Kan iemand mij vertellen wat de maximale druk is waarop je dit geval kan instellen?
En hoe moet je het geval instellen?
ThnX!
overboost sensor?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dattie linksom (tegen klok in) meer druk aankon voordat ie schakelde.
Mooiste kun je dat checken met een opstelling met drukmeter, luchtdruk en een multimeter op je schakelaar.
Dus ff die slang proberen af te doppen (met een plastic ring oid wat erin past) en met een luchtslang aan 1 kant door een gaatje er druk op te zetten.
Tis een beetje hobbyen
Mooiste kun je dat checken met een opstelling met drukmeter, luchtdruk en een multimeter op je schakelaar.
Dus ff die slang proberen af te doppen (met een plastic ring oid wat erin past) en met een luchtslang aan 1 kant door een gaatje er druk op te zetten.
Tis een beetje hobbyen

LoL...Roy (Signaalkabel) schreef:Je kan die stekkertjes er ook gewoon aflaten
Dat had ik ooit al eens gedaan!
Maar ik ben van plan om het geval bij m'n nieuwe ontstekings management te gaan gebruiken. Daar moet een druksensor op aangeloten zijn die bij een bepaalde druk een signaal doorgeeft.Als ik die overdruk sensor hiervoor kan gebruiken scheelt het weer een paar pieken

grtz!
Timing aanpassen bij een bepaalde druk ofzo ?ZjorZ(ZjorZ) schreef:LoL...Roy (Signaalkabel) schreef:Je kan die stekkertjes er ook gewoon aflaten
Dat had ik ooit al eens gedaan!
Maar ik ben van plan om het geval bij m'n nieuwe ontstekings management te gaan gebruiken. Daar moet een druksensor op aangeloten zijn die bij een bepaalde druk een signaal doorgeeft.Als ik die overdruk sensor hiervoor kan gebruiken scheelt het weer een paar pieken
grtz!
there is no spoon.
+/- 1,7 Bar. Je kunt hem het beste even af stellen met een compressor! Heb ik ook gedaan.
S
nder
S

1.7 bar dat moet voldoende zijn 
Is dat kleine probleempje ook al weer opgelost.

Is dat kleine probleempje ook al weer opgelost.
over wat voor onsteking praten we hier toevallig
weer een nieuw interessant project of zo?
vr/gr mark b
weer een nieuw interessant project of zo?
vr/gr mark b
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl