Ramen Blinderen
let op:
je rekent van buiten naar binnen kijkend.
bij 20% wordt dus 80% van het zicht ontnomen. en het ligt dus aan de kwaliteit van de folie hoe je van binnen naar buiten kijkt, ik heb op me achterruit ook 20% en ik zie alles gewoon, zelfs snachts. tis net of je een zonnebril op hebt.
je rekent van buiten naar binnen kijkend.
bij 20% wordt dus 80% van het zicht ontnomen. en het ligt dus aan de kwaliteit van de folie hoe je van binnen naar buiten kijkt, ik heb op me achterruit ook 20% en ik zie alles gewoon, zelfs snachts. tis net of je een zonnebril op hebt.
Immer wieder die verdammte Holländer
Ik moet ook nog naar het Toilet, kan het misschien voor 12 uur SVEN ??Sven 5 Alpine Turbo schreef:
CUT THE BULLSHIT
PRAAT GEEN POEP,ANDERS KOM IK JOU PERSOONLIJK FF IN JE BEK SCHIJTEN
met vriendelijke groet SVEN

-
- Contacteer:
Ik en misschien gek,maar ik zie 't echt niet over1 komen met mijne ...Ik heb ook 20% ...Kan je bijna niet meer naar binnen koekeloeren!!
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/blackray3.jpg[/img]
Gr.Barry

[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/blackray3.jpg[/img]
Gr.Barry

la lieve schat, maar je kijkt nu op volle dag in het volle licht recht door de auto heen, ik bedoel hiermee te zeggen dat het ook nog uitmaakt onder welke hoek je kijkt, hoe de lichtval is en zelfs de kleur van je interieur.
maar volgens mij wil je gewoon horen dat je jouwe donkerder is als de mijne, en dat is ook zo.
maar volgens mij wil je gewoon horen dat je jouwe donkerder is als de mijne, en dat is ook zo.
-
- Contacteer:
Zeg dat dan !
VOlgens mij klooten ze maar wat aan met die gradaties,want ik heb echt geen 5% ....
Moii ,mooi,ik heb er voor zo'n 2000E audio inliggen,en daar wou ik nog ffies langer van genieten !!
Gr.Barry

VOlgens mij klooten ze maar wat aan met die gradaties,want ik heb echt geen 5% ....
Moii ,mooi,ik heb er voor zo'n 2000E audio inliggen,en daar wou ik nog ffies langer van genieten !!

Gr.Barry

is goed michel. ik heb al contact gehad met Mark, die komt vrijdag naar de FNB, kan ik even een megane inspecteren. kijken naar de bolling van de ruiten. je kan me altijd mailen of PM-en, no problemo.Michel Meganefreak schreef:Ray, doe jij dat dus allemaal zelf met goede folie??
Zo ja, dan heb ik evt. wel interesse....ben op het moment coating rondom 30% of folie en alleen op de voorruit coating aan het overwegen namelijk

enne Barry: bij deze is onze "discussie" gesloten.

-
- Contacteer:
"T was me een genoegen,weer wat geleerd,en hopelijk een aantal mensen die willen gaan plakken meegelezen:gewoon naar ray gaan !
gr.Barry

gr.Barry

-
Ik ga nl. ook naar Ray, weet alleen nog niet precies wat ik erop wil hebben..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
Ik heb de afspraak ook al met Ray gemaakt... ga ook nar hem voor het folie....
-
- Contacteer:
Kan iemand me uitleggen waarom dit is? Heeft dit iets met veiligheid enzo te maken? Want ik zou het liefst alle ramen dus echt pikzwart willen hebben. Dus inderdaad 5% ofzoRay (Zonnebril) schreef:over folie en politie:
mij is uitgelegd dat het acceptabel is voor de smurfen als ze je nog kunnen zien zitten grijnzen als ze met veel pijn en moeite je ingehaald hebben om je een bon te geven.
35% is op het randje, 20% is gewoon te donker. Het ligt ook aan de bui van oom agent, dus het is ten alle tijde gewoon at own risk als je gaat folieen.
Enne.... het is zelf goed te doen hoor, ik heb nu de juiste tools en de juiste handelingen geleerd.
Voor reserveringen en prijzen kun je mailen of PM-en.
Drive it like you stole it
-
Veiligheid, miereneukwetgeving etc. als mensen jou niet kunnen zien zitten is er geen oogcontact en is er dus meer onzekerheid in het verkeer.. Ik vind het ook prettiger als ik fietsers in de ogen kan aankijken voordat ik ze van het fietspad afrijdt 

