Automania.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
jeroen.k

Als je eenmaal in de buurt van Dronten/Biddinghuizen/Elburg/Harderwijk bent staat het ook wel vrij duidelijk aangegeven! Dat scheelt ook weer!
Rudo

Lekker Paul, wacht dan tenminste totdat iemand anders antwoord heeft gegeven op je vraag! :wink:
Anonymous

Rudo schreef:Lekker Paul, wacht dan tenminste totdat iemand anders antwoord heeft gegeven op je vraag! :wink:
Sorry rudo

ik zit hardop te denken/posten :-D
jeroen.k

Ploegah schreef:klein vraagje:

is het niet makkelijker om via harderwijk te rijden ?
Denk dat het weinig uitmaakt qua tijd.

Neem op de A28 dan afslag Lelystad, rij verder op de N302 richting Lelystad, je rijdt nu over de knardijk door een tunnel en vervolgens over een ophaalbrug. Na deze ophaal brug komt een rotonde, deze neem je 1 kwart, oftwel je gaat hier rechts af! Die weg rij je simpelweg net zo lang uit totdat je langs six-flags rijdt! Dan ben je er namelijk! :D

Voor mensen die door de polder gaan er worden een hoop snelheidscontroles gedaan! Op bepaalde wegen (toevallig tussen Lelystad en Biddinghuizen, wel binnendoorwegen) staan vaak mobiele flitseenheden en er zijn in één maand tijd al iets van 40+ rijbewijzen ingevorderd! Dus pas OP!

edit: O ja, de zon schijnt hier nu! 8)
Robert dB.

regen regen regen hiero....kan nieteens me oto wassen :( :( :evil:
Robert dB.

gelukkig:

Vanavond en vannacht wordt het overwegend droog en de wind gaat langzaam liggen.
Anonymous

De verwachting tot morgen middernacht

Opgesteld door het KNMI op vrijdag 28 juni 2002, om 15:50 uur.

Morgen wolkenvelden en minder buien.

Het weer:
Wisselend bewolkt en enkele buien. Vooral in het noorden en oosten eerst nog kans op onweer. Vannacht landinwaarts enkele opklaringen en minimumtemperatuur omstreeks 10 graden. Middagtemperatuur ongeveer 17 graden.

De wind:
West tot noordwest, matig tot vrij krachtig, 4 tot 5.
Langs de kust en op het IJsselmeer hard, 7. Vanavond
geleidelijk minder wind.
Robert dB.

Wel fris he Paul...maar hopelijk houden "de master grilll hamburgers" mijn buikje de hele nacht warm :D
Anonymous

Robert dB. schreef:Wel fris he Paul...maar hopelijk houden "de master grilll hamburgers" mijn buikje de hele nacht warm :D
Ik ga extern burgeren vandaag, Die BBQ komt morgen wel

ff lekkah mekkuh :-D

ga eens achter je MSN zitten
robert

Ploegah schreef:Ik ga extern burgeren vandaag, Die BBQ komt morgen wel

ff lekkah mekkuh :-D
tuningspoging even tijdelijk gestopt?

pas maar dat de hamburger jou niet grijpt:
http://www.bangedup.com/Current/Bulls1paplowqa.mpeg

:lol:
Anonymous

Chris schreef:
Ray (Zonnebril) schreef:
Chris schreef:[quote="willemijn] ik ga wel heen zondag, (vanuit ijmuiden) maaar heb met gerda (van chris) afgesproken om te gaan,maar dan moet ik eerst naar oudewater toe (en dat is best wel endje om)
Hmz, het is voor ons ook niet echt te doen om zo vroeg op de ochtend eerst naar IJmuiden of A'dam te rijden.Ik zit al zo krap met de tijd. Misschien zou je met iemand mee kunnen rijden of een auto kunnen lenen of een taxi kunnen nemen of het openbaar vervoer of .. En nu?
muts.... klein stukkie omrijden.... :p
Als je een vent bent dan sta jij zondagochtend even vroeg op, en dan haal je haar even..:D[/quote][/quote][/quote][/quote]

chris, je hoeft je niet meer druk te maken over hoe ik zondag bij six-flags kom,want heb me tentamen (GVD..) niet gehaald gister dus heb volgende week een her en kan dus "fijn" gaan leren het weekend en jullie zullen mij helaas (vind ik..) niet zien zondag..
Anonymous

Sjonge jonge stelletje koters maak je aub niet zo druk om een paar spatters nattigheid. Het meeste valt toch naast je!! Stelletje wijven... :lol:

Nog 2 uurtjes dan gaan Ray en ik ook rijen.

See you all to night!!

( Chris ik heb me palletschietpistoolgeweer mee dus we gaan op palletjacht!! VUUUUUUUUR!!!!) 8)
Anonymous

stephan schreef:Sjonge jonge stelletje koters maak je aub niet zo druk om een paar spatters nattigheid. Het meeste valt toch naast je!! Stelletje wijven... :lol:

Nog 2 uurtjes dan gaan Ray en ik ook rijen.

See you all to night!!

( Chris ik heb me palletschietpistoolgeweer mee dus we gaan op palletjacht!! VUUUUUUUUR!!!!) 8)
That's my man !!

