Automania.
Sorry rudoRudo schreef:Lekker Paul, wacht dan tenminste totdat iemand anders antwoord heeft gegeven op je vraag!
ik zit hardop te denken/posten :-D
Denk dat het weinig uitmaakt qua tijd.Ploegah schreef:klein vraagje:
is het niet makkelijker om via harderwijk te rijden ?
Neem op de A28 dan afslag Lelystad, rij verder op de N302 richting Lelystad, je rijdt nu over de knardijk door een tunnel en vervolgens over een ophaalbrug. Na deze ophaal brug komt een rotonde, deze neem je 1 kwart, oftwel je gaat hier rechts af! Die weg rij je simpelweg net zo lang uit totdat je langs six-flags rijdt! Dan ben je er namelijk!

Voor mensen die door de polder gaan er worden een hoop snelheidscontroles gedaan! Op bepaalde wegen (toevallig tussen Lelystad en Biddinghuizen, wel binnendoorwegen) staan vaak mobiele flitseenheden en er zijn in één maand tijd al iets van 40+ rijbewijzen ingevorderd! Dus pas OP!
edit: O ja, de zon schijnt hier nu!

-
regen regen regen hiero....kan nieteens me oto wassen

-
gelukkig:
Vanavond en vannacht wordt het overwegend droog en de wind gaat langzaam liggen.
Vanavond en vannacht wordt het overwegend droog en de wind gaat langzaam liggen.
De verwachting tot morgen middernacht
Opgesteld door het KNMI op vrijdag 28 juni 2002, om 15:50 uur.
Morgen wolkenvelden en minder buien.
Het weer:
Wisselend bewolkt en enkele buien. Vooral in het noorden en oosten eerst nog kans op onweer. Vannacht landinwaarts enkele opklaringen en minimumtemperatuur omstreeks 10 graden. Middagtemperatuur ongeveer 17 graden.
De wind:
West tot noordwest, matig tot vrij krachtig, 4 tot 5.
Langs de kust en op het IJsselmeer hard, 7. Vanavond
geleidelijk minder wind.
Opgesteld door het KNMI op vrijdag 28 juni 2002, om 15:50 uur.
Morgen wolkenvelden en minder buien.
Het weer:
Wisselend bewolkt en enkele buien. Vooral in het noorden en oosten eerst nog kans op onweer. Vannacht landinwaarts enkele opklaringen en minimumtemperatuur omstreeks 10 graden. Middagtemperatuur ongeveer 17 graden.
De wind:
West tot noordwest, matig tot vrij krachtig, 4 tot 5.
Langs de kust en op het IJsselmeer hard, 7. Vanavond
geleidelijk minder wind.
-
Wel fris he Paul...maar hopelijk houden "de master grilll hamburgers" mijn buikje de hele nacht warm 

Ik ga extern burgeren vandaag, Die BBQ komt morgen welRobert dB. schreef:Wel fris he Paul...maar hopelijk houden "de master grilll hamburgers" mijn buikje de hele nacht warm
ff lekkah mekkuh :-D
ga eens achter je MSN zitten
tuningspoging even tijdelijk gestopt?Ploegah schreef:Ik ga extern burgeren vandaag, Die BBQ komt morgen wel
ff lekkah mekkuh :-D
pas maar dat de hamburger jou niet grijpt:
http://www.bangedup.com/Current/Bulls1paplowqa.mpeg

Als je een vent bent dan sta jij zondagochtend even vroeg op, en dan haal je haar even..Chris schreef:muts.... klein stukkie omrijden....Ray (Zonnebril) schreef:Hmz, het is voor ons ook niet echt te doen om zo vroeg op de ochtend eerst naar IJmuiden of A'dam te rijden.Ik zit al zo krap met de tijd. Misschien zou je met iemand mee kunnen rijden of een auto kunnen lenen of een taxi kunnen nemen of het openbaar vervoer of .. En nu?Chris schreef:[quote="willemijn] ik ga wel heen zondag, (vanuit ijmuiden) maaar heb met gerda (van chris) afgesproken om te gaan,maar dan moet ik eerst naar oudewater toe (en dat is best wel endje om)

chris, je hoeft je niet meer druk te maken over hoe ik zondag bij six-flags kom,want heb me tentamen (GVD..) niet gehaald gister dus heb volgende week een her en kan dus "fijn" gaan leren het weekend en jullie zullen mij helaas (vind ik..) niet zien zondag..
Sjonge jonge stelletje koters maak je aub niet zo druk om een paar spatters nattigheid. Het meeste valt toch naast je!! Stelletje wijven...
Nog 2 uurtjes dan gaan Ray en ik ook rijen.
See you all to night!!
( Chris ik heb me palletschietpistoolgeweer mee dus we gaan op palletjacht!! VUUUUUUUUR!!!!)

