Auto-Maxx verslag - Foto's - Movies
-
Het was zeker een te gek weekeind. Voor mij was het 100% geslaagd!!! Mede dankzij de RTCŽers
.
Wie doet nou zoiets!! Echt schandalig!!!ed_pret schreef:inderdaad was echt topstand van rtc! Zag uiteraard veel bekende auto's!! Heb helaas maar 2 rondjes kunnen maken over het veld omdat ik een sixflags-aanhang hadMa was wel blij ff rondgeneusd te hebben !!
Bedankt voor de rtc sticker! (zag er in six flags eentje geplakt tegen een paal)

Ik ging ff ontbijten en tanken in Elburg maar ook daar zag ik overal RTC stickersstephan schreef:Wie doet nou zoiets!! Echt schandalig!!!ed_pret schreef:inderdaad was echt topstand van rtc! Zag uiteraard veel bekende auto's!! Heb helaas maar 2 rondjes kunnen maken over het veld omdat ik een sixflags-aanhang hadMa was wel blij ff rondgeneusd te hebben !!
Bedankt voor de rtc sticker! (zag er in six flags eentje geplakt tegen een paal)

5 GT Turbo '88 GT5
Ik ging weer terug naar den haag en ik zag ze niet meer overal.Roy (Signaalkabel) schreef: Ik ging ff ontbijten en tanken in Elburg maar ook daar zag ik overal RTC stickers![]()
je mist ze gewoon, vanavond me huis maar eens onderplakken.
-
ja heb ik ook gedaan Paul...als ik naar huis rij kom ik ze overal tegenPloegah schreef:Ik ging weer terug naar den haag en ik zag ze niet meer overal.Roy (Signaalkabel) schreef: Ik ging ff ontbijten en tanken in Elburg maar ook daar zag ik overal RTC stickers![]()
je mist ze gewoon, vanavond me huis maar eens onderplakken.

We gaan zorgen dat je ze alsnog zo snel mogelijk krijgt ron, en nogmaals sorry natuurlijk.
We zullen het maar even moeten wijten aan onwennigheid met merchandise-logistiek ...
We zullen het maar even moeten wijten aan onwennigheid met merchandise-logistiek ...
there is no spoon.
ik weet wel dat aanmaak vloeistof voor de bbq + een burnout met een golf erg bruut is
. En die swift die nog ff overschakeld bij de burnout was ook bruut. Heb een filmpje van een kwartier gemaakt en heb me vreselijk bescheurd. Vooral toen steven vreselijk gaaf commentaar gaf bij een gtt
. Al met al was het zeer gaaf op automaxx en hopelijk komt er snel weer een krepeer weekend (edit:campeer
)

There will be plenty of time to rest when your dead
-
En dan zullen ik en mijn vriendin er ook weer zeker bij zijn
.

Tijn schreef:We gaan zorgen dat je ze alsnog zo snel mogelijk krijgt ron, en nogmaals sorry natuurlijk.
Ik vind het niet erg hoor kan nog wel even wachten.Het is trouwens een goedteken dat ze allemaal zijn verkocht.
Ron
Jah volgende x gaan we zo het hele veld over, dan gaan we alles becommentariseren (ben ik erg goed incatrinus schreef:ik weet wel dat aanmaak vloeistof voor de bbq + een burnout met een golf erg bruut is. En die swift die nog ff overschakeld bij de burnout was ook bruut. Heb een filmpje van een kwartier gemaakt en heb me vreselijk bescheurd. Vooral toen steven vreselijk gaaf commentaar gaf bij een gtt
. Al met al was het zeer gaaf op automaxx en hopelijk komt er snel weer een krepeer weekend (edit:campeer
)

Burnouts waren ook super jah, vooral toen we Rob's auto vasthadden en er van die organisatiemannetjes aankwamen, dan maar schijnheilig aanduwen

Ik heb me ook zeker vermaakt met alles en odanks dat het me weer een emmer geld heeft gekost, was het toch voor herhaling waard

Ook het inkopen was weer uitermate lollig, Catrinus die klanten bijna omver rijd, de stickers uiteraard en het afrekenen met een berg voedsel

Beetje minder dat sommigen s'ochtends vroeg al de radio voluit moeten zetten. En die 'disco' op zaterdagavond hadden ze ook wel iets beter kunnen organiseren.
Alcoholische versnaperingen zijn ook in overmaat genuttigd. Sommige gaan dan zelfs rare bekentenissen doen. :-*

