Auto-Maxx verslag - Foto's - Movies

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ron RS schreef: ja we hebben overal een beetje rondgekeken.Ook bij jou clio :D Ziet er strak uit.

Het is jammer dat ik nog niet zoveel mensen ken,maar dat komt nog wel.Volgende keer beter.
Dank je, Dank je, ik doe mŽn best
Dan hoop ik je binnenkort weer op de volgende meeting te spreken.
(Heb ik weer wat nieuws :D )
Cleaned Style
Projecttopic
Anonymous

Rasit.. schreef:ohh dus ik heb al een nummer sinds 13-6-2002, nu nog kunnen inloggen :)
vanavond..
rasit..

dank je wel meneer :D
Anonymous

Tom schreef:zou idd kunnen kloppen, maar het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat je pas een lidmaatschaps nummer krijgt NA betaling.
Nee, bij je aanmelding via internet koppeld het systeem automatisch een lidnummer aan de aanmelding.. die activeer ik bij betaling.

Als je jezelf in januari hebt ingeschreven en vandaag betaald kan je bijvoorbeeld lidnummer 20 krijgen ofzo..

Ik weet het, is niet logisch.. maar wel makkelijk voor mij.
edwinvr
Contacteer:

Ron RS schreef:Het was wel de bedoeling om vroeger te komen maar dat op staan valt toch nog zwaar tegen.
hahaha, voor jou en frank wel... kan ook nix met die jongens afspreken he :wink: :lol: :D
catrinus

Steven(ventieldopje) schreef:
Jah volgende x gaan we zo het hele veld over, dan gaan we alles becommentariseren (ben ik erg goed in 8) ) En daarna nog ff gummen ;)
Gaan we doen. Heb dubbel gelegen door dat commentaar van jou. Verder was het wel leuk toe we ff gingen gummen bij de golfbaan. Moest je al die mensen zien toe wij knallend voorbij kwamen :lol: :lol: Weg hole in one :lol: :lol:
There will be plenty of time to rest when your dead
Steven
Car: M536

Hehe dat was zeker vet :lol:

Rotondes zijn ook leuk ;)

Kep je btw niet meer gezien om 5 uur, toen ik terugkwam van sexflags, anders hadden we nog een afscheidsronde kunnen houden :)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

zo *zucht*

ik ben klaar met alle foto's scannen, nummerborden verwijderen en uploaden. http://www.d2k.nl/ en de rest wijst zichzelf
-Ray-
Contacteer:

BartK (Adrenalin) schreef:Het was zeker een te gek weekeind. Voor mij was het 100% geslaagd!!! Mede dankzij de RTCŽers :wink: .
AYS :)
Immer wieder die verdammte Holländer
-Ray-
Contacteer:

catrinus schreef:ik weet wel dat aanmaak vloeistof voor de bbq + een burnout met een golf erg bruut is :p. En die swift die nog ff overschakeld bij de burnout was ook bruut. Heb een filmpje van een kwartier gemaakt en heb me vreselijk bescheurd. Vooral toen steven vreselijk gaaf commentaar gaf bij een gtt :wink:. Al met al was het zeer gaaf op automaxx en hopelijk komt er snel weer een krepeer weekend (edit:campeer :wink: )
zien zien zien

wanneer denk je m online te hebben??? 8)
catrinus

Hehe dat was zeker vet

Rotondes zijn ook leuk

Kep je btw niet meer gezien om 5 uur, toen ik terugkwam van sexflags, anders hadden we nog een afscheidsronde kunnen houden

ik was net weg met 2 jongens uit appingedam. We hebben het grasveld bij six flags nog ff omgeploegd :D . En rotondes zijn zeker leuk :D. Net zo leuk als burn-outs voor onze kamp. Volgende keer gaan we weer ff gummen.
catrinus