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Hee Ray, als je het te druk krijgt met plakken wil ik je best helpen
-
- Contacteer:
Kwil nie moelijk overkomen hoor maar nu haal je twee mensen door elkaar ben ik bang, ik heb het door die belg laten doen en hij niet volegns mij en nee ik heb het nie ook nog eens bij een pro laten doen voor 300 eur want het zit er nu netjes op (vind ik) maar dat maakt nie zo veel meer uit want ik heb mijn wagen vanacht de &%$&*^% in geredenO o vind je het nou echt zo erg dat je het zelf niet kan? Of ging het vreselijk fout met die belg en jou kar, moest je toen bij een prof 300Euro betalen maar durf je het tegen niemand te vertellen. :-*

-
Is er ergens een site waar prijzen staan van zo'n rollen?
Mijn zus is heel handig met die dingen en als ze in de zomer een keer terug komt uit milaan dan mag ze dat voor mij gaan doen als die rollen niet te duur zijn
Mijn zus is heel handig met die dingen en als ze in de zomer een keer terug komt uit milaan dan mag ze dat voor mij gaan doen als die rollen niet te duur zijn

some people are alive only because it's illegal to kill them
-
- Contacteer:
zo'n rol kost iets van 14 eur bij een autozaakje en die is dan 50 cm bij 300 cm
-
Heeft iemand ervaring met zo'n rollen?Hooliead schreef:zo'n rol kost iets van 14 eur bij een autozaakje en die is dan 50 cm bij 300 cm
Kun je uit zo'n rol je hele gtt eruit halen? moet lukken achterraam heb ik toch zon rolding.
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
denk aan kwaliteitsverschil!!!Hooliead schreef:zo'n rol kost iets van 14 eur bij een autozaakje en die is dan 50 cm bij 300 cm

Als je nou goeie blinderingsfolie wil zou ik het vragen bij een sign(beletterings)bedrijf, ik zou alleen niet weten wat het kost!
-
geloof al snel het dubbele of driedubbele van 'AutoStyle' folie :-*Thijs RSI schreef:Als je nou goeie blinderingsfolie wil zou ik het vragen bij een sign(beletterings)bedrijf, ik zou alleen niet weten wat het kost!
Maar dat is wel een stukkie betere kwaliteit dan "autostyle" folieRobert dB. schreef:geloof al snel het dubbele of driedubbele van 'AutoStyle' folie :-*Thijs RSI schreef:Als je nou goeie blinderingsfolie wil zou ik het vragen bij een sign(beletterings)bedrijf, ik zou alleen niet weten wat het kost!
die auto-style folie is echt crap! ik heb het verschil gezien op die cursus en ik dacht eerst van jawoor, heb je er weer een met ze verkooppraatjes... maar er zit wel degelijk verschil in. als ik de folie voor je bestel, kost het zeker wat meer dan die blèrf uit de autostyle, maar dit is soepeler, makkelijk te vervormen en het krast niet. last but not least, het kan er ook simpel weer afgehaald worden, en daar heb ik wel eens heel andere verhalen over gehoord!!
-
- Contacteer:
Ik heb die autostylefolie erop,'t schijnt moelijker te plakken te zijn.Qua uiterlijk ziet 't 'r gewoon super uit hoor.
Foliatec & 3M leveren goede folie,schijnt dan ook vaak met minder of helemaal geen delingen te hoefen.
Tegenwoordig is er ook folie wat al kant en klaar op maat is gesneden voor de auto.
Gr.Barry
Foliatec & 3M leveren goede folie,schijnt dan ook vaak met minder of helemaal geen delingen te hoefen.
Tegenwoordig is er ook folie wat al kant en klaar op maat is gesneden voor de auto.
Gr.Barry

