spruitstuk optische tuning??
nee weet je wat je gewoon moet doen gewoon constant maximaal in de toeren rijden dan word hij vanzelf wit van de hitte
en heb dus geen roest meer
o'ja speedline een devil uitlaatspruitstuk hoef je ook niet te proberen want die roesten net zo hard.
Groet'n uut Grun

o'ja speedline een devil uitlaatspruitstuk hoef je ook niet te proberen want die roesten net zo hard.
Groet'n uut Grun
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
DEVIL VAN RVS. RoestVastStaal. mag jij mij laten zien dat rvs gaat roesten. rvs wordt misschien iest doffer.arjan81 schreef:nee weet je wat je gewoon moet doen gewoon constant maximaal in de toeren rijden dan word hij vanzelf wit van de hitte![]()
![]()
![]()
![]()
Groet'n uut Grun
trouwens met die tape gaat het volgens mij ook niet lukken want een clio 16v spruitstuk is toch vierkant. en dan blijft die tape toch niet goed zitten??
RVS= Roest Vrij Staal toch? BOEIUH!!!Johan de clio man schreef:DEVIL VAN RVS. RoestVastStaal. mag jij mij laten zien dat rvs gaat roesten. rvs wordt misschien iest doffer.arjan81 schreef:nee weet je wat je gewoon moet doen gewoon constant maximaal in de toeren rijden dan word hij vanzelf wit van de hitte![]()
![]()
![]()
![]()
Groet'n uut Grun
trouwens met die tape gaat het volgens mij ook niet lukken want een clio 16v spruitstuk is toch vierkant. en dan blijft die tape toch niet goed zitten??
en die tape zorgt ervoor dat je spruitstuk nog harder gaat roesten en kost flink geld!
Nopejeroen.k schreef:RVS= Roest Vrij Staal toch? BOEIUH!!!Johan de clio man schreef:DEVIL VAN RVS. RoestVastStaal. mag jij mij laten zien dat rvs gaat roesten. rvs wordt misschien iest doffer.arjan81 schreef:nee weet je wat je gewoon moet doen gewoon constant maximaal in de toeren rijden dan word hij vanzelf wit van de hitte![]()
![]()
![]()
![]()
Groet'n uut Grun
en die tape zorgt ervoor dat je spruitstuk nog harder gaat roesten en kost flink geld!
RVS = RoestVastStaal (roest vrij bestaat niet)
het gaat niet om de vorm, het gaat over de materiaalsoort. gietijzer = bros en gaat scheuren bij hoge temperatuurspanningen.Johan de clio man schreef:trouwens met die tape gaat het volgens mij ook niet lukken want een clio 16v spruitstuk is toch vierkant. en dan blijft die tape toch niet goed zitten??
das misschien lb voor jou, voor technici is het eindeloos mooi materiaal.jeroen.k schreef:RVS= Roest Vrij Staal toch? BOEIUH!!!
als je de luchthapper boven het spruitstuk zodanig verbouwd dat het een trechter wordt die bij stilstand regen opvangt heb je gelijk.jeroen.k schreef:en die tape zorgt ervoor dat je spruitstuk nog harder gaat roesten en kost flink geld!
-
robert db zeg eens iets zinnigs en johan ik heb een devil spruitstuk het glimt nog steeds en er is geen spatje roest te zien en dit topic is niet onnuttig want ik zat met het zelfde probleem zo'n spruitstuk ziet er echt niet uit
if it isn't possible it is not impossible
-
sorry johan
ik bedoel arjan
. Een kapje met opstaande randen zou ook een oplossing zijn soort haaienvinnen en dan dat kapje beschilderen

-
ik bedoel kieuwen
-
Niks is overbodige tuning ... laten we dat ff voorop stellen. Een auto is nooit af en je kunt nooit te ver gaan met tunen naar jou smaak.Robert dB. schreef:... Lijkt mij een beetje overbodige 'tuning'
Maar over dat spruitstuk. Het beste kun je een nieuwe kopen. Die laten verchromen of naar een bedrijf gaan die er met een vlam overgaan dat je een soort van menging van olie- en metaalkleur krijgt. Ik weet niet precies hoe ze het noemen. Wordt wel veel gedaan met uiteinden van uitlaten en spruitstukken.
Dit is de mooiste oplossing. Zo heb je het echt goed voor elkaar. Maar ff hint: Maak dan gelijk de hele motor mooi, want alleen zo'n spruitstuk staat ook niet.