Auto-Maxx verslag - Foto's - Movies

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
BartK (Adrenalin)

Het was zeker een te gek weekeind. Voor mij was het 100% geslaagd!!! Mede dankzij de RTCŽers :wink: .
Anonymous

ed_pret schreef:inderdaad was echt topstand van rtc! Zag uiteraard veel bekende auto's!! Heb helaas maar 2 rondjes kunnen maken over het veld omdat ik een sixflags-aanhang had :( Ma was wel blij ff rondgeneusd te hebben !!

Bedankt voor de rtc sticker! (zag er in six flags eentje geplakt tegen een paal :))
Wie doet nou zoiets!! Echt schandalig!!! :lol:
Roy
Moderator

stephan schreef:
ed_pret schreef:inderdaad was echt topstand van rtc! Zag uiteraard veel bekende auto's!! Heb helaas maar 2 rondjes kunnen maken over het veld omdat ik een sixflags-aanhang had :( Ma was wel blij ff rondgeneusd te hebben !!

Bedankt voor de rtc sticker! (zag er in six flags eentje geplakt tegen een paal :))
Wie doet nou zoiets!! Echt schandalig!!! :lol:
Ik ging ff ontbijten en tanken in Elburg maar ook daar zag ik overal RTC stickers :wink: :lol:
5 GT Turbo '88 GT5
Anonymous

Roy (Signaalkabel) schreef: Ik ging ff ontbijten en tanken in Elburg maar ook daar zag ik overal RTC stickers :wink: :lol:
Ik ging weer terug naar den haag en ik zag ze niet meer overal.

je mist ze gewoon, vanavond me huis maar eens onderplakken.
Robert dB.

Ploegah schreef:
Roy (Signaalkabel) schreef: Ik ging ff ontbijten en tanken in Elburg maar ook daar zag ik overal RTC stickers :wink: :lol:
Ik ging weer terug naar den haag en ik zag ze niet meer overal.

je mist ze gewoon, vanavond me huis maar eens onderplakken.
ja heb ik ook gedaan Paul...als ik naar huis rij kom ik ze overal tegen :)
Ron RS

Ik vond het gisteren zeker geslaagd.

Alleen jammer dat die grijze ruitstickers er niet meer waren.(had ze al een hele tijd geleden besteld :( /en betaald,maar ja)
Heb me zeker vermaakt met al die mooie renaults.
Tijn
Contacteer:

We gaan zorgen dat je ze alsnog zo snel mogelijk krijgt ron, en nogmaals sorry natuurlijk.

We zullen het maar even moeten wijten aan onwennigheid met merchandise-logistiek ...
there is no spoon.
Jasper16v

heb wel belangstelling voor de goudkleurige uitvoering van de raamstickers
ik neem aan dat ze op de komende RTC Noord meeting aanwezig zijn die stickers ?
dan koop ik ze daar wel :)
catrinus

ik weet wel dat aanmaak vloeistof voor de bbq + een burnout met een golf erg bruut is :p. En die swift die nog ff overschakeld bij de burnout was ook bruut. Heb een filmpje van een kwartier gemaakt en heb me vreselijk bescheurd. Vooral toen steven vreselijk gaaf commentaar gaf bij een gtt :wink:. Al met al was het zeer gaaf op automaxx en hopelijk komt er snel weer een krepeer weekend (edit:campeer :wink: )
There will be plenty of time to rest when your dead
BartK (Adrenalin)

En dan zullen ik en mijn vriendin er ook weer zeker bij zijn :D .
Ron RS

Tijn schreef:We gaan zorgen dat je ze alsnog zo snel mogelijk krijgt ron, en nogmaals sorry natuurlijk.

We zullen het maar even moeten wijten aan onwennigheid met merchandise-logistiek ...

Ik vind het niet erg hoor kan nog wel even wachten.Het is trouwens een goedteken dat ze allemaal zijn verkocht.

