een dik jaar weer naar boven is gehaald! :D
Calle

Tsja dat kun je zo eens hebben met de search engine. :)
Plaats reactie