We hebben vanmiddag een testrondje gemaakt, wat een trekkracht zeg, ongelooflijk.
Ik heb ook foto's maar heb zelf geen webspace, kan iemand ze ervoor mij misschien opzetten ?

Hij heeft wel een lichte drank verslaving, maar het valt mee en je kunt het op de boordcomputer in de gaten houden.Bart V schreef:zo'n 21 heeft toch wat he, mooi apparaat, zul je vast veel plezier aan beleven.
Alleen volgens mij blijf je tanken met zo'n ding.
Greetz
verhouding atmosferische en turbo, is de turbo normaal de zuinigste, kwestie zelfde pk's he.Mark G schreef:Haal die turbo eruit.. dat scheelt een stuk in verbruik
klopt heb ikook eens me gereden komt in feite van de Bert van stabroek doorverkocht aan een Limburger zo tot bij jeroenZeeuw schreef:Krijg nou wat, ik ken deze. Is een tijdje in onderhoud geweest in Essen, belgie.
Frank schreef:Er kan maximaal 205-40-17 onder een 21.
Je hebt dan dezelfde omtrek als orgineel.
Weet je wel zeker dat je hem wilt verlagen??.
4 cm zal geen probleem zijn maar schaf wel een niergordel aan.
Kan daar weer tegenover zetten dat je eigenlijk ook [bold]NOOIT[/bold] naar Renault moet gaan. Dan weet je bij voorbaad al dat je genaaid wordt.Roy (Signaalkabel) schreef:Wat je ook doet je moet die draadeinden die op je spuitstuk zitten NOOIT afzagen. Die dingen zijn echt onwijs duur bij Renault. Iets van 185 euro voor 4 draadeinden plus moeren![]()
En ik vind persoonlijk dat je beter naar Turbo hoet kunt gaan in plaats van Turbo world maar dit zijn mijn ervaringen.
moet toch wel lukken Jeroen? Of ga je er stiekem in rijden??Roy (Signaalkabel) schreef:Strak bakkie man![]()
Hou hem heel.