nooooooooit nemen kant en klare folie.... hoe moet het met ramen die in rubbers hangen?? voor het mooiste resultaat haal ik die er het liefst uit en daarna de rubbers er weer overheen.... maar denk jij dat daar rekening mee gehouden is?? en hoe moet ik op maat gesneden folie naar de ruit gaan vervormen??? dat gaat nooit passen!!RUBBERBURNER schreef:Ik heb die autostylefolie erop,'t schijnt moelijker te plakken te zijn.Qua uiterlijk ziet 't 'r gewoon super uit hoor.
Gr.Barry
-
- Contacteer:
Geen idee,hoe 't eruitziet.
Bij mij drukten ze de onderste raamrubbers in,en dat moet zo een weekie blijven zitten...
Kant en klaar zal ook wel weer Xtra kosten .
gr.barry
Bij mij drukten ze de onderste raamrubbers in,en dat moet zo een weekie blijven zitten...
Kant en klaar zal ook wel weer Xtra kosten .
gr.barry

-
- Contacteer:
Je moet gewoon je raam eruit halen en dan met water aan de gang gaan. Zogoauw je je raam hebt ondaan van het vuil doe je je folie er overheen en met een raamwisser proberen het water/lucht eruit te halen. Hierna pas op maat snijden en laten drogen.
Ik heb iemand het eens zien doen en het resultaat was heel mooi. Was gewoon met die foliatech rotzooi
Ik heb iemand het eens zien doen en het resultaat was heel mooi. Was gewoon met die foliatech rotzooi

-
- Contacteer:
Zijramen gaan er ect niet uit met plakken hoor,veeeels te veel werk ! Tijd = geld.
Foliatec is geen troep hoor,das 1 van de duurdere merken ..
Gr.barry
Gr.barry

Hou anders nou ff je mond wijsneus. Ik word je nou zatRUBBERBURNER schreef:Zijramen gaan er ect niet uit met plakken hoor,veeeels te veel werk ! Tijd = geld.
Gr.barry

-
- Contacteer:
hahaha!!!Denk dat ray dit bevestigd ...
en ga het nu eens zelf doen?Martijnberk schreef:Je moet gewoon je raam eruit halen en dan met water aan de gang gaan. Zogoauw je je raam hebt ondaan van het vuil doe je je folie er overheen en met een raamwisser proberen het water/lucht eruit te halen. Hierna pas op maat snijden en laten drogen.
-
ach Ray, laat ze maar prutsen...wij (lees:jij) weten wel beter!
iddRobert dB. schreef:ach Ray, laat ze maar prutsen...wij (lees:jij) weten wel beter!

bedankt trouwens dat je even de naam van het topic veranderd hebt van aa--->a

-
- Contacteer:
Als ik die clio van je zie
heb ik het volste vertrouwen dat we die megane
van mij ook behoorlijk kunnen omtoveren
heb ik het volste vertrouwen dat we die megane
van mij ook behoorlijk kunnen omtoveren

-
- Contacteer:
Ray wordt zo nog eens miljonairNick schreef:Ik heb de afspraak ook al met Ray gemaakt... ga ook nar hem voor het folie....

Vrijdag ben je er he Ray ???
Gr, Mark
*die-zn-pruts-megane-eens-moet-wassen*
Ik heb op automaxx een BMW 3 coupe gezien met een folie die licht spiegelend was en met een groene gloed er overheen, en aangezien ik zelf een groene auto heb lijkt me dat wel mooi. Zou jij die folie ook kunnen leveren Ray, of heb jij alleen maar zwarte folie? Ik denk niet dat zwart bij mij zo mooi is omdat het een cabrio is, geen idee hoe dat eruit gaat zien met de kap open.......
Ow ja, het gaat dus in dit geval alleen over de zijruiten, want een plastic achterruitje is natuurlijk niet te plakken
Ow ja, het gaat dus in dit geval alleen over de zijruiten, want een plastic achterruitje is natuurlijk niet te plakken

-
Ja Ray kan volgens mij ook groen folie leveren. Ik heb hem daar wel over gehoord.