Steven(ventieldopje) schreef:
Jah volgende x gaan we zo het hele veld over, dan gaan we alles becommentariseren (ben ik erg goed in ) En daarna nog ff gummen
Gaan we doen. Heb dubbel gelegen door dat commentaar van jou. Verder was het wel leuk toe we ff gingen gummen bij de golfbaan. Moest je al die mensen zien toe wij knallend voorbij kwamen Weg hole in one
There will be plenty of time to rest when your dead
catrinus schreef:ik weet wel dat aanmaak vloeistof voor de bbq + een burnout met een golf erg bruut is . En die swift die nog ff overschakeld bij de burnout was ook bruut. Heb een filmpje van een kwartier gemaakt en heb me vreselijk bescheurd. Vooral toen steven vreselijk gaaf commentaar gaf bij een gtt . Al met al was het zeer gaaf op automaxx en hopelijk komt er snel weer een krepeer weekend (edit:campeer )
Kep je btw niet meer gezien om 5 uur, toen ik terugkwam van sexflags, anders hadden we nog een afscheidsronde kunnen houden
ik was net weg met 2 jongens uit appingedam. We hebben het grasveld bij six flags nog ff omgeploegd . En rotondes zijn zeker leuk . Net zo leuk als burn-outs voor onze kamp. Volgende keer gaan we weer ff gummen.
catrinus schreef:ik weet wel dat aanmaak vloeistof voor de bbq + een burnout met een golf erg bruut is . En die swift die nog ff overschakeld bij de burnout was ook bruut. Heb een filmpje van een kwartier gemaakt en heb me vreselijk bescheurd. Vooral toen steven vreselijk gaaf commentaar gaf bij een gtt . Al met al was het zeer gaaf op automaxx en hopelijk komt er snel weer een krepeer weekend (edit:campeer )
zien zien zien
wanneer denk je m online te hebben???
Ik zou niet weten hoe dat moet. Hep ook geen digitale camera helaas. Zal het wel op video zetten zodat we hem kunnen bekijken bij de volgende meeting.
Steven(ventieldopje) schreef:En stickers plakken is echt humor, zelfs Ray-anti-sticker had op het gegeven moment de smaak te pakken in 6-flags
Tis ook een uitstekende kliko-versiering of voor op borden, winkelwagentjes, speelhelikopters bij de supermarkt, wc's, botsauto's, feestenten, achtbanen, etc. en natuurlijk onder vooruiten
wildwaterbanen bruggetjes stoelen ende banken zweefmolens bla bla bla
zien zien zien
Ik zou niet weten hoe dat moet. Hep ook geen digitale camera helaas. Zal het wel op video zetten zodat we hem kunnen bekijken bij de volgende meeting.
met een pinnacle-set. ik moet ook nog steeds zo'n pakketje kopen, alleen tijd+geld, tsja blijft een instabiele faktor....
zien zien zien
Heb hier een TV-kaart, kan ik gewoon me tv kabel in proppa, maar ook videocamera's aansluiten en dergelijke
catrinus schreef:
ik was net weg met 2 jongens uit appingedam. We hebben het grasveld bij six flags nog ff omgeploegd . En rotondes zijn zeker leuk . Net zo leuk als burn-outs voor onze kamp. Volgende keer gaan we weer ff gummen.
Goezo
En dat gaan we zeker doen, als je geen mooie GT hebt moet je er maar een hoop fun mee maken
Zal voor volgende x een betere toeter monteren, kunnen we een beetje orde houden op de wegen
Mooie foto's allemaal, moet daar een bangelijk leuke boel geweest zijn, maar weet er soms iemand wat er juist fout is gelopen aan dienen tiep zijnen Corvette??? Wat er er juist uit zijn motor gaan vliegen is??
James schreef:Mooie foto's allemaal, moet daar een bangelijk leuke boel geweest zijn, maar weet er soms iemand wat er juist fout is gelopen aan dienen tiep zijnen Corvette??? Wat er er juist uit zijn motor gaan vliegen is??
mij is ten gehore gekomen dat ze NOS tank ontploft is....
James schreef:Mooie foto's allemaal, moet daar een bangelijk leuke boel geweest zijn, maar weet er soms iemand wat er juist fout is gelopen aan dienen tiep zijnen Corvette??? Wat er er juist uit zijn motor gaan vliegen is??
mij is ten gehore gekomen dat ze NOS tank ontploft is....
Z'n fles zelf was nog wel heel hoor, maar hij had waarschijnlijk backfire met z'n NOS
jeroen.k schreef:ja die van het tweede rolletje is wat lullig voor de isdn of 56k users ja
Jeroen, wat vet dat je mijn GT 2-tone (in niet al te beste staat) op de foto hebt gezet!
Dat had ik nou niet verwacht, thnx man!
Hehehe, zat een RTC-raamsticker op, dus ik kon niet anders!
die zitten er bij mij ook op...... of moet je het derde rolletje ook nog doen??
Nee sorry, ik had maar twee rolletjes en kwam er te laat achter dat ik nog maar twee foto's over had...en ik wou perse mn eigen auto erbij en die dames van de promotie!
desalniettemin, erg mooie auto Ray! Ik moest eerst goed kijken of het nog wel een 1.4 was! , maar ja sorry dak dr geen foto van heb genomen...volgende keer beter!
Leuk om jullie cluppie eens te zien,en natuurlijk lache met de gitarist (alipeturbo?).
Kvond 't ook supergezellig !!!
Hebben jullie ook eens die opschepper swift kunnen zien die 215 loopt (durf 't niet te zeggen,maar ik heb 220gered op de afsluitdijk pal voor de wind,hahaha).
catrinus schreef:
Goezo
En dat gaan we zeker doen, als je geen mooie GT hebt moet je er maar een hoop fun mee maken
Zal voor volgende x een betere toeter monteren, kunnen we een beetje orde houden op de wegen
Ik zal de volgende keer ook een betere toeter monteren. Na 16jaar electroshocks is de toeter niet zo fris meer. En de volgende keer wil ik wel weer mee winkelen . Heb nog nooit zo gelachen met boodschappen doen