R5 GTT phase 1 gekocht!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
morgenavond andere startmotorRon RS schreef:gaat er nog wat aan gebeuren?
overigens om nog ff op die accu door te gaan, die is nu helemaal uit te sluiten. Gisteravond de accu van de clio erop gezet en toen deed ie het ook niet.
Tino komt morgen sleutelen
tis een held

Vind hij denk ik ook gewoon leuk hoor. Een beetje je kennis testen met detectivewerk aan een niet startende auto 

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Aan GT's Sleutelen het mooiste wat er is.. (vindt ik dan)Matijs schreef:Vind hij denk ik ook gewoon leuk hoor. Een beetje je kennis testen met detectivewerk aan een niet startende auto
.:: TurboPowerr ::.
TINO IS EEN HELD!!!
Hij heeft vanavond 4 uur onder onze auto gelegen en jawel, HET IS GELUKT, HIJ START!!!
Tino, nogmaals bedankt voor je inzet vanavond, wij (den en ik) zijn weer helemaal blij
Hij heeft vanavond 4 uur onder onze auto gelegen en jawel, HET IS GELUKT, HIJ START!!!
Tino, nogmaals bedankt voor je inzet vanavond, wij (den en ik) zijn weer helemaal blij

-
Proficiat!Euh, wat was nu het probleem? waarom wilde ie niet starten?
IDD heel goed gezien Roy en dan zou jij ook moeten weten dat die de ontsteking onderbreekt en als die sensor verrot is dan zou het wel eens kunnen zijn dat ie een beetje sluiting maakt af en toe. Oftewel: DAN WORDT JE ONTSTEKING TOCH ONDERBROKEN ?? En dat zou ook wel eens bij het starten kunnen gebeuren jah, weet jij hoe erg die sensor kapot is, electroninca kan soms vreemde dingen doenRoy (Signaalkabel) schreef:Deze stekkertjes zijn voor je overdruk beveiliging. En heeft geen ruk met je startmotor te maken.Dirk (CRX) schreef:Ik denk hè.. heel vreemd, ja ik denk ook nog wel es.. maar ik denk dat dat hele vreemde starten komt door een verrotte sensor in zie intercooler slang met die dubbele stekkertjes erop.. probeer die beide eens los te halen en kijk of ie dan altijd start.. nieuwe sensor erin en dat probleem zou afgelopen moeten zijn..

[/b]
Jaman, ik heb ze destijds ook eens afgedopt omdat een van de stekkertjes er bijna afgerot was.
Was een zwaar regenachtige dag en ik dacht ff geinig door een gigantische waterplas te kunnen crossen. Foute boel bij kortsluiting dus. Heb de 5 op me blote voeten uit de plas kunnen duwen en flippen over de toen nog onduidelijke oorzaak. Deed niets meer.
En aan Tino heb je inderdaad een goeie. Heeft mijn 5je ook al eens gered van een doorgeschoten termostaat
.
Was een zwaar regenachtige dag en ik dacht ff geinig door een gigantische waterplas te kunnen crossen. Foute boel bij kortsluiting dus. Heb de 5 op me blote voeten uit de plas kunnen duwen en flippen over de toen nog onduidelijke oorzaak. Deed niets meer.
En aan Tino heb je inderdaad een goeie. Heeft mijn 5je ook al eens gered van een doorgeschoten termostaat
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Geen dank, graag gedaan. Blokkie draait als een zonnetje.edwinvr schreef:TINO IS EEN HELD!!!
Het was wel effe lachen. Kweet nu precies weer waarom dit zo'n k.. klus is.

.:: TurboPowerr ::.
nou Tino, ik heb net ff een proefritje gemaakt en ook als die warm is startie weer gewoon, dus het is gelukkig allemaal niet voorniets geweet, dat sleutelen!Tino schreef:Geen dank, graag gedaan. Blokkie draait als een zonnetje.edwinvr schreef:TINO IS EEN HELD!!!

de startmotor had het niet meer naar zn zin en besloot maar kapot te zijnPatrick L. schreef:Proficiat!Euh, wat was nu het probleem? waarom wilde ie niet starten?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://huischkamer.tweakers.net/imgstor ... shippy.gif[/img]Tino schreef:Geen dank, graag gedaan. Blokkie draait als een zonnetje.edwinvr schreef:TINO IS EEN HELD!!!
tnx

ik weet het nu ook dat het een k**klus is