Ray (Zonnebril) schreef:
catrinus schreef:ik weet wel dat aanmaak vloeistof voor de bbq + een burnout met een golf erg bruut is :p. En die swift die nog ff overschakeld bij de burnout was ook bruut. Heb een filmpje van een kwartier gemaakt en heb me vreselijk bescheurd. Vooral toen steven vreselijk gaaf commentaar gaf bij een gtt :wink:. Al met al was het zeer gaaf op automaxx en hopelijk komt er snel weer een krepeer weekend (edit:campeer :wink: )
zien zien zien

Ik zou niet weten hoe dat moet. Hep ook geen digitale camera helaas. Zal het wel op video zetten zodat we hem kunnen bekijken bij de volgende meeting.
-Ray-
Contacteer:

Steven(ventieldopje) schreef:En stickers plakken is echt humor, zelfs Ray-anti-sticker had op het gegeven moment de smaak te pakken in 6-flags :)

Tis ook een uitstekende kliko-versiering of voor op borden, winkelwagentjes, speelhelikopters bij de supermarkt, wc's, botsauto's, feestenten, achtbanen, etc. en natuurlijk onder vooruiten :)
wildwaterbanen bruggetjes stoelen ende banken zweefmolens bla bla bla :lol:
-Ray-
Contacteer:

catrinus schreef:
Ray (Zonnebril) schreef:
zien zien zien

Ik zou niet weten hoe dat moet. Hep ook geen digitale camera helaas. Zal het wel op video zetten zodat we hem kunnen bekijken bij de volgende meeting.
met een pinnacle-set. ik moet ook nog steeds zo'n pakketje kopen, alleen tijd+geld, tsja blijft een instabiele faktor.... ;)
Marcel B.

catrinus schreef:
Ray (Zonnebril) schreef:
zien zien zien

Heb hier een TV-kaart, kan ik gewoon me tv kabel in proppa, maar ook videocamera's aansluiten en dergelijke
Don't walk the grass... smoke it
Mark G
Contacteer:

Inderdaad... zo deed ik het vroeger ook...
Gewoon een TV-kaartje kopen van een paar Euro en dan maar capturen.. werkt perfect..
Steven

catrinus schreef: ik was net weg met 2 jongens uit appingedam. We hebben het grasveld bij six flags nog ff omgeploegd :D . En rotondes zijn zeker leuk :D. Net zo leuk als burn-outs voor onze kamp. Volgende keer gaan we weer ff gummen.
Goezo

En dat gaan we zeker doen, als je geen mooie GT hebt moet je er maar een hoop fun mee maken :)

Zal voor volgende x een betere toeter monteren, kunnen we een beetje orde houden op de wegen :lol:
-Ray-
Contacteer:

hahaha ipv die verkouden eend onder de kap?? ;)
Steven

Hehe juist, die eend is bijna dood, hij ratelt alleen nog wat als je em electrocuteerd.

Tijd voor een nieuwe en gezonde eend :)
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Dit weekend is weer een weekend geweest die heel lang bij mij zal na leven,echt vet vet vet.......gezellig.

ik ga zo snel mogelijk de foto's ontwikelen en online zeten.

op naar de volgende keer

greetZ
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
jeroen.k

pfff, denk je ff een paar fotoos online te zetten kapt mn i-net ermee! :(

maja, hij doet het weer! Mijn 1e rolletje van 15 fotoos bij Automaxx!

http://www.home.zonnet.nl/joenie/automa ... maxx01.htm
jeroen.k

en toen het 1e rolletje vol was kwam ik bij de stand van RTC!!! Daar ging het tweede rolletje!

http://www.home.zonnet.nl/joenie/automa ... maxx02.htm

edit: behalve renaults ook maar ff de dames op de foto gezet! :D ACT: Babe chat topic????
Laatst gewijzigd door jeroen.k op ma 1 jul 2002 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Roy
Moderator

Mooie foto's Jeroen. :)
5 GT Turbo '88 GT5
-Ray-
Contacteer:

idd, enne, lang leve de adsl!! :)
jeroen.k

ja die van het tweede rolletje is wat lullig voor de isdn of 56k users ja
Gunther