(vergeet de haspel bij martijn niet)
Anonymous

voor alle automania gangers... have fun he dit weekend! (lang leve me tentamen .. gggrrrr) :(
Anonymous

willemijn. schreef:voor alle automania gangers... have fun he dit weekend! (lang leve me tentamen .. gggrrrr) :(
Kan je je boeken niet gewoon meenemen ? :-)
Anonymous

Ploegah schreef:
willemijn. schreef:voor alle automania gangers... have fun he dit weekend! (lang leve me tentamen .. gggrrrr) :(
Kan je je boeken niet gewoon meenemen ? :-)
denk niet dat dat echt veel zin heeft.. dan sla ik ze toch niet open, want als ik daar ben ga ik toch niet leren. (trouwens, zou maar een dag komen en dan zou het helemaal zonde zijn, een dag op automania en dan achter de boeken...)
~thijs~
Contacteer:

Tentamens, maar dan is een dagje ontspanning toch juist heel goed voor je :D
~thijs~
Contacteer:

Willemijn je kan zondag nog steeds meerijden hoor (als je een eigen auto hebt)
Anonymous

ik heb hertentamen,en als ik m niet haal kan ik m pas over ruim een jaar over doen... dus dat meerijden hoeft ook niet, maar iig bedankt!
~thijs~
Contacteer:

Succes en dat je het maar mag halen :)

Trouwens automania is ook pas volgend jaar weer :D
Anonymous

Thijs RSI schreef:Succes en dat je het maar mag halen :)

Trouwens automania is ook pas volgend jaar weer :D
dat is waar, maarja, studie gaat toch ff voor.. en beter ga ik t idd halen ja..
Jeroentje

Ik kom misschien met de 5 AT maar zo niet kom ik zaterdag met grijze GT phase I
catrinus

Ik heb voor iedereen die een hekel heeft aan luchtbedden oppompen een klein compressortje bij me. Ik ben te herkennen aan een witte 5 gtt phase1 met roest :lol:. En een steenslag voorbumper + een uitlaatloze achterkant. Niet te missen dus :D
There will be plenty of time to rest when your dead
Anonymous

catrinus schreef:Ik heb voor iedereen die een hekel heeft aan luchtbedden oppompen een klein compressortje bij me. Ik ben te herkennen aan een witte 5 gtt phase1 met roest :lol:. En een steenslag voorbumper + een uitlaatloze achterkant. Niet te missen dus :D
Ben jij er vanavond ook al catrinus ?
catrinus

Jaaaaaaaaaaa, Ik kom over een half uurtje die kant op denk ik. Maar ik kom vandaag zeker.
There will be plenty of time to rest when your dead
Hans R.

Net als alle andere watjes :D laten wij het bbq en camperen ook ff afhangen van het weer.

Een aangebrande hamburger is nog wel te eten, maar 1 die is natgeregent lijkt mij niks :)
Hans R.

Wegens omstandigheden kunnen wij vandaag niet komen en dus ook niet bbq-en en blijven slapen.

Zondag zullen we er wel zijn.

Toch bedankt iedereen die zijn best heeft gedaan om een tent plaats te reserveren en voor het bijhouden van de lijsten.
Arjen

Ik hoor net van Catrinus dat het echt super gezellig is daaro; oftewel: morgen ook maar ff koekeloeren.
Mark G
Contacteer:

Ik was ook aan het twijfelen om te gaan...
Gisteren toch maar even snel (215 km) naar ginder 'gekart'.

Iedereen die niet gaat heeft ongelijk.
Een hoog leden en Renault gehalte :)
mathijs

ik ben gister(zaterdag) geweest en het was erg gezellig, renault was erg in de meerderheid.
de lokatie op het terrein was ook ideaal! :)
ik ben volgend jaar zeker weer aanwezig maar ga dan voor een heel weekend, lijkt me zeker gezellig zo s'avonds met zijn allen aan het heilige water :lol:
Robke
Car: Lexus IS250

Ik ben net terug van Automaxx.
Het was erg gezellig en druk, het weer was ook zo slecht nog niet.
We hebben flink gelachen, nog even een burn-out gemaakt voor het RTC kamp met m'n splinternieuwe banden, dat rookte als de beste! :D :lol:

Daarna, was mijn collega er ook met z'n roze frikandel, dus we klommen er met z'n allen op en reden een ererondje over het terrein terwijl uit/toegelachen werden!

Kortom, volgend jaar weer, maar dan hopelijk iets beter weer.
Robert dB.

jaja er we zijn toch ook weer 50+ extra leden...exacte cijfers zullen nog wel volgen, maar alles was perfect!
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Robert dB. schreef:jaja er we zijn toch ook weer 50+ extra leden...exacte cijfers zullen nog wel volgen, maar alles was perfect!
Cewl! dat zijn mooie zaken voor de club
Robert dB.

als iedereen betaald (dus echt lid wordt) dan komt de mijlpaal van 300 leden snel dichtbij...... :)
-Ray-
Contacteer:

robclio16V schreef:Ik ben net terug van Automaxx.
Het was erg gezellig en druk, het weer was ook zo slecht nog niet.
We hebben flink gelachen, nog even een burn-out gemaakt voor het RTC kamp met m'n splinternieuwe banden, dat rookte als de beste! :D :lol:

Daarna, was mijn collega er ook met z'n roze frikandel, dus we klommen er met z'n allen op en reden een ererondje over het terrein terwijl uit/toegelachen werden!

Kortom, volgend jaar weer, maar dan hopelijk iets beter weer.
ja man, jouw burnout roelde echt!!! zo zie je maar dat de RTC weer de gangmakers zijn... een hele oploop was het gevolg, inclusief overigens errug relaxede lui van de security... :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Plaats reactie