Ron
Steven
Car: M536

catrinus schreef:ik weet wel dat aanmaak vloeistof voor de bbq + een burnout met een golf erg bruut is :p. En die swift die nog ff overschakeld bij de burnout was ook bruut. Heb een filmpje van een kwartier gemaakt en heb me vreselijk bescheurd. Vooral toen steven vreselijk gaaf commentaar gaf bij een gtt :wink:. Al met al was het zeer gaaf op automaxx en hopelijk komt er snel weer een krepeer weekend (edit:campeer :wink: )
Jah volgende x gaan we zo het hele veld over, dan gaan we alles becommentariseren (ben ik erg goed in 8) ) En daarna nog ff gummen ;)
Burnouts waren ook super jah, vooral toen we Rob's auto vasthadden en er van die organisatiemannetjes aankwamen, dan maar schijnheilig aanduwen :lol:

Ik heb me ook zeker vermaakt met alles en odanks dat het me weer een emmer geld heeft gekost, was het toch voor herhaling waard :)

Ook het inkopen was weer uitermate lollig, Catrinus die klanten bijna omver rijd, de stickers uiteraard en het afrekenen met een berg voedsel :D

Beetje minder dat sommigen s'ochtends vroeg al de radio voluit moeten zetten. En die 'disco' op zaterdagavond hadden ze ook wel iets beter kunnen organiseren.

Alcoholische versnaperingen zijn ook in overmaat genuttigd. Sommige gaan dan zelfs rare bekentenissen doen. :-* :)

Hoe langer ik erover nadenk, hoe toffer het is.

Concluderend: RTC oké olé olé!!!!!!
Roy
Moderator

Zijn er al meer foto's on-line? :)
5 GT Turbo '88 GT5
Anonymous

Ja volgens mij zijn er veel meer fotos gemaakt door iedereen. Liggen zeker nog bij de hema enzo :)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Roy (Signaalkabel) schreef:Zijn er al meer foto's on-line? :)
kheb net de scanner van de buurman gejat :D nu installeren en dan scannen ;)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik wou namens het "bestuur" van de Renault Tuning Club via deze weg iedereen even bedanken voor het helpen het afgelopen weekend.
Het is ontzettend leuk om te zien dat iedereen op zijn eigen manier de club promoot. De een rent rond met stikkers, de ander probeert mensen warm te maken voor de club.
Zonder jullie, de enthousiaste leden, zou het weekend zekers niet zo geslaagd zijn geweest.

Op één enkel incident na, het verhaal met de welbekende VW Scirocco, is het weekend in mijn ogen bijzonder goed verlopen. De bestuurder van de Scirocco vond het nodig om in het grind bij de bocht aan de kant van het RTC campeerterrein even lekker hard te gaan slippen, waardoor er grind en rommel richting de mooie gepoetste rij Renaults ging. Dat schoot sommige RTCers verkeerd in de maag. Logisch uiteraard.
Verder was het weer perfect, we hadden veel regen verwacht maar dat viel alles mee. En het hele weekend is het weer reuzegezellig geweest.

Nogmaals, iedereen bedankt voor het helpen!

En op naar het volgende Renault Tuning Club evenement!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

ff mijn steekwoorden van afgelopen weekend:

-De rugbywedstrijd (ben nog stijf!!)
-De burnouts voor ons stukkie
-De miss verkiezing
-De gigantische opkomst (hoe zou dat nou komen :wink: )
-Bacardi (met dank aan de Emmelot Bros. :D )
-Het redden van Chris zijn gezicht
-Het wegrijden van de andere auto's
-RTC stickers onder ruitenwissers douwen

enz, enz.....

Oftewel, te gaaf om op te noemen

Marcel
Ron RS

je blijf altijd mensen houden die het niet kunnen hebben dat andere mensen mooiere auto`s hebben :D
Jasper16v

hebben jullie zijn dobbelstenen afgepakt ? :D
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Chris schreef: .......De een rent rond met stikkers.......
Hé Chris! Ik had vandaag al weer de neiging om met een stapeltje stickers alle Renaults bij langs te gaan op de parkeerplekken bij m'n werk. :D Toch maar niet gedaan, was nog ietsjes te stijf van het rugby-en.
Steven

Chris schreef:Ik wou namens het "bestuur" van de Renault Tuning Club via deze weg iedereen even bedanken voor het helpen het afgelopen weekend.

blablabla...

Graag gedaan Chris, jij ook bedankt voor het vette weekend.

Alleen jammer dat je niet was blijven camperen (mietje :p ) Alles went moet je maar denken.....
Hoeven we ook geen karnemelk meer in te kopen :lol:
Anonymous

Steven(ventieldopje) schreef:
Chris schreef:Ik wou namens het "bestuur" van de Renault Tuning Club via deze weg iedereen even bedanken voor het helpen het afgelopen weekend.

blablabla...

Graag gedaan Chris, jij ook bedankt voor het vette weekend.