Mooie foto's allemaal, moet daar een bangelijk leuke boel geweest zijn, maar weet er soms iemand wat er juist fout is gelopen aan dienen tiep zijnen Corvette??? Wat er er juist uit zijn motor gaan vliegen is??
Hoge bomen vangen...geen konijnen
-Ray-
Contacteer:

James schreef:Mooie foto's allemaal, moet daar een bangelijk leuke boel geweest zijn, maar weet er soms iemand wat er juist fout is gelopen aan dienen tiep zijnen Corvette??? Wat er er juist uit zijn motor gaan vliegen is??
mij is ten gehore gekomen dat ze NOS tank ontploft is....
Steven

jeroen.k schreef:ja die van het tweede rolletje is wat lullig voor de isdn of 56k users ja
Jeroen, wat vet dat je mijn GT 2-tone (in niet al te beste staat) op de foto hebt gezet!

Dat had ik nou niet verwacht, thnx man! :)
jeroen.k

jeroen.k schreef:ja die van het tweede rolletje is wat lullig voor de isdn of 56k users ja
Jeroen, wat vet dat je mijn GT 2-tone (in niet al te beste staat) op de foto hebt gezet!

Hehehe, zat een RTC-raamsticker op, dus ik kon niet anders! :p
Marcel dLC

Ray (Zonnebril) schreef:
James schreef:Mooie foto's allemaal, moet daar een bangelijk leuke boel geweest zijn, maar weet er soms iemand wat er juist fout is gelopen aan dienen tiep zijnen Corvette??? Wat er er juist uit zijn motor gaan vliegen is??
mij is ten gehore gekomen dat ze NOS tank ontploft is....
Z'n fles zelf was nog wel heel hoor, maar hij had waarschijnlijk backfire met z'n NOS
-Ray-
Contacteer:

jeroen.k schreef:

die zitten er bij mij ook op...... of moet je het derde rolletje ook nog doen?? ;)
jeroen.k

Ray (Zonnebril) schreef:
jeroen.k schreef:

die zitten er bij mij ook op...... of moet je het derde rolletje ook nog doen?? ;)
Nee sorry, ik had maar twee rolletjes en kwam er te laat achter dat ik nog maar twee foto's over had...en ik wou perse mn eigen auto erbij en die dames van de promotie! :D

desalniettemin, erg mooie auto Ray! Ik moest eerst goed kijken of het nog wel een 1.4 was! :p , maar ja sorry dak dr geen foto van heb genomen...volgende keer beter! :D
RUBBERBURNER
Contacteer:

Leuk om jullie cluppie eens te zien,en natuurlijk lache met de gitarist (alipeturbo?).
Kvond 't ook supergezellig !!!
Hebben jullie ook eens die opschepper swift kunnen zien die 215 loopt (durf 't niet te zeggen,maar ik heb 220gered op de afsluitdijk pal voor de wind,hahaha).

DIT MOETEN WE VAKER DOEN !!!!Gr.Barry :)
catrinus

catrinus schreef: ik was net weg met 2 jongens uit appingedam. We hebben het grasveld bij six flags nog ff omgeploegd :D . En rotondes zijn zeker leuk :D. Net zo leuk als burn-outs voor onze kamp. Volgende keer gaan we weer ff gummen.
Goezo

En dat gaan we zeker doen, als je geen mooie GT hebt moet je er maar een hoop fun mee maken :)

Zal voor volgende x een betere toeter monteren, kunnen we een beetje orde houden op de wegen :lol:
Ik zal de volgende keer ook een betere toeter monteren. Na 16jaar electroshocks is de toeter niet zo fris meer. En de volgende keer wil ik wel weer mee winkelen :D . Heb nog nooit zo gelachen met boodschappen doen :lol:
Nick (germanstyle)

He Rubberburner ... wat een site heb jij zeg .... met die 10 pop-ups die elke keer verschijnen als ik naar een andere pagina op je site ga :(
Plaats reactie