spruitstuk optische tuning??

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Tim B.

Kameraad van mij heeft RVS spruitstuk. Staat super, mooi glimmend maar kostte FL 1200,- geloof ik.
speedline

DEVIL uitlaatspruitstuk...
arjan81
Contacteer:

nee weet je wat je gewoon moet doen gewoon constant maximaal in de toeren rijden dan word hij vanzelf wit van de hitte :) :) :) en heb dus geen roest meer :D :D

o'ja speedline een devil uitlaatspruitstuk hoef je ook niet te proberen want die roesten net zo hard.

Groet'n uut Grun
rasit..

probeer het eens zonder spruitstuk misschien lukt het wel joh
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

arjan81 schreef:nee weet je wat je gewoon moet doen gewoon constant maximaal in de toeren rijden dan word hij vanzelf wit van de hitte :) :) :) en heb dus geen roest meer :D :D

o'ja speedline een devil uitlaatspruitstuk hoef je ook niet te proberen want die roesten net zo hard.

Groet'n uut Grun
DEVIL VAN RVS. RoestVastStaal. mag jij mij laten zien dat rvs gaat roesten. rvs wordt misschien iest doffer.

trouwens met die tape gaat het volgens mij ook niet lukken want een clio 16v spruitstuk is toch vierkant. en dan blijft die tape toch niet goed zitten??
Tom
Moderator
Car: MB

sorry hoor, maar ik heb zelden zoŽn nutteloze topice gezien!!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
jeroen.k

Johan de clio man schreef:
arjan81 schreef:nee weet je wat je gewoon moet doen gewoon constant maximaal in de toeren rijden dan word hij vanzelf wit van de hitte :) :) :) en heb dus geen roest meer :D :D

Groet'n uut Grun
DEVIL VAN RVS. RoestVastStaal. mag jij mij laten zien dat rvs gaat roesten. rvs wordt misschien iest doffer.

trouwens met die tape gaat het volgens mij ook niet lukken want een clio 16v spruitstuk is toch vierkant. en dan blijft die tape toch niet goed zitten??
RVS= Roest Vrij Staal toch? BOEIUH!!!

en die tape zorgt ervoor dat je spruitstuk nog harder gaat roesten en kost flink geld!
jeroen.k

Tom schreef:sorry hoor, maar ik heb zelden zoŽn nutteloze topice gezien!!
Jawel dr was dr ook en over een K&N schoonmaaksetje ofzo?
:lol:
Anonymous

jeroen.k schreef:
Johan de clio man schreef:

Groet'n uut Grun

RVS= Roest Vrij Staal toch? BOEIUH!!!

en die tape zorgt ervoor dat je spruitstuk nog harder gaat roesten en kost flink geld!
Nope

RVS = RoestVastStaal (roest vrij bestaat niet)
robert

Johan de clio man schreef:trouwens met die tape gaat het volgens mij ook niet lukken want een clio 16v spruitstuk is toch vierkant. en dan blijft die tape toch niet goed zitten??
het gaat niet om de vorm, het gaat over de materiaalsoort. gietijzer = bros en gaat scheuren bij hoge temperatuurspanningen.
robert

jeroen.k schreef:RVS= Roest Vrij Staal toch? BOEIUH!!!
das misschien lb voor jou, voor technici is het eindeloos mooi materiaal.

jeroen.k schreef:en die tape zorgt ervoor dat je spruitstuk nog harder gaat roesten en kost flink geld!
als je de luchthapper boven het spruitstuk zodanig verbouwd dat het een trechter wordt die bij stilstand regen opvangt heb je gelijk.
cliomaniac

robert db zeg eens iets zinnigs en johan ik heb een devil spruitstuk het glimt nog steeds en er is geen spatje roest te zien en dit topic is niet onnuttig want ik zat met het zelfde probleem zo'n spruitstuk ziet er echt niet uit
if it isn't possible it is not impossible
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

cliomaniac schreef:johan ik heb een devil spruitstuk het glimt nog steeds en er is geen spatje roest te
ja dat zeg ik ook. dat RVS=DEVIL niet kan roesten
cliomaniac

sorry johan :) ik bedoel arjan :( . Een kapje met opstaande randen zou ook een oplossing zijn soort haaienvinnen en dan dat kapje beschilderen
cliomaniac

ik bedoel kieuwen
Anonymous

dat zou je dan zelf moeten maken?
Nick (germanstyle)

Robert dB. schreef:... Lijkt mij een beetje overbodige 'tuning' :s
Niks is overbodige tuning ... laten we dat ff voorop stellen. Een auto is nooit af en je kunt nooit te ver gaan met tunen naar jou smaak.

Maar over dat spruitstuk. Het beste kun je een nieuwe kopen. Die laten verchromen of naar een bedrijf gaan die er met een vlam overgaan dat je een soort van menging van olie- en metaalkleur krijgt. Ik weet niet precies hoe ze het noemen. Wordt wel veel gedaan met uiteinden van uitlaten en spruitstukken.

Dit is de mooiste oplossing. Zo heb je het echt goed voor elkaar. Maar ff hint: Maak dan gelijk de hele motor mooi, want alleen zo'n spruitstuk staat ook niet.
Plaats reactie