Alleen jammer dat je niet was blijven camperen (mietje :p ) Alles went moet je maar denken.....
Hoeven we ook geen karnemelk meer in te kopen :lol:
En geen cola...
Steven

En stickers plakken is echt humor, zelfs Ray-anti-sticker had op het gegeven moment de smaak te pakken in 6-flags :)

Tis ook een uitstekende kliko-versiering of voor op borden, winkelwagentjes, speelhelikopters bij de supermarkt, wc's, botsauto's, feestenten, achtbanen, etc. en natuurlijk onder vooruiten :)
Robert dB.

BartK (Adrenalin) schreef:En dan zullen ik en mijn vriendin er ook weer zeker bij zijn :D .
Bart, het was erg leuk om te zien hoe je vriendin het daar d'r zin had! Altijd tof als de dames meekomen!
Tom
Moderator
Car: MB

Ploegah schreef:
Maus schreef:Het was echt super vet! Vooral die burn-outs zaterdagavond :D
Hoeveel nieuwe leden hebben zich dit weekend overigens aangemeld?
meer dan 50 (!!!!)

we zijn zondag door de magische grens van 200 leden gegaan !
Ik ben inmiddels al weer bijna twee maanden lid en ben nr 221. Dus ik denk dat het er inmiddels meer als 200 zijn :lol:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Steven

Robert dB. schreef:
BartK (Adrenalin) schreef:En dan zullen ik en mijn vriendin er ook weer zeker bij zijn :D .
Bart, het was erg leuk om te zien hoe je vriendin het daar d'r zin had! Altijd tof als de dames meekomen!
Inderdaad, de dames zijn slecht vertegenwoordigd bij RTC, bij andere clubs (like SCTC om maar eens wat te noemen) hebben ze veel meer dames rondlopen.

Is toch ook weer een promotie voor de club natuurlijk ;)
Robert dB.

Tom schreef:
Ploegah schreef:
Maus schreef:Het was echt super vet! Vooral die burn-outs zaterdagavond :D
Hoeveel nieuwe leden hebben zich dit weekend overigens aangemeld?
meer dan 50 (!!!!)

we zijn zondag door de magische grens van 200 leden gegaan !
Ik ben inmiddels al weer bijna twee maanden lid en ben nr 221. Dus ik denk dat het er inmiddels meer als 200 zijn :lol:
Ja maar je bent pas officieel lid als je ook betaald hebt. En ik geloof dat het niet altijd op logische op één volgende volgorde ging, kan da kloppe?
Tom
Moderator
Car: MB

zou idd kunnen kloppen, maar het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat je pas een lidmaatschaps nummer krijgt NA betaling.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Anonymous

Tom schreef:zou idd kunnen kloppen, maar het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat je pas een lidmaatschaps nummer krijgt NA betaling.
Nope, je krijgt gelijk al een nummer.

(bij ons ben je geen naam ;-) )
rasit..

ohh dus ik heb al een nummer sinds 13-6-2002, nu nog kunnen inloggen :)
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ron RS schreef:je blijf altijd mensen houden die het niet kunnen hebben dat andere mensen mooiere auto`s hebben :D
Hee Ron, was je zondag een hele dag in Sixflags.

Zag je mooie auto :D , maar geen Ron.....
Cleaned Style
Projecttopic
Ron RS

Hee Ron, was je zondag een hele dag in Sixflags.

Zag je mooie auto :D , maar geen Ron.....[/quote]

We waren er volgens mij om half twaalf.Het was wel de bedoeling om vroeger te komen maar dat op staan valt toch nog zwaar tegen.
toen het ging regenen zijn we weer weg gegaan.

jou auto stond toch tegen over de stand?
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ron RS schreef: We waren er volgens mij om half twaalf.Het was wel de bedoeling om vroeger te komen maar dat op staan valt toch nog zwaar tegen.
toen het ging regenen zijn we weer weg gegaan.

jou auto stond toch tegen over de stand?
Yes, recht in de bocht tegenover die blauwe!
Ik heb je echt niet gezien :(
Maar hieruit concluderend, je liep wel over het terrein?
Cleaned Style
Projecttopic
Ron RS

Yes, recht in de bocht tegenover die blauwe!
Ik heb je echt niet gezien :(
Maar hieruit concluderend, je liep wel over het terrein?[/quote]

ja we hebben overal een beetje rondgekeken.Ook bij jou clio :D Ziet er strak uit.

Het is jammer dat ik nog niet zoveel mensen ken,maar dat komt nog wel.Volgende keer beter.
Plaats reactie