Hoe langer ik erover nadenk, hoe toffer het is.
Concluderend: RTC oké olé olé!!!!!!
Ja volgens mij zijn er veel meer fotos gemaakt door iedereen. Liggen zeker nog bij de hema enzo 

Ik wou namens het "bestuur" van de Renault Tuning Club via deze weg iedereen even bedanken voor het helpen het afgelopen weekend.
Het is ontzettend leuk om te zien dat iedereen op zijn eigen manier de club promoot. De een rent rond met stikkers, de ander probeert mensen warm te maken voor de club.
Zonder jullie, de enthousiaste leden, zou het weekend zekers niet zo geslaagd zijn geweest.
Op één enkel incident na, het verhaal met de welbekende VW Scirocco, is het weekend in mijn ogen bijzonder goed verlopen. De bestuurder van de Scirocco vond het nodig om in het grind bij de bocht aan de kant van het RTC campeerterrein even lekker hard te gaan slippen, waardoor er grind en rommel richting de mooie gepoetste rij Renaults ging. Dat schoot sommige RTCers verkeerd in de maag. Logisch uiteraard.
Verder was het weer perfect, we hadden veel regen verwacht maar dat viel alles mee. En het hele weekend is het weer reuzegezellig geweest.
Nogmaals, iedereen bedankt voor het helpen!
En op naar het volgende Renault Tuning Club evenement!
Het is ontzettend leuk om te zien dat iedereen op zijn eigen manier de club promoot. De een rent rond met stikkers, de ander probeert mensen warm te maken voor de club.
Zonder jullie, de enthousiaste leden, zou het weekend zekers niet zo geslaagd zijn geweest.
Op één enkel incident na, het verhaal met de welbekende VW Scirocco, is het weekend in mijn ogen bijzonder goed verlopen. De bestuurder van de Scirocco vond het nodig om in het grind bij de bocht aan de kant van het RTC campeerterrein even lekker hard te gaan slippen, waardoor er grind en rommel richting de mooie gepoetste rij Renaults ging. Dat schoot sommige RTCers verkeerd in de maag. Logisch uiteraard.
Verder was het weer perfect, we hadden veel regen verwacht maar dat viel alles mee. En het hele weekend is het weer reuzegezellig geweest.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
ff mijn steekwoorden van afgelopen weekend:
-De rugbywedstrijd (ben nog stijf!!)
-De burnouts voor ons stukkie
-De miss verkiezing
-De gigantische opkomst (hoe zou dat nou komen
)
-Bacardi (met dank aan de Emmelot Bros.
)
-Het redden van Chris zijn gezicht
-Het wegrijden van de andere auto's
-RTC stickers onder ruitenwissers douwen
enz, enz.....
Oftewel, te gaaf om op te noemen
Marcel
-De rugbywedstrijd (ben nog stijf!!)
-De burnouts voor ons stukkie
-De miss verkiezing
-De gigantische opkomst (hoe zou dat nou komen
-Bacardi (met dank aan de Emmelot Bros.

-Het redden van Chris zijn gezicht
-Het wegrijden van de andere auto's
-RTC stickers onder ruitenwissers douwen
enz, enz.....
Oftewel, te gaaf om op te noemen
Marcel
-
Hé Chris! Ik had vandaag al weer de neiging om met een stapeltje stickers alle Renaults bij langs te gaan op de parkeerplekken bij m'n werk.Chris schreef: .......De een rent rond met stikkers.......

Graag gedaan Chris, jij ook bedankt voor het vette weekend.Chris schreef:Ik wou namens het "bestuur" van de Renault Tuning Club via deze weg iedereen even bedanken voor het helpen het afgelopen weekend.
blablabla...
Alleen jammer dat je niet was blijven camperen (mietje

Hoeven we ook geen karnemelk meer in te kopen

En geen cola...Steven(ventieldopje) schreef:Graag gedaan Chris, jij ook bedankt voor het vette weekend.Chris schreef:Ik wou namens het "bestuur" van de Renault Tuning Club via deze weg iedereen even bedanken voor het helpen het afgelopen weekend.
blablabla...
Alleen jammer dat je niet was blijven camperen (mietje) Alles went moet je maar denken.....
Hoeven we ook geen karnemelk meer in te kopen
En stickers plakken is echt humor, zelfs Ray-anti-sticker had op het gegeven moment de smaak te pakken in 6-flags 
Tis ook een uitstekende kliko-versiering of voor op borden, winkelwagentjes, speelhelikopters bij de supermarkt, wc's, botsauto's, feestenten, achtbanen, etc. en natuurlijk onder vooruiten

Tis ook een uitstekende kliko-versiering of voor op borden, winkelwagentjes, speelhelikopters bij de supermarkt, wc's, botsauto's, feestenten, achtbanen, etc. en natuurlijk onder vooruiten

-
Bart, het was erg leuk om te zien hoe je vriendin het daar d'r zin had! Altijd tof als de dames meekomen!BartK (Adrenalin) schreef:En dan zullen ik en mijn vriendin er ook weer zeker bij zijn.
-
- Moderator
- Car: MB
Ik ben inmiddels al weer bijna twee maanden lid en ben nr 221. Dus ik denk dat het er inmiddels meer als 200 zijnPloegah schreef:meer dan 50 (!!!!)Maus schreef:Het was echt super vet! Vooral die burn-outs zaterdagavond
Hoeveel nieuwe leden hebben zich dit weekend overigens aangemeld?
we zijn zondag door de magische grens van 200 leden gegaan !

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Inderdaad, de dames zijn slecht vertegenwoordigd bij RTC, bij andere clubs (like SCTC om maar eens wat te noemen) hebben ze veel meer dames rondlopen.Robert dB. schreef:Bart, het was erg leuk om te zien hoe je vriendin het daar d'r zin had! Altijd tof als de dames meekomen!BartK (Adrenalin) schreef:En dan zullen ik en mijn vriendin er ook weer zeker bij zijn.
Is toch ook weer een promotie voor de club natuurlijk

-
Ja maar je bent pas officieel lid als je ook betaald hebt. En ik geloof dat het niet altijd op logische op één volgende volgorde ging, kan da kloppe?Tom schreef:Ik ben inmiddels al weer bijna twee maanden lid en ben nr 221. Dus ik denk dat het er inmiddels meer als 200 zijnPloegah schreef:meer dan 50 (!!!!)Maus schreef:Het was echt super vet! Vooral die burn-outs zaterdagavond
Hoeveel nieuwe leden hebben zich dit weekend overigens aangemeld?
we zijn zondag door de magische grens van 200 leden gegaan !
Nope, je krijgt gelijk al een nummer.Tom schreef:zou idd kunnen kloppen, maar het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat je pas een lidmaatschaps nummer krijgt NA betaling.
(bij ons ben je geen naam

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Hee Ron, was je zondag een hele dag in Sixflags.Ron RS schreef:je blijf altijd mensen houden die het niet kunnen hebben dat andere mensen mooiere auto`s hebben
Zag je mooie auto

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Hee Ron, was je zondag een hele dag in Sixflags.
Zag je mooie auto
, maar geen Ron.....[/quote]
We waren er volgens mij om half twaalf.Het was wel de bedoeling om vroeger te komen maar dat op staan valt toch nog zwaar tegen.
toen het ging regenen zijn we weer weg gegaan.
jou auto stond toch tegen over de stand?
Zag je mooie auto

We waren er volgens mij om half twaalf.Het was wel de bedoeling om vroeger te komen maar dat op staan valt toch nog zwaar tegen.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Yes, recht in de bocht tegenover die blauwe!Ron RS schreef: We waren er volgens mij om half twaalf.Het was wel de bedoeling om vroeger te komen maar dat op staan valt toch nog zwaar tegen.
Ik heb je echt niet gezien

Maar hieruit concluderend, je liep wel over het terrein?
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Yes, recht in de bocht tegenover die blauwe!
Maar hieruit concluderend, je liep wel over het terrein?[/quote]
ja we hebben overal een beetje rondgekeken.Ook bij jou clio
Ziet er strak uit.
Het is jammer dat ik nog niet zoveel mensen ken,maar dat komt nog wel.Volgende keer beter.

Maar hieruit concluderend, je liep wel over het terrein?[/quote]
ja we hebben overal een beetje rondgekeken.Ook bij jou clio

Het is jammer dat ik nog niet zoveel mensen ken,maar dat komt nog wel.Volgende keer beter.