See you all to night!!
( Chris ik heb me palletschietpistoolgeweer mee dus we gaan op palletjacht!! VUUUUUUUUR!!!!)

That's my man !!stephan schreef:Sjonge jonge stelletje koters maak je aub niet zo druk om een paar spatters nattigheid. Het meeste valt toch naast je!! Stelletje wijven...![]()
See you all to night!!
(vergeet de haspel bij martijn niet)
voor alle automania gangers... have fun he dit weekend! (lang leve me tentamen .. gggrrrr) 

Kan je je boeken niet gewoon meenemen ?willemijn. schreef:voor alle automania gangers... have fun he dit weekend! (lang leve me tentamen .. gggrrrr)

denk niet dat dat echt veel zin heeft.. dan sla ik ze toch niet open, want als ik daar ben ga ik toch niet leren. (trouwens, zou maar een dag komen en dan zou het helemaal zonde zijn, een dag op automania en dan achter de boeken...)Ploegah schreef:Kan je je boeken niet gewoon meenemen ?willemijn. schreef:voor alle automania gangers... have fun he dit weekend! (lang leve me tentamen .. gggrrrr)
Tentamens, maar dan is een dagje ontspanning toch juist heel goed voor je 

Willemijn je kan zondag nog steeds meerijden hoor (als je een eigen auto hebt)
ik heb hertentamen,en als ik m niet haal kan ik m pas over ruim een jaar over doen... dus dat meerijden hoeft ook niet, maar iig bedankt!
Succes en dat je het maar mag halen
Trouwens automania is ook pas volgend jaar weer

dat is waar, maarja, studie gaat toch ff voor.. en beter ga ik t idd halen ja..Thijs RSI schreef:Succes en dat je het maar mag halen![]()
Ik heb voor iedereen die een hekel heeft aan luchtbedden oppompen een klein compressortje bij me. Ik ben te herkennen aan een witte 5 gtt phase1 met roest
. En een steenslag voorbumper + een uitlaatloze achterkant. Niet te missen dus 

There will be plenty of time to rest when your dead
Ben jij er vanavond ook al catrinus ?catrinus schreef:Ik heb voor iedereen die een hekel heeft aan luchtbedden oppompen een klein compressortje bij me. Ik ben te herkennen aan een witte 5 gtt phase1 met roest. En een steenslag voorbumper + een uitlaatloze achterkant. Niet te missen dus
Wegens omstandigheden kunnen wij vandaag niet komen en dus ook niet bbq-en en blijven slapen.
Zondag zullen we er wel zijn.
Toch bedankt iedereen die zijn best heeft gedaan om een tent plaats te reserveren en voor het bijhouden van de lijsten.
Zondag zullen we er wel zijn.
Toch bedankt iedereen die zijn best heeft gedaan om een tent plaats te reserveren en voor het bijhouden van de lijsten.
ik ben gister(zaterdag) geweest en het was erg gezellig, renault was erg in de meerderheid.
de lokatie op het terrein was ook ideaal!
ik ben volgend jaar zeker weer aanwezig maar ga dan voor een heel weekend, lijkt me zeker gezellig zo s'avonds met zijn allen aan het heilige water
de lokatie op het terrein was ook ideaal!

ik ben volgend jaar zeker weer aanwezig maar ga dan voor een heel weekend, lijkt me zeker gezellig zo s'avonds met zijn allen aan het heilige water

Ik ben net terug van Automaxx.
Het was erg gezellig en druk, het weer was ook zo slecht nog niet.
We hebben flink gelachen, nog even een burn-out gemaakt voor het RTC kamp met m'n splinternieuwe banden, dat rookte als de beste!
Daarna, was mijn collega er ook met z'n roze frikandel, dus we klommen er met z'n allen op en reden een ererondje over het terrein terwijl uit/toegelachen werden!
Kortom, volgend jaar weer, maar dan hopelijk iets beter weer.
We hebben flink gelachen, nog even een burn-out gemaakt voor het RTC kamp met m'n splinternieuwe banden, dat rookte als de beste!

Daarna, was mijn collega er ook met z'n roze frikandel, dus we klommen er met z'n allen op en reden een ererondje over het terrein terwijl uit/toegelachen werden!
-
jaja er we zijn toch ook weer 50+ extra leden...exacte cijfers zullen nog wel volgen, maar alles was perfect!
-
als iedereen betaald (dus echt lid wordt) dan komt de mijlpaal van 300 leden snel dichtbij...... 

ja man, jouw burnout roelde echt!!! zo zie je maar dat de RTC weer de gangmakers zijn... een hele oploop was het gevolg, inclusief overigens errug relaxede lui van de security...robclio16V schreef:Ik ben net terug van Automaxx.
We hebben flink gelachen, nog even een burn-out gemaakt voor het RTC kamp met m'n splinternieuwe banden, dat rookte als de beste!![]()
![]()

Immer wieder die verdammte Holländer