zou dat bedrijf waar je het laat inbouwen het niet weten dan?
mijn gok is dat je een controller (dual shok?) nodig hebt en een car-adapter voor de stroom.
een beugeltje hier en daar zal wel maatwerk zijn.
Een auto met een beetje flink dashboardkastje helpt ook wel trouwens.
Natuurlijk neem je in deze tijd geen psone meer, maar een ps2 . een psone heeft iedereen al in zijn auto zitten, en is ook wel een beetje achterhaalde techniek.
Tijn schreef:Natuurlijk neem je in deze tijd geen psone meer, maar een ps2 . een psone heeft iedereen al in zijn auto zitten, en is ook wel een beetje achterhaalde techniek.
het gaat heel simpel met een stroom omvormen 12v -> 220v en dan van gelijkstroom naar wisselstroom.. alleen heb je wel een stevige accu (lees, optima yellowtop 60a/h of nog veel zwaardere monsters) wil je niet stil komen te staan na een uurtje GT3.
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Oh ik lees het al wel weer .... de helft van de RTC is bezig om dit in te bouwen ... ff nadenken of ik dit nog wel wil
Maar wat ik dus nodig heb:
- TFT scherm
- Playstation
- Zware accu
- Omvormer 12V->220V
- Kabels
- diverse haakjes e.d. voor spul in te bouwen en op te hangen (controllers)
Ik bouw dat niet in, zie er niet direct het nut van in.. navigatie daarintegen maar dat heb ik ook niet nodig, ik weet de weg naar mijn werk stoned, leip en dronken nog vlekkeloos te rijden
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
ik heb hem ook niet helemaal, maar voor in de file misschien?
lijkt me niet verstandig, best wel onveilig zelfs of ga je in plaats van op de bank thuis in de auto zitten om een spelletje te spelen...
Wat is uberhaupt eigenlijk het idee van een PS2 in je auto? Ksnap dat niet helemaal! leuk op meetings ofzo?
En als je dan origineel wil zijn kun je volgens mij beter een Game-Cube, X-Box (dat ding van Microsoft of Nintendo, weet niet meer hoe die dingen heten) inbouwen
Is het met die DVD systemen niet zo dat die het alleen doen als je op de handrem staat ofzo? Lijkt me niet helemaal veilig als je een film aan het kijken bent onder het rijden... Om het over computerspellen spelen nog maar niet te hebben
jeroen.k schreef:Wat is uberhaupt eigenlijk het idee van een PS2 in je auto? Ksnap dat niet helemaal! leuk op meetings ofzo?
En als je dan origineel wil zijn kun je volgens mij beter een Game-Cube, X-Box (dat ding van Microsoft of Nintendo, weet niet meer hoe die dingen heten) inbouwen
Tijn schreef:zou dat bedrijf waar je het laat inbouwen het niet weten dan?
mijn gok is dat je een controller (dual shok?) nodig hebt en een car-adapter voor de stroom.
een beugeltje hier en daar zal wel maatwerk zijn.
Een auto met een beetje flink dashboardkastje helpt ook wel trouwens.
Natuurlijk neem je in deze tijd geen psone meer, maar een ps2 . een psone heeft iedereen al in zijn auto zitten, en is ook wel een beetje achterhaalde techniek.
Ik vermaak me er anders best mee, of zou dat komen omdat ik ook achterhaald ben??
hmmm,aangezien ik er ook mee bezig ben...
Bij de kijkshop verkopen ze tegenwoordig al auto dvd spelers,en scherm voor 350E.
Volgens mij kan je daar zo een ps2 aanprikken ...
Als je 't nog goedkoper wilt moet je wat laten overkomen.In amerika is deze zooi misschien de helft van onze winkelprijzen .. http://www.theautoaccessories.com/page706305.htm
hmmm,aangezien ik er ook mee bezig ben...
Bij de kijkshop verkopen ze tegenwoordig al auto dvd spelers,en scherm voor 350E.
Volgens mij kan je daar zo een ps2 aanprikken ...
Als je 't nog goedkoper wilt moet je wat laten overkomen.In amerika is deze zooi misschien de helft van onze winkelprijzen .. http://www.theautoaccessories.com/page706305.htm
Gr.Barry
Ik ben niet echt op de hoogte van de prijzen en het aanbod hier, maar shit zeg! Wat hebben die gasten veel op die site, en voor nette prijzen ook! Zeker als je bijv setje van 2 lcd's deelt heb je al zon schermpje voor 188 : 2 = 94 pleuro! (dollar = ongeveer pleuro)
Zal wel maar een tuner of aansluiting op zitten maar dan nog 111$ is ook niet duur!
er is trouwens een speciale ps2 voor in de auto. (volgens de gasten bij Correct in rotterdam, bouwen ze ook in trouwens)
ik hoorde laatst van een Engelse vriend van me dat hij op een cruise iemand had gezien die in zijn BMW een Xbox had gebouwd. En het schijnt dat er al mensen zijn die een Gamecube hebben ingebouwd.
Wisten jullie trouwens dat de eerste persoon in Engeland met een PS2 in de auto een vrouw was?
Ik zou zelf voor een Xbox gaan, als je die mooi verwerkt tussen je versterkers dan ziet dat er wel netjes uit.
Dat zal waarschijnlijk wel van die Marquand zooi zijn denk ik.
Het staat helemaal los van je radio enzo, er zal wel een audio uitgang op de DVD speler zitten, dus als je een line in op je radio hebt zitten kan je hem zo aansluiten.
Maar ik heb alleen maar slechte ervaringen met Marquand/Superpech zooi.
Wil je een echte goede monitor voor in je auto hebben dan moet je een clarion of een alpine kopen. Die zijn echt goed maar ook prijzig. Ik ga waarschijnlijk voor een clarion vrx928rvd. Dat is een radio met uitklapbaar monitor met mp3 functie, dvd speler, touch screen, 7 inch tft monitor en nog wat waar ik zo niet op kom.
There will be plenty of time to